Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

@Sabrina84 wrote:

@Rooike wrote:
Hoeft niet perce hoor, mijn smaak is het niet. :mrgreen:



Maar ik snap wat je bedoeld…




mijn smaak ook niet maar wel van heeeel veeeel andere vrouwen




4 jaar geleden toen die nog blonde plukjes had :inlove: :inlove: :inlove: oké… ik was toen 16 maar toch :mrgreen:



ben erg benieuwd hoe het kindje gaat heten en hoe en wat allemaal :slight_smile:



Iemand paris hilton de laatste paar maanden met een dikke buik gespot… schijnt dat die 2 het een tijdje geleden errug gezellig hadden (20.000 euro in 1 avond :expressionless: )

@fiep klophout wrote:

@Bella wrote:
Gisteren bij SBS 6 werd Ronaldo behoorlijk neergesabeld. Dat het een playboy is en een behoorlijke narcist en dat ze niet zien wat er goed aan kan zijn dat hij een kind krijgt :shifty:



En iemand betalen om een kind te krijgen omdat jij nu even graag een kind wil :think: Als je nu 35 bent ofzo en niet anders lukt maar op je 25e?? Ik vind het zielig voor het kind dat hij nooit zijn moeder zal kennen (terwijl dat wel had gekund)




vind ik nogal ferme uitspraken voor iets waar je eigenlijk amper van weet hoe de vork in de steel zit… :think:




Ik weet er inderdaad het fijne niet van maar had er gelijk al een vreemd gevoel bij en de berichtgevingen die erachter aankwamen versterkten dat alleen maar.

Als het haar eigen eitje was, dan is ze toch geen draagmoeder? Dan is ze een moeder die haar eigen kind afstaat.

Kan me d’r persoonlijk niets bij voorstellen. Vind het ook wel sneu voor het jongetje. Dat je eigen moeder niet voor je wilde zorgen en je heeft afgestaan.

Maar goed, ik zie aan mijn oudste dochter hoeveel impact het kan hebben als een biologische ouder je “niet wilde”.

Waarom is het alleen zielig voor een kind om zijn moeder niet te kennen ?

Wat denk je van de kinderen die hun vader niet kennen :eh:



ik vind het wel cool dat hij nu papa is…

Daar denk ik ook heel wat van. Dat vind ik ook erg.

Maar gevoelsmatig vind ik het NOG erger als je als moeder je bloedeigen kind dat je 9 maanden hebt gedragen, afstaat.

En ik hoop nu dan maar, dat deze moeder er geen spijt van krijgt. Dat ze het niet voor bijvoorbeeld(veel…) geld heeft gedaan.

Snap jou ook wel hoor :slight_smile: :-*

@Wen! wrote:

Waarom is het alleen zielig voor een kind om zijn moeder niet te kennen ?

Wat denk je van de kinderen die hun vader niet kennen :eh:



ik vind het wel cool dat hij nu papa is…




Je hoort mij niet zeggen dat ik het alleen zielig vind omdat het nu zijn moeder neit zou kennen, als een kind zijn vader niet kent vindt ik dat ook niet wenselijk. Kijk dat het in het leven soms per ongeluk gaat zoals het gaat maar als het even kan zou je dat moeten voorkomen. Een kind gaat gewoon de behoefte hebben om te weten waar hij/zij vandaan komt en wil door beide ouders gewenst zijn.



Ik kan er echt weinig cools aan ontdekken op een of andere manier.

@Bella wrote:

@Wen! wrote:
Waarom is het alleen zielig voor een kind om zijn moeder niet te kennen ?

Wat denk je van de kinderen die hun vader niet kennen :eh:



ik vind het wel cool dat hij nu papa is…




Je hoort mij niet zeggen dat ik het alleen zielig vind omdat het nu zijn moeder neit zou kennen, als een kind zijn vader niet kent vindt ik dat ook niet wenselijk. Kijk dat het in het leven soms per ongeluk gaat zoals het gaat maar als het even kan zou je dat moeten voorkomen. Een kind gaat gewoon de behoefte hebben om te weten waar hij/zij vandaan komt en wil door beide ouders gewenst zijn.



