Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Kende vroeger als kind een Berber, dus ik vind het geen aparte naam eigenlijk. Vind het zelfs wel leuk :lol:

Ik heb Berber ook al eens eerder gehoord.

(Vroegáh schreef een Berber een column in een meisjesblad. Geen idee meer welk blad maar de naam is me wel bijgebleven)

Vind het ook een leuke naam!

Vindt het niet zo’n geschikte naam omdat er vaak niet erg hele positieve berichten over Berbers worden gegeven.

Om dan je kind die naam te geven, nee niet mijn keuze.

@mamma van sharondenise wrote:

Vindt het niet zo’n geschikte naam omdat er vaak niet erg hele positieve berichten over Berbers worden gegeven.

Om dan je kind die naam te geven, nee niet mijn keuze.

Is een leuke voor het aparte namen topic :lol:

Ik vind Berber niet zo gek hoor… :think:

een foto van het zoontje van cristiano ronaldo :mrgreen:

Berber komt hier in Friesland vaak voor.

Vind het een orginele naam!

@rhode wrote:

Berber komt hier in Friesland vaak voor.

Vind het een orginele naam!

Oh nou dat zou wel kunnen, want volgens mij komt Margreet uit Groningen, das vlakbij natuurlijk :wink:

Ach misschien moet ik er een beetje aan wennen, dat is vaak zo met iets nieuws.

Even iets anders, ik heb pics van baby Sammie, uit de prive.

Geleend :wink: van het viva-forum.

Plaatje is dus ingescannend.

Ik ‘ken’ ook een Berber.

Vandaar dat ik er niet zo van sta te kijken omdat de naam al bekend is.

Weet eigenlijk niet wat ik er van vind, wel een klein beetje apart, maar niet eens zo heel erg lelijk.

Die babyfoto, klopt het dat ik alleen voetjes zie? :mrgreen:

Knappe baby, die Sammie! :smiley:

Lippen lijken op die van dr moeder haha!

Hier is Berber een hele normaal naam hoor :mrgreen:

Vince Vaughn wordt vader

AMSTERDAM - De Amerikaanse acteur Vince Vaughn wordt voor de eerste keer vader.

Vince had een tijd een relatie met Jennifer Aniston.

Vince en zijn vrouw Kyla Weber gaven elkaar in januari het jawoord.

Het kindje is erg welkom. In september vertelde de 40-jarige acteur dat hij voor het eerst in zijn leven echt kinderen wilde. “Het gaat al lange tijd zo goed met mij dat je verveeld raakt. Ik ben klaar om mijn leven om anderen te laten draaien.”

Wanneer Kyla is uitgekerend is nog niet bekend.

Dit vond ik nog over Vince Vaughn :

Vince Vaughn maakt zich op voor vaderschap

Vince Vaughn kan zich voorbereiden op korte nachten en vieze luiers. De 40-jarige acteur wordt binnenkort vader. Zijn vrouw Kyla Weber is in verwachting.

Copyright 2010, Novum

Vince Vaughn wordt vader

(Novum) - Vince Vaughn kan zich voorbereiden op korte nachten en vieze luiers. De 40-jarige acteur wordt binnenkort vader, verklapt een ingewijde aan het Amerikaanse blad People.

“Ze hebben het samen zo fijn en zijn zo blij dat ze voor het eerst ouders worden”, vertelt de bron over Vaughn en zijn vrouw. De ‘Couple’s Retreat’-acteur trouwde in januari met Kyla Weber. Tijdens een bescheiden ceremonie in de buurt van Chicago wisselden de twee het jawoord uit.

Vaughn heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij graag vader wil worden. “Voor het eerst in mijn leven ben ik echt klaar voor kinderen”, zei hij in september. “Ik heb een mooie carrière, maar daar draait mijn leven al zo lang om. Ik ben klaar voor een leven dat om andere mensen en andere dingen draait.”

Vince en Kyla waren in oktober nog in Amsterdam. Ter gelegenheid van de Nederlandse première van ‘Couple’s Retreat’ vloog Vaughn naar de hoofdstad. “Ik wilde mijn verloofde graag de stad laten zien”, vertelde hij destijds tegen Novum Nieuws. “We zijn een dag eerder gekomen, zodat we nog wat dingen in Amsterdam hebben kunnen zien.”

ik hoor net dat Dautzen Kroes zwanger is

@tijgertje1982 wrote:

Dit vond ik nog over Vince Vaughn :

Vince Vaughn maakt zich op voor vaderschap

Vince Vaughn kan zich voorbereiden op korte nachten en vieze luiers. De 40-jarige acteur wordt binnenkort vader. Zijn vrouw Kyla Weber is in verwachting.

Copyright 2010, Novum

Vince Vaughn wordt vader

(Novum) - Vince Vaughn kan zich voorbereiden op korte nachten en vieze luiers. De 40-jarige acteur wordt binnenkort vader, verklapt een ingewijde aan het Amerikaanse blad People.

“Ze hebben het samen zo fijn en zijn zo blij dat ze voor het eerst ouders worden”, vertelt de bron over Vaughn en zijn vrouw. De ‘Couple’s Retreat’-acteur trouwde in januari met Kyla Weber. Tijdens een bescheiden ceremonie in de buurt van Chicago wisselden de twee het jawoord uit.

Vaughn heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij graag vader wil worden. “Voor het eerst in mijn leven ben ik echt klaar voor kinderen”, zei hij in september. “Ik heb een mooie carrière, maar daar draait mijn leven al zo lang om. Ik ben klaar voor een leven dat om andere mensen en andere dingen draait.”

Vince en Kyla waren in oktober nog in Amsterdam. Ter gelegenheid van de Nederlandse première van ‘Couple’s Retreat’ vloog Vaughn naar de hoofdstad. “Ik wilde mijn verloofde graag de stad laten zien”, vertelde hij destijds tegen Novum Nieuws. “We zijn een dag eerder gekomen, zodat we nog wat dingen in Amsterdam hebben kunnen zien.”

Zette ik net boven jouw berichtje hahahaha!

Leuk voor Doutzen!!! (wat een voornaam ook weer he??) :mrgreen:

Doutzen Kroes zwanger door Michou Basu

AMSTERDAM - ’s Lands mooiste en beroemdste topmodel Doutzen Kroes is zwanger.

Samen met dj Sunnery James verwacht ze over zes maanden haar eerste kindje. „Ik ben zo gelukkig�, aldus de Friese schoonheid die shows liep voor alle toonaangevende modehuizen en uitgroeide tot een wereldberoemde ster. „Sunnery en ik zijn in de wolken. De eerste kritieke drie maanden zijn voorspoedig verlopen. Ik voel me goed. Mijn vrienden en familie zeggen dat ik straal.�

Zolang het fysiek goed gaat, blijft ze modellenwerk doen. Komende tijd gaat ze aan de slag voor een kasjmiermerk en ook haar contract bij een groot cosmeticamerk gaat gewoon door. „Alleen bij de Amerikaanse lingerieketen Victoria’s Secret heb ik een time-out gekregen. Niet dat mijn zwangerschap een probleem is voor de keten. Heidi Klum en Adriana Lima, andere boegbeelden van het ondermodemerk, hebben ook kinderen gekregen.�

Doutzen Kroes is zwanger. Het 25-jarige Nederlandse supermodel en haar vriend, dj Sunnery James, verwachten half januari 2011 hun eerste kindje. Dit heeft de aanstaande moeder zelf aan RTL Boulevard laten weten. “Ja, ik word mama. Wat heerlijk he, als je dat zo zegt”. Doutzen, die dertien weken zwanger is voelt zich prima en volgens haar vrienden straalt ze. Wel had ze veel moeite het blijde nieuws voor zich te houden. “Ik ben heel blij dat ik het eindelijk met jullie kan delen. Ja, in het begin is het echt moeilijk. Ik had het ontdekt, die test gedaan, en dan wil je het aan iedereen vertellen. Ik heb het mijn ouders verteld en close vrienden.”

Ondanks dat lingeriemerk Victoria’s Secret Doutzen tot een van hun Angels heeft gemaakt reageerden ze positief op het babynieuws. “Ze waren heel blij voor me. Ik moest het snel zeggen, want elke millimeter die ik aankom of afval valt ze op. Ze waren heel blij, ik krijg onbetaald verlof”, grapte Doutzen. Victoria’s Secret is het laatste jaar overvallen door een ware babyboom onder hun Angels. Zo bevielen Heidi Klum, Karolina Kurkova, Adriana Lima en Gisele Bundchen allemaal binnen enkele maanden van elkaar.

Doutzen, die de hele wereld overreisd voor haar werk, heeft tevens laten weten hun kindje in Nederland te willen laten opgroeien. “Het wordt een Nederlands kindje”.

Als dat geen mooi kindje wordt, dan weet ik het niet meer :wink: :inlove: :inlove:

Dames, lees eerst eens terug als je wat plaatst aub…

Nu staat er al 3x kort achter mekaar dat Doutzen een kindje krijgt…

Leuk nieuws, maar om het nou weer 3x te lezen. :mrgreen:

Ik lees drie keer een ander bericht, dus dat vind ik heel leuk om te lezen. En een mooie foto erbij!

Gaat vast een supermooi kindje worden!

@Frischling wrote:

Ik lees drie keer een ander bericht, dus dat vind ik heel leuk om te lezen. En een mooie foto erbij!

Gaat vast een supermooi kindje worden!

Ja inderdaad, vond mijn stukje toch ook nog wat toevoegen vandaar, anders had ik het niet geplaatst :wink:

Doe je zo je best s’nachts na tweeën, weer niet goed :naughty: :lol: :wink: :mrgreen: