Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

We hebben de 100 pagina’s gehaald.



Tijd voor een nieuw deeltje.

Ik lees mee! :mrgreen:

Deze twee berichtjes vond ik nog op internet :



‘Ronaldo betaalde surrogaatmoeder om zoon te krijgen’

5-7-10 13:31

Amerikaanse moeder is betaald om anoniem te blijven.





Cristiano Ronaldo (25) heeft zijn zoon verwekt bij een Amerikaanse surrogaatmoeder

© FAME PICTURES



Cristiano Ronaldo (25) heeft een Amerikaanse surrogaatmoeder gebruikt voor het verwekken van zijn zoon. Dit meldt de Portugese krant Diario de Noticias. Volgens de krant, zou het kind verwekt zijn aan het eind van de zomer van 2009. De stervoetballer verbleef destijds in San Diego. De vrouw, die betaald wordt om anoniem te blijven, zou een korte romance hebben beleefd met de Portugese hunk.



De zoon van Cristiano is geboren op 17 juni, toen zijn vader nog in Zuid-Afrika verbleef voor het WK. De familie van de voetballer zorgt momenteel voor het kind in de Algarve. Katie Aveiro, de zus van Ronaldo, vertelt: “Hij is heel blij met de komst van zijn zoon. Wie is nou niet blij met de geboorte van een kind? Zijn zoon lijkt sprekend op hem, hoewel dat op zo’n jonge leeftijd nog niet zo goed te zien is. Maar hij heeft wel de bruine haren en ogen van Cristiano.“



De naam van het jongetje, zal Ronaldo zelf bekend maken, wanneer hij terug is van zijn verplichtingen in Madrid.




Twee vrouwen genoemd als mogelijke moeder van
Ronaldo's zoon
6-7-10 10:28
Beide vrouwen bleken zwanger vlak na hun ontmoeting met Ronaldo


Cristiano Ronaldo maakte zelf bekend vader te zijn geworden van een jongetje
© Stella Pictures
Twee vrouwen zijn genoemd en een van hen is mogelijk de moeder van Cristiano Ronaldo's zoon die op 17 juni werd geboren. De ene vrouw wordt omschreven als 'een Deense Paris Hilton lookalike' en de andere is een Amerikaanse surrogaatmoeder. Beide vrouwen lieten hun omgeving weten zwanger te zijn enkele weken na hun ontmoeting met de wereldberoemde voetballer. De Deense vrouw is ondergedoken sinds zij en Ronaldo een romance beleefden in Madrid.

Berichten uit Portugal melden echter dat de moeder een draagmoeder is die Ronaldo in San Diego heeft leren kennen. Ronaldo zou geen zin hebben gehad zijn fortuin te moeten delen met een vrouw, maar wilde wel dolgraag een kind.

Katia Aveiro, de zus van Ronaldo, liet gisteren weten dat haar broer binnenkort de naam van zijn zoon bekend zal maken. Om daaraan toe te voegen: "Hij weet heel goed wanneer zijn zoon verwekt is".

Ben benieuwd wanneer hij de naam bekend maakt, en wat de naam zal zijn.

:mrgreen:

@Femke Fataal wrote:

Ben benieuwd wanneer hij de naam bekend maakt, en wat de naam zal zijn.






De naam van het jongetje, zal Ronaldo zelf bekend maken, wanneer hij terug is van zijn verplichtingen in Madrid.

Ik vind het dus echt helemaal gaaf dat hij ‘alleenstaand’ papa is!!!

Heeft wel een hele Portugese familie achter zich natuurlijk, maar toch!!!



Hij zal hier echt wel voor gekozen hebben!



Supergaaf!

@tijgertje1982 wrote:

@Femke Fataal wrote:
Ben benieuwd wanneer hij de naam bekend maakt, en wat de naam zal zijn.






De naam van het jongetje, zal Ronaldo zelf bekend maken, wanneer hij terug is van zijn verplichtingen in Madrid.




Daar ben ik dus benieuwd naar, hoe lang die verplichtingen duren. Voetbal vind ik wat minder interessant, geef mij maar babynieuws :inlove: .

Ik vind het best apart dat een man van 25, met zo’n druk leven voor een kind ‘kiest’.

Die zijn meestal met andere dingen bezig.



Het stukje dat hij zijn roem niet met een vrouw wil delen… :lol:



Maar wat ik dan niet snap, het zou om een draagmoeder gaan uit San Diego, waar hij een korte romance mee had.

