Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

De Hanson broertjes …

Leuk voor Zac en zijn vrouw… :dance:

Wist ook niet dat ze alledrie al kinderen hadden …

Celine Dion verwacht twee jongetjes



Uitgegeven: 9 juli 2010 13:54

Laatst gewijzigd: 9 juli 2010 13:54



AMSTERDAM - Celine Dion en haar man René Angélil krijgen twee zoontjes. Eerder werd al duidelijk dat de zangeres in verwachting is van een tweeling en nu is ook het geslacht bekend.

Het heugelijke nieuws is bekendgemaakt op haar website.



Na vijf mislukte pogingen om bevrucht te raken, liet de zangeres in mei weten zwanger te zijn, via een ivf-behandeling. Dion was vorig jaar al zwanger na een ivf-behandeling, maar kreeg toen een miskraam.



De 42-jarige zangeres en haar 68-jarige echtgenoot hebben al een 9-jarig zoontje, genaamd René-Charles. Ook hij kwam na reageerbuisbevruchting ter wereld.



© Novum

leuk voor celine en rene…



wanneer is ze eigenlijk uitgerekend?

is eind oktober/begin november uitgerekend van de tweeling

Wat leuk een tweeling!! Spannende tijden hoor!

Er werd trouwens gezegd dat John Travolta en zijn vrouw ook een tweeling kregen, maar dat is niet zo, het word er maar eentje…

Net gelezen in een blaadje. :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

Ik ken wel meer kinderen die naar zijn vader worden vernoemd. Er is ook een kleine Frans hier op het forum en zijn vader heet ook Frans (en opa etc). Heb je dan meteen een groot ego :think:



En wauw… 12 miljoen…




Dat ben ik, een traditie wat al zover wij weten al minimaal 8 generaties voort gaat.



In het begin wel getwijfelt maarja manlief heeft ook een zeggenschap natuurlijk. En opzich is het thuis geen probleem fransje is de kleine en frans mijn man en dat gaat prima.

Het wordt pas lastig als we bij mijn schoonvader zijn :lol:

Céline Dion (42) en haar man René Angélil (68) krijgen twee zoons Dat maakte het stel bekend via de website van de zangeres. Celine gaf in mei al aan zwanger te zijn van een tweeling en is nu dolblij te weten wat het geslacht is.



Het pad naar moederschap is niet makkelijk geweest voor de Canadese zangeres. Zij deed al vijf mislukte pogingen om zwanger te worden door middel van een IVF-behandelingen. Na zes keer was het eindelijk raak. Vorig jaar lukte het Céline ook al om zwanger te worden, maar helaas kwam er een einde aan dat geluk na een miskraam.



Het stel heeft samen al een zoon, René Charles (9). Ook hij kwam ter wereld dankzij deze behandeling.

staat er al boven :wink:

3fm dj michiel veenstra is voor de tweede keer vader geworden. Het jongentje heet Nathan Willem Sander

@klavertje4 wrote:

staat er al boven :wink:




Oeps, overheen gelezen :oops:

Kwam ergens tegen dat Danni Minoque op 7 juli is bevallen van een zoontje. Iets met Ethan Edward en nog een naam.

Stond er ook al boven, van Danni…

@visje79 wrote:

3fm dj michiel veenstra is voor de tweede keer vader geworden. Het jongentje heet Nathan Willem Sander




Leuke naam!

Door Novum, Vernieuwd: 9-7-2010

Dannii Minogue stelt zoon voor aan de wereld

Dannii Minogue toont vol trots haar nieuwste aanwinst. De zangeres, die maandag beviel van haar eerste kind, plaatst vrijdag een foto van haar zoon op Twitter.







Copyright 2010, Novum



Dannii Minogue stelt zoon voor

(Novum) - Dannii Minogue toont vol trots haar nieuwste aanwinst. De Australische zangeres, die maandag van haar eerste kind beviel, plaatste vrijdag een foto van haar zoon op Twitter. “We zijn helemaal weg van baby Ethan”, schreef Dannii bij het kiekje.



De 38-jarige zangeres en haar zeven jaar jongere vriend Kris noemden hun eerste kind Ethan Edward Smith. Het kereltje kwam ter wereld in een ziekenhuis in Melborne. Hoewel de zangeres een thuisbevalling in gedachten had, beviel ze toch in een ziekenhuis. Tijdens de geboorte deden zich complicaties voor.



“Iedereen hartelijk bedankt voor alle gelukwensen”, twitterde Dannii vrijdagochtend. “Kris is de beste vader ter wereld.” Minogue, het jongere zusje van zangeres Kylie, heeft inmiddels zo’n twee jaar een relatie met model Kris Smith. In januari maakte Dannii haar eerste zwangerschap wereldkundig.

:inlove: :inlove: frummel zeg!!! :inlove: :inlove:

Editie NL’s Margreet Beetsma is moeder

AMSTERDAM - Editie NL-presentatrice Margreet Beetsma en haar vriend André Buurma zijn de trotse ouders geworden van een dochtertje.



Het meisje is op 6 juli geboren, en heet Berber Anne. Zij is hun eerste kindje. Albert Verlinde meldt dat het meisje nogal op zich heeft laten wachten, en dat Margreet het door de hittegolf niet langer trok.



Moeder en kind maken het goed.

@ilsederooy wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik ken wel meer kinderen die naar zijn vader worden vernoemd. Er is ook een kleine Frans hier op het forum en zijn vader heet ook Frans (en opa etc). Heb je dan meteen een groot ego :think:



En wauw… 12 miljoen…




Dat ben ik, een traditie wat al zover wij weten al minimaal 8 generaties voort gaat.



In het begin wel getwijfelt maarja manlief heeft ook een zeggenschap natuurlijk. En opzich is het thuis geen probleem fransje is de kleine en frans mijn man en dat gaat prima.

Het wordt pas lastig als we bij mijn schoonvader zijn :lol:




Ja jou bedoel ik ook haha, kon alleen niet zo snel op je forumnaam komen.

Ja geloof het best als je met zijn allen in 1 kamer zit en je roept een keer Frans, dat er 3 koppies omkijken :lol:

@Mutsie86 wrote:

@ilsederooy wrote:
@Mutsie86 wrote:
Ik ken wel meer kinderen die naar zijn vader worden vernoemd. Er is ook een kleine Frans hier op het forum en zijn vader heet ook Frans (en opa etc). Heb je dan meteen een groot ego :think:



En wauw… 12 miljoen…




Dat ben ik, een traditie wat al zover wij weten al minimaal 8 generaties voort gaat.



In het begin wel getwijfelt maarja manlief heeft ook een zeggenschap natuurlijk. En opzich is het thuis geen probleem fransje is de kleine en frans mijn man en dat gaat prima.

Het wordt pas lastig als we bij mijn schoonvader zijn :lol:




Ja jou bedoel ik ook haha, kon alleen niet zo snel op je forumnaam komen.

Ja geloof het best als je met zijn allen in 1 kamer zit en je roept een keer Frans, dat er 3 koppies omkijken :lol:




:lol: :lol: , ja maar dat heb je ook als je met 3 sannes in 1 klas zit :mrgreen: en dat is dan niet eens familie :stuck_out_tongue:



Wat een poppetje trouwens die van Danni Minoque :inlove: :inlove:

Ben ik de enige die Berber een vreemde naam vind :shifty:

Ik ken Berber enkel van Berbers het noordafrikaanse volk

in Marokko.

Vind het niet mooi.



Kindje zal vast wel mooi zijn, als ze de looks van mama heeft :inlove: .

Margreet Beetsma vind ik altijd een erg leuke vrolijke meid op tv.