Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Ik vond m op die foto wel leuk, maar heb even gegoogled op andere foto’s en hij is niet mijn type geloof ik :mrgreen:

haha zit Doutzen hier soms undercover op het forum :mrgreen:

Ik vind hem wel knap, en dat ondanks dat ik niet op donkere types val :slight_smile:

@Sooki wrote:

haha zit Doutzen hier soms undercover op het forum :mrgreen:

Haha ik probeerde daar ook al achter te komen in ons januarimama’s topic. Maar nee, ik geloof niet dat ze undercover bij ons meeschrijft. :wink:

Ze hoeft ook niet mee te schrijven he :wink: alleen lezen kan ooK!

Zijn er dan überhaupt beroemde mama’s op ons forum :angel:

(je mag me altijd pb-en hoor als je je wilt onthullen :mrgreen: ).

Doutzen wordt vast ook weer zo’n supermooie zwangere mama, die is in een vuilniszak al mooi dus een bol buikje zal haar ook vast heel mooi staan…

Niet mijn type, maar lelij is ie niet.

Ik heb zelf een getinte huid en vind mokkakindje een heel naar woord.

@Tante Soesa wrote:

Hahaha, dat heb ik me ook weleens afgevraagd :mrgreen:.

@Wijnanda wrote:

@Tante Soesa wrote:

Ooit de vrouw van lange frans. Of vriendin, weet niet eens of ze getrouwd zijn. Maar zij is niet beroemd, een echte beroemdheid weet ik niet.

Ik vind de vriend van Doutzen helemaal niet knap, maar ik val dan ook op blonde jongens :mrgreen:

Wel leuk voor d’r! Benieuwd hoe haar lijf veranderd en hoe snel ze dat weer terug krijgt.

@juulke wrote:

Waarom?

Is toch liefkozend bedoeld?

@Rooike wrote:

@juulke wrote:

Waarom?

Is toch liefkozend bedoeld?

ik vind het ook absoluut niet als scheld word bedoeld en overkomen eerder lieflijk

Ja, Sunnery James!

Hij draaide op ons personeelsfeest, heel erg leuk duo (met Ryan Marciano).

Ik vind hem wel oké geloof ik.

Leuk stel ook, ben benieuwd hoe ze er zwanger uit gaat zien, waarschijnlijk oogverblindend…

Moet zeggen dat ik het niet verwacht had overigens, nu Doutzen zo ‘famous’ is in de VS.

@juulke wrote:

Niet mijn type, maar lelij is ie niet.

Je bent echt de aller-aller eerste die ik over dit woordje hoor vallen.

Inderdaad zelfs meer dan liefkozend bedoelt.

Ik heb er zelf namelijk ook 3 prachtige exemplaren van.

Je mag er trots op zijn dat je er zelf ook eentje bent.

En zoals John Jones al eens eerder in een scketch zei “gaat heen en maak veel mokkababies”, in de hoop zo het rasisme leterlijk de wereld uit te f*ucken.

Dus sorry, maar ik blijf het woordje dan ook met veel liefde en trots uitspreken.

Mokkababy klinkt nog liever dan mokkakindje… :inlove: :inlove:

@Pitje27 wrote:

@Sennapen wrote:
@Pitje27 wrote:
stomme vraag…vinden jullie die vriend/verloofde van doutzen knap??

Mwoah ik heb ze wel eens lelijker gezien hoor :drool: :angel:

het is niet mijn type…

en zoals mama van Saron zegt mokkakindjes kunnen mooi zijn… maar verschilt… zoals bij iedereen…

en wij zullen niet meedoen aan mokkakindjes… :wink: eerder van die hollandse glories… :lol:

Nou het kan wel toch dat je als 2 hollandse een getint kindje kan krijgen? Ik heb het ooit eens ergens gehoord/gelezen etc… :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

@Wijnanda wrote:
@Tante Soesa wrote:

Ooit de vrouw van lange frans. Of vriendin, weet niet eens of ze getrouwd zijn. Maar zij is niet beroemd, een echte beroemdheid weet ik niet.

Ik vind de vriend van Doutzen helemaal niet knap, maar ik val dan ook op blonde jongens :mrgreen:

Wel leuk voor d’r! Benieuwd hoe haar lijf veranderd en hoe snel ze dat weer terug krijgt.

Waarschijnlijk een mooie plat buikje niet extreem groot & binnen 2 weken is ze weer terug in der oude model :angel:

gezonde jaloezie noemen ze dat hoor :angel:

@Sennapen wrote:

@Pitje27 wrote:
@Sennapen wrote:
@Pitje27 wrote:

het is niet mijn type…

en zoals mama van Saron zegt mokkakindjes kunnen mooi zijn… maar verschilt… zoals bij iedereen…

en wij zullen niet meedoen aan mokkakindjes… :wink: eerder van die hollandse glories… :lol:

Nou het kan wel toch dat je als 2 hollandse een getint kindje kan krijgen? Ik heb het ooit eens ergens gehoord/gelezen etc… :mrgreen:

Nou dan moet het wel ergens in je familie voorkomen - dus een opa of oma ofzo.

Of je ze hebben bij de ivf iets verwisselt en hebt ineens een blond kind en een donker kind als tweeling 8)

@Bella wrote:

@Sennapen wrote:
@Pitje27 wrote:
@Sennapen wrote:
@Pitje27 wrote:

het is niet mijn type…

Of je ze hebben bij de ivf iets verwisselt en hebt ineens een blond kind en een donker kind als tweeling 8)

Ik ken een stel, moeder blank en blond vader is Indisch dus donker.

Worden zwanger via ivf 2 eitjes teruggeplaatst.

Een kindje is donker ala pappa en het andere kindje is blond met blauwe ogen van mamma, grappig hè!!

@mamma van sharondenise wrote:

Een kindje is donker ala pappa en het andere kindje is blond met blauwe ogen van mamma, grappig hè!!

Oud collega van mij had dit zonder IVF. Zijn vrouw is van Chinese afkomst en hij blank en roodharig. Kregen ook een 2 ling, de eerste een heel fijn ding, echt een chinees meisje om te zien en de tweede ‘hollands welvaren’ (en dus wat minder fijntjes :wink: ) en inmiddels net als haar papa rode haren.

Met 5 jaar schelen ze bijna een kop en echt waar… als zij zeggen dat het een tweeling is is er werkelijk niemand te vinden die ze gelooft :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

@Bella wrote:
@Sennapen wrote:
@Pitje27 wrote:
@Sennapen wrote:
@Pitje27 wrote:

het is niet mijn type…

Ik las toevallig gister in een blad dat dat bij 1 op 1 miljoen voorkomt.

FF ontopic ik val niet op donkere mannen, vind Doutzen knapper :inlove: :inlove: en ik vind mokkababy’s errug mooi :inlove: