Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Nou, dat vind ik dus zielig.

Niet, dat dit kindje er dan beter niet had kunnen zijn ofzo. Natuurlijk niet! Hij heeft vast een hele lieve en leuke en goede vader. Maar om later als puber te ontdekken, dat je vader je voor 12 miljoen van je moeder heeft gekocht. Nee…

Ik vind het ook nogal een raar verhaal.

Ook gewoon dat die vrouw dus al haar rechten heeft opgegeven en haar kind niet meer zal zien etc.

Tja sommigen mensen doen nou eenmaal veel voor geld…

Zij en hij.

Tja ik snap het wel eigenlijk.



Stel het is wel gegaan zoals ik denk. Kortstondige relatie waar ze perongeluk zwanger is geraakt. Stel nou dat ze geen regeling gelijk hadden getroffen en gedeelde voogdij hadden.



Hij is beroemd en rijk, zij misschien niet, dan komen er wellicht wel rechtzaken, belachelijke alimentatie-regelingen etc.



Vind het het wel slim van hem. Hij heeft zijn verantwoordelijkheid genomen als vader en haar niet laten hangen, maar er ook voor gezorgd dat ze later niet zomaar van alles kan gaan eisen.



Niet helemaal charmant, maar wel begrijpelijk.

meld…

Enuh ronaldo is misschien wel een discussietopic waard,iig de situatie…

want je kan 3 pagina’s gaan zitten gissen maar we gaan het toch niet te horen krijgen ofzo hoe dit is gegaan…

Ik denk dan; zo’n wurgcontract voor die vrouw. Die misschien ook wel onder druk heeft gestaan, en nu voor 12 miljoen dr kind aan hem heeft afgestaan. Schuldgevoelens straks??



Ik vind het maar een ‘lastige’ situatie, maar eigenlijk kunnen wij er niet over oordelen; hoe weten we nu toch bij god wat de waarheid is en niet.

Je begint zelf met het woordje zielig in jou stukje…

Haal ik uit jou stukje hoor niet dat van mezelf :think:

Het belangrijkste is dat er goed voor het kind gezorgd wordt. Al blijft het een apart verhaal :wink:

@Wen! wrote:

Je begint zelf met het woordje zielig in jou stukje…

Haal ik uit jou stukje hoor niet dat van mezelf :think:




tegen wie heb je het nu ik heb even terug gelezen maar begrijp je post niet zo goed?

Het is inderdaad een apart verhaal.



Ookal zou ze per ongeluk zwanger zijn geraakt, wie zou de rechten van je eigen kind opgeven voor 12 miljoen (ik niet iig).

En als het wel een afspraak was, dan zou ik dat logischer vinden.



Maar meestal draag je als draagmoeder inderdaad een kind dat niet eigen is, soms ook wel natuurlijk als er geen andere eicel is.

Daarom is het waarschijnlijk zo opmerkelijk, het is haar biologische kind.



Nouja, ik ken de feiten niet, dus kan er vrij weinig van vinden geloof ik.

@Sooki wrote:

@Wen! wrote:
Je begint zelf met het woordje zielig in jou stukje…

Haal ik uit jou stukje hoor niet dat van mezelf :think:




tegen wie heb je het nu ik heb even terug gelezen maar begrijp je post niet zo goed?




tegen Bella :wink: maar goed ik meng me niet meer in deze discussie voor het verkeerd wordt opgevat :mrgreen:

In jullie redenaties gaat iedereen er van uit dat ze per ongeluk zwanger is geraakt en dat zelf niet heel erg vond? Maar misschien vond ze het juist wel erg, dacht zij na over een abortus en had hij zoiets van “ik weet een andere oplossing” :think:

Kan het niet gewoon zo zijn dat deze vrouw voor het geld zwanger is geraakt van hem, niet eens met elkaar naar bed maar op de klinische weg…???



Het zal de eerste vrouw op de aardbol niet zijn hoor die voor een flinke duit een baby draagt voor iemand!

De naam is bekend. hij heeft hem vernoemd naar zijn idool



Cristiano zelf :mrgreen:

Geweldig… :eh: :wink:

Nou, dat was echt precies wat ik had gedacht! Haha.

Nu maar hopen, dat het ventje later ook een lekker balletje kan trappen.

@esmie wrote:

De naam is bekend. hij heeft hem vernoemd naar zijn idool



Cristiano zelf :mrgreen:




Lijkt wel het MJ verhaal all over again :roll:

@esmie wrote:

De naam is bekend. hij heeft hem vernoemd naar zijn idool



Cristiano zelf :mrgreen:




:silenced: whahaha, no better ego than a big ego :lol: :lol:

Ik ken wel meer kinderen die naar zijn vader worden vernoemd. Er is ook een kleine Frans hier op het forum en zijn vader heet ook Frans (en opa etc). Heb je dan meteen een groot ego :think:



En wauw… 12 miljoen…

jemig zeg wat een ophef over die 12 miljoen. Who cares in vredesnaam. Zolang het ventje een goed leven krijgt, dan is er toch geen probleem