Ik kan er echt weinig cools aan ontdekken op een of andere manier.




Termen als ‘zielig’ vind ik zo niet passen in de meeste situaties. Zielig is het als je geen eten krijgt. Als je wordt opgesloten in de gangkast. Als je neer wordt gemept omdat je per ongeluk een glas limonade laat vallen. Zulke toestanden. Niet je beide ouders kennen is een situatie waar je mee leert leven omdat je niet beter weet, dat is niet zielig. Dat is gewoon je leven dan. En als de omgeving daar nou eens normaal over doet ipv alles dat anders loopt dan de norm neer te sabelen, hoeft een kind ook niet op te boksen tegen kortzichtige vooroordelen. Winnen we allemaal iets mee.

@D. wrote:

@Bella wrote:
@Wen! wrote:
Waarom is het alleen zielig voor een kind om zijn moeder niet te kennen ?

Wat denk je van de kinderen die hun vader niet kennen :eh:



ik vind het wel cool dat hij nu papa is…




Je hoort mij niet zeggen dat ik het alleen zielig vind omdat het nu zijn moeder neit zou kennen, als een kind zijn vader niet kent vindt ik dat ook niet wenselijk. Kijk dat het in het leven soms per ongeluk gaat zoals het gaat maar als het even kan zou je dat moeten voorkomen. Een kind gaat gewoon de behoefte hebben om te weten waar hij/zij vandaan komt en wil door beide ouders gewenst zijn.



Ik kan er echt weinig cools aan ontdekken op een of andere manier.




Termen als ‘zielig’ vind ik zo niet passen in de meeste situaties. Zielig is het als je geen eten krijgt. Als je wordt opgesloten in de gangkast. Als je neer wordt gemept omdat je per ongeluk een glas limonade laat vallen. Zulke toestanden. Niet je beide ouders kennen is een situatie waar je mee leert leven omdat je niet beter weet, dat is niet zielig. Dat is gewoon je leven dan. En als de omgeving daar nou eens normaal over doet ipv alles dat anders loopt dan de norm neer te sabelen, hoeft een kind ook niet op te boksen tegen kortzichtige vooroordelen. Winnen we allemaal iets mee.




pfieuw…

En dank…

En waarom is het opeens wel goed als de vader 35 is?

Misschien heeft Ronaldo dezelfde wens als wat ik heb: jong ouders worden/zijn.

Dan is 35 echt al weer oud en dan word het wel geaccepteerd.

Ik snapputniemeer :think:

@Frischling wrote:

Als het haar eigen eitje was, dan is ze toch geen draagmoeder? Dan is ze een moeder die haar eigen kind afstaat.

.






Dat is toch hetzelfde??

Zij heeft toch voor hem gedragen dan? :eh:

(Ik heb mn eicellen ook afgestaan aan een vrouw, was zij dan draagmoeder van mijn kind?? Nee dus.)



Ik vind die leeftijd er ook niet toe doen hoor, 25 of 35…

En meiden dan van 25 ( no offense!!), zouden die ook nog met “andere” dingen bezig zijn zoals HIJ dat zou zijn volgens sommigen?

Ik vind je geen draagmoeder als je je eigen kind draagt en dan weggeeft.

En over zielig: ook al voed je je kind op alsof het de normaalste zaak van de wereld is en ben je open en eerlijk, dan nog kan het voor het kind op een gegeven moment HEEL zielig zijn. Als het kind ouder wordt en vragen gaat stellen en zich bewuster wordt.

Maar goed, wij zitten er nu middenin en zien wat voor impact het kan hebben op een kind. En dat vind ik persoonlijk wel zielig.

ik zou zeggen…open een topic in het discussiegedeelte…

Dannii Minogue in ziekenhuis bevallen wegens complicaties



Uitgegeven: 7 juli 2010 10:46

Laatst gewijzigd: 7 juli 2010 10:50



AMSTERDAM - Dannii Minogue is bevallen van haar eerste kind. De Australische zangeres zette maandag een zoon op de wereld in Melbourne. Het kereltje luistert naar de naam Ethan Edward Smith.



“Het gaat erg goed met moeder en kind en de vader is erg trots”, liet een woordvoerder van de zangeres weten.



Dannii en Ethan komen volgens de Herald Sun in het ziekenhuis bij van de bevalling. Die verliep volgens de Australische krant niet helemaal vlekkeloos.



Complicaties



Minogue wilde thuis bevallen, maar de zangeres werd toch naar een ziekenhuis gebracht vanwege complicaties. Wat die waren, is niet bekend.



De 38-jarige Minogue en haar zeven jaar jongere vriend Kris Smith keken reikhalzend uit naar de geboorte van hun eerste kind. Nu Ethan geboren is, vragen de twee om rust. “Ze vragen om privacy”, verklaarde de woordvoerder. “Ze willen alle tijd nemen om te wennen aan hun ouderrol.”



Minogue, het jongere zusje van Kylie, heeft inmiddels zo’n twee jaar een relatie met model Kris Smith. Begin januari maakte de 38-jarige bekend dat ze in verwachting was. “Woo hoo, ik word moeder”, jubelde Dannii via Twitter.



De Australische zangeres had eerder relaties met 2 Unlimited-rapper Ray Slijngaard en was verloofd met Formule 1-coureur Jacques Villeneuve.

Wat leuk!!! :inlove:

Ethan wat een leuke naam :inlove:

Edward, ook een leuke naam… :angel:

@Madre wrote:

Edward, ook een leuke naam… :angel:






hahah het eerste wat ik dacht “een twilightfan die Dannii hihi”.



En voor het stukje van D.: Amen!

Ethan, doet me denken aan Lost :dance:

‘Cristiano Ronaldo gaf 12 miljoen voor kind’



AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo heeft naar verluidt diep in de buidel moeten tasten voor het vaderschap. Volgens The Sun zou de stervoetballer 10 miljoen pond, ruim 12 miljoen euro, hebben betaald voor het kind.





Voor dit geld heeft de 25-jarige Ronaldo de volledig voogdij gekregen. Ook blijft de identiteit van de vrouw onbekend, zo schrijft de Britse tabloid woensdag.



Ronaldo zou het enorme bedrag maandag hebben overgemaakt naar de vrouw, zo zeggen vrienden van de sporter in de krant.





“Hij heeft bijna zijn hele jaarsalaris betaald, maar het is het meer dan waard,â€? aldus de bron. Ronaldo zou de transactie omschreven hebben als de duurste dag van zijn leven. “In ruil voor het geld doet de vrouw afstand van haar rechten om het kind te zien en belooft zij bovendien totale geheimhouding.”



Opvoeden



De Portugese sterspeler verraste de wereld zondag met het nieuws dat hij vader was geworden. Hij maakte dit bekend via Facebook en Twitter. Hierbij meldde hij dat hij het kind alleen zou gaan opvoeden.



Zelfs zijn huidige vriendin, model Irina Shayk, zou niet op de hoogte te zijn geweest van het blijde nieuws. De relatie van de twee zou nog maar in de kinderschoenen staan, maar Shayk lijkt Ronaldo toch te blijven steunen.



Feestbeest



De moeder van het kind zou bekend staan als een feestbeest. “Het is niet iemand waar Ronaldo samen mee zou kunnen zijn”, zegt de bron. Volgens geruchten zou de vrouw Amerikaans zijn en had Ronaldo met haar afgesproken dat zij zijn kind zou gaan dragen.



Het kind is momenteel bij Ronaldo’s familie in Portugal. Hij wil dat zijn moeder en zus hem helpen bij de opvoeding van zijn zoon.