Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Leuk voor ze, vind het een leuk stel, maar werkelijk een vreselijk naam… :shifty:

ik vind imaani nog wel een stuk minder erg dan tanicia…dus ik geloof dat de schade wel mee valt :mrgreen:

@Madre wrote:

Leuk voor ze, vind het een leuk stel, maar werkelijk een vreselijk naam… :shifty:

Ohhh ik dacht precies hetzelfde… Tanicia… :shifty:

Ja… vind de naam ook vreselijk… Allebei…

Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen… :shock:

Imaani Tanicia Oosterhuis … :silenced:

Zouden ze weten dat Tanicia “touw” betekent in het Hindi? :mrgreen:

Het zijn ook mijn namen niet, maar voor hun vind ik het erg leuk. Ieder zijn smaak, word anders ook zo saai als alle meisje Julia of Sophie zouden heten :mrgreen:

Leuk dat ze een dochtertje hebben , alleen de namen vind ik minder…

@fiep klophout wrote:

ik vind imaani nog wel een stuk minder erg dan tanicia…dus ik geloof dat de schade wel mee valt :mrgreen:

Ik trouwens ook, maar ik een jongetje hier in de buurt heet Imaan en tja, ik heb er niets mee. :angel:

@Judith75 wrote:

Zouden ze weten dat Tanicia “touw” betekent in het Hindi? :mrgreen:

En Imani… Trouw

Hoi Trouw Touw :lol: :lol: :lol: :lol:

(flauw he hihhi)

Ik voel een reclameslogan opkomen :mrgreen:

Toen ik in het eerste bericht tanicia las dacht ik ook van oh nee niet zo’n soort naam maar in het berichtje erna Imaani erbij vond ik het ook al beter te pruimen.

Zag vandaag trouwen het postbank meisje (nou ja meisje - denk dat ze halverwege de dertig is) in de speeltuin van onze locale pannekoekenrest, met een jongetje van drie denk ik (die hard moest huilen omdat hij de glijbaan niet afdurfde en een tijdje om papa of mama riep voor iemand het doorhad) en een babie in een wagen. Ik had eerst het jongetje gezien en pas naderhand door wie zijn moeder was, maar hij had ook behoorlijk blauwe ogen iig.

Vind Tanicia ook niet mooi, daarna las ik imaani, dat vind ik dan leuker.

@Anneke wrote:

Vind Tanicia ook niet mooi, daarna las ik imaani, dat vind ik dan leuker.

misschien was het opzet. dat ze dachten: we brengen eerst een heel stomme naam naar buiten, en dan vindt iedereen daarna onze echte naam heel erg meevallen 8)

Ik vind namelijk imaani opzich geen mooie naam,maar na tanicia is het toch een hele opluchting :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Hoe zouden jullie dat soort namen omschrijven eigenlijk. Als ik het wel eens over bepaalde categorieen namen heb met iemand zoals oer nederlands, of scandinavisch of engelse namen weet ik dat er een hele bubs van dit soort namen bestaat maar heb er geen korte omschrijving voor. Ik heb de neiging om het afro amerikaanse namen te noemen. Omdat ik het idee heb dat het daar soort van vandaan komt.

@Bella wrote:

Hoe zouden jullie dat soort namen omschrijven eigenlijk. Als ik het wel eens over bepaalde categorieen namen heb met iemand zoals oer nederlands, of scandinavisch of engelse namen weet ik dat er een hele bubs van dit soort namen bestaat maar heb er geen korte omschrijving voor. Ik heb de neiging om het afro amerikaanse namen te noemen. Omdat ik