Is die baby dan voortgekomen uit die romance (ja duh) en heeft hij besloten ervoor te zorgen, of was er ook echt een ‘afspraak’?

Want normaal gesproken bezwanger je de draagmoeder niet zelf, laat staan dat je een relatie hebt.



Niet dat jullie het antwoord weten ofzo, maar dat vroeg ik me af… :mrgreen:

Leuk een nieuw deeltje, ik ben ook weer van de partij.



Vind het maar een vaag verhaal van Ronaldo, ik deel de mening van Anneke.

Ik denk dat hij een kortstondige relatie met haar had. Zij perongeluk zwanger is geraakt en hij toen die afspraak met haar heeft gemaakt.

Ze zal wel een smak geld hebben gekregen om draagmoeder te worden, die kortstondige relatie hoeft niet eens nodig geweest te zijn.

Als je geld hebt kun je alles wat je wilt he?

@Rooike wrote:

Ze zal wel een smak geld hebben gekregen om draagmoeder te worden, die kortstondige relatie hoeft niet eens nodig geweest te zijn.

Als je geld hebt kun je alles wat je wilt he?




en als je er dan zooo uit ziet dan zal een vrouw niet z’n probleem hebben met een kortstondig iets

Hoeft niet perce hoor, mijn smaak is het niet. :mrgreen:



Maar ik snap wat je bedoeld…

@Rooike wrote:

Hoeft niet perce hoor, mijn smaak is het niet. :mrgreen:



Maar ik snap wat je bedoeld…




mijn smaak ook niet maar wel van heeeel veeeel andere vrouwen

@Rooike wrote:

Hoeft niet perce hoor, mijn smaak is het niet. :mrgreen:



Maar ik snap wat je bedoeld…




mijn smaak ook niet maar wel van heeeel veeeel andere vrouwen

Gisteren bij SBS 6 werd Ronaldo behoorlijk neergesabeld. Dat het een playboy is en een behoorlijke narcist en dat ze niet zien wat er goed aan kan zijn dat hij een kind krijgt :shifty:



En iemand betalen om een kind te krijgen omdat jij nu even graag een kind wil :think: Als je nu 35 bent ofzo en niet anders lukt maar op je 25e?? Ik vind het zielig voor het kind dat hij nooit zijn moeder zal kennen (terwijl dat wel had gekund)

@Bella wrote:

Gisteren bij SBS 6 werd Ronaldo behoorlijk neergesabeld. Dat het een playboy is en een behoorlijke narcist en dat ze niet zien wat er goed aan kan zijn dat hij een kind krijgt :shifty:



En iemand betalen om een kind te krijgen omdat jij nu even graag een kind wil :think: Als je nu 35 bent ofzo en niet anders lukt maar op je 25e?? Ik vind het zielig voor het kind dat hij nooit zijn moeder zal kennen (terwijl dat wel had gekund)




vind ik nogal ferme uitspraken voor iets waar je eigenlijk amper van weet hoe de vork in de steel zit… :think:

@fiep klophout wrote:

@Bella wrote:
Gisteren bij SBS 6 werd Ronaldo behoorlijk neergesabeld. Dat het een playboy is en een behoorlijke narcist en dat ze niet zien wat er goed aan kan zijn dat hij een kind krijgt :shifty:



En iemand betalen om een kind te krijgen omdat jij nu even graag een kind wil :think: Als je nu 35 bent ofzo en niet anders lukt maar op je 25e?? Ik vind het zielig voor het kind dat hij nooit zijn moeder zal kennen (terwijl dat wel had gekund)




vind ik nogal ferme uitspraken voor iets waar je eigenlijk amper van weet hoe de vork in de steel zit… :think:


Mijn woorden

@Bella wrote:



En iemand betalen om een kind te krijgen omdat jij nu even graag een kind wil :think: Als je nu 35 bent ofzo en niet anders lukt maar op je 25e?? Ik vind het zielig voor het kind dat hij nooit zijn moeder zal kennen (terwijl dat wel had gekund)






Tja zo gaat dat he in showbizzland??

Kan nog wel een paar andere mannen noemen die alleen voor een kindje zorgen?

Wat dacht je van Michael Jackson, die kids hadden ook geen moeder.

Wat dacht je van Ricky Martin? Ook dat kindje heeft “geen” moeder.



Je weet idd nooit de redenen waarom iemand deze weg kiest.