Maar Orlanda Bloom is toch al vader van Failando :think: :think: :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
Maar Orlanda Bloom is toch al vader van Failando :think: :think: :mrgreen:
Ja maar dat is dan weer zo’n buitenechtelijk kind en daar komt de media dan pas jaaaaren later achter, als hij zijn erfenis opeist :mrgreen: :lol:
Tja, mits mama Fai gelijk op haar rechten gaat staan :lol:
Maar die heeft het veel te druk met sms-en en bellen joh :lol:
Dat is waar :mrgreen:
Lily Allen is zwanger. Dit bevestigde de 25-jarige zangeres aan de Britse tabloidkrant The Sun. Lily, die eerder dit jaar aankondigde er vijf jaar tussenuit te willen gaan om kinderen te krijgen en zich op andere projecten te focussen, is in de zevende hemel. “Ik ben verrukt dat ik jullie kan vertellen dat Sam en ik een kindje verwachten. Vanzelfsprekend zijn we beide enorm blij”.
Lily en haar vriend Sam Cooper (32) hebben een relatie sinds de zomer van 2009 en verruilden onlangs de hectiek van Londen voor een rustiger leven op het platteland. Lily kocht een prachtige boerderij in The Cotswolds, waar ook haar goede vriendin Kate Moss een huis bezit.
In mei ontkende Lily de geruchten dat ze zwanger zou zijn nog. Het babynieuws komt twee jaar na haar miskraam van Chemical Brothers zanger Ed Simons.
Dochtertje voor Luis Suarez
AMSTERDAM - Nog meer goed nieuws voor Ajax-aanvaller Luis Suarez. Nog geen twaalf uur nadat de Amsterdammers de play-offs bereikten van de Champions League, werd de Uruguayaan de trotse vader van een meisje. Ze heet Delfina.
Suarez vloog woensdagavond na het treffen in Griekenland tegen PAOK Saloniki rechtstreeks met een privéjet naar Spanje waar zijn vrouw op het punt stond te bevallen. Daarvoor had hij toestemming gekregen van Ajax-trainer Martin Jol, omdat hij voor de komende twee competitieduels toch geschorst is.
Aparte naam ; Delfina
@Rooike wrote:
…Daarvoor had hij toestemming gekregen van Ajax-trainer Martin Jol, omdat hij voor de komende twee competitieduels toch geschorst is.
Toevallig zeg :think: :mrgreen:
Aparte naam, maar ik vind hem wel mooi (niet voor mijn eigen kinderen overigens). Vind het wel mooier dan beatifull of dat soort namen.
Deense prinses Mary verwacht tweeling
De Deense prinses Mary, de echtgenote van kroonprins Frederik, bevalt in januari van een tweeling, zo heeft het Hof vrijdag bekendgemaakt. De prinses heeft al twee kinderen.
“Hunne Koninklijke Hoogheden de Kroonprins en de Kroonprinses kunnen met grote vreugde aankondigen dat de prinses een tweeling verwacht. De geboorte wordt in de loop van januari 2011 verwacht”, aldus het Paleis in een mededeling. Het echtpaar heeft al een zoon, prins Christian (4), en een dochter, prinses Isabella (3). Frederik en Mary Donaldson, die van Australische afkomst is, trouwden op 14 mei 2004 in Kopenhagen. Frederik is bestemd om zijn moeder, koningin Margrethe II van Denemarken, op te volgen.
Isabelle Brinkman krijgt een meisje
AMSTERDAM - Isabelle Brinkman is in verwachting van een meisje. De radio-dj kondigde haar zwangerschap al in juni aan, maar weet nu dat er een dochter op komst is.
Brinkman noemde het te horen krijgen van het geslacht van de baby ‘misschien nog wel spannender dan de bevalling’.
“Ik had niet echt een heel sterk voorgevoel, maar als ik al ergens naar neigde, was het naar een jongetje”, vertelt de 38-jarige Brinkman in De Telegraaf.
“Mijn buik staat ook vooruit, ik heb een leuk bolletje. En volgens de bakerpraatjes krijg je dan een zoontje.”
Spiritueler
Het voorgevoel van haar vriend Rick klopte wel. “Rick is spiritueler. Hij had wel het idee dat het een meisje is. Ook omdat volgens hem mijn moeder, die in maart is overleden, nog niet helemaal klaar was op deze wereld.”
Brinkman is op eerste kerstdag uitgerekend.
Rod Stewart wordt weer vader
AMSTERDAM - De Britse zanger Rod Stewart wordt voor de achtste keer vader. De zanger en zijn echtgenote Penny Lancaster verwachten over zeven maanden hun tweede kind. Lancaster is de vijfde vrouw waar Stewart kinderen mee heeft.
Het is nog niet bekend of de kleine een jongen of een meisje wordt.
De 65-jarige Stewart vertelde eerder al in een televisie-interview dat hij en zijn 39-jarige vrouw druk bezig waren met het verwekken van hun tweede spruit.
“We probeerden het gisteravond nog”, zei de zanger enkele maanden geleden. “Nog eentje en dan sluiten we het kantoor.” Stewart en zijn echtgenote hebben samen al een zoontje van 4 jaar oud.
Eiffeltoren
Rod Stewart trouwde in 2007 met model en fotografe Lancaster, nadat hij haar ten huwelijk had gevraagd op de top van de Eiffeltoren. De zanger had eerst haar vader om haar hand gevraagd.
Het was niet de eerste keer dat Stewart eeuwige trouw beloofde. Eerder stapte hij met de modellen Alana Stewart en Rachel Hunter in het huwelijksbootje.
Adoptie
De zanger kreeg in 1987 zijn vierde kind uit zijn relatie met model Kelly Emberg. Stewart werd op 19-jarige leeftijd voor het eerst vader, maar stond het meisje af ter adoptie.
En de geruchten gaan ook al dat de kersverse bruid van Robbie Williams zwanger zou zijn
Kathleen Aerts (31) is zwanger. De ex K3-zangeres en haar man, politieagent Steven van Hoof, verwachten maart volgend jaar hun eerste kindje. Kathleen is momenteel drie maanden zwanger en door het dolle heen: “Het ging allemaal heel snel”, vertelt ze in het Vlaamse blad Dag Allemaal. “Ik kan niet wachten tot het baby’tje er is.”
Kathleen en Steven stapten afgelopen juni in het huwelijksbootje, toen zij al zes weken zwanger was. “We wilden allebei graag een kind dus we hebben de natuur haar gang laten gaan.” De geplande reis naar Zuid-Afrika heeft het echtpaar door de zwangerschap afgezegd. “Maar daar zitten we niet mee. We krijgen iets veel mooiers in de plaats.”
leuk voor kathleen… :mrgreen:
Alanis Morissette is zwanger
AMSTERDAM - Alanis Morissette is zwanger van haar eerste kindje. Dat maakte de 36-jarige zangeres woensdag bekend in het Amerikaanse tijdschrift US Weekly.
Het blad vraagt artiesten wekelijks naar 25 dingen die het publiek nog niet over ze weet. Morissette vulde ‘ik ben zwanger’ in als 25e punt.
De zangeres trouwde in juni met de zes jaar jongere rapper Mario Treadway, beter bekend als Souleye.
Morissette was eerder verloofd met acteur Ryan Reynolds, die haar verliet voor actrice Scarlett Johansson. Reynolds en Johansson zijn sinds twee jaar getrouwd.
Kathleen had ik al gelezen en Alanis morrisette wist ik nog niet!
Leuk zeg! :mrgreen:
‘Edsilia Rombley bevallen van dochter’
Edsilia Rombley heeft het leven geschonken aan een dochter. Dat schrijft De Telegraaf zaterdag. Het meisje zou de naam Tanicia hebben gekregen.
Copyright 2010, Novum
‘Rombley bevallen van dochter’
(Novum) - Edsilia Rombley heeft het leven geschonken aan een dochter. Dat schrijft De Telegraaf zaterdag. Het meisje zou de naam Tanicia hebben gekregen. De 32-jarige Rombley was begin augustus uitgerekend.
Rombley en haar man Tjeerd Oosterhuis maakten in februari bekend in blijde verwachting van hun eerste kindje te zijn. De zangeres en de producent trouwden in september 2006.
De zangeres was zeer blij met haar zwangerschap “Ik kan het niet geloven. Ik heb stress, ik weet niet wat ik aan moet. Maar het is wel ontzettend leuk”, zei Rombley vlak nadat ze het blijde nieuws bekendmaakte
Leuk voor Edsilia en Tjeerd!
Ik las dat ze Imaani Tanicia zou heten… pff maar waar ook al weer…
Nadat De Telegraaf het zaterdag nog met heel veel slagen om de arm en aanhalingstekens in de kop meldde, is nu op haar eigen website te lezen dat Edsilia Rombley inderdaad bevallen is van een dochter. De zangeres is op vrijdag 13 augustus moeder geworden van meisje met de prachtige naam Imaani Tanicia Oosterhuis.
De baby weegt 3140 gram en is 51 centimeter lang. Imaani Tanicia is met een keizersnede ter wereld gekomen, zo luidt de officiele lezing op de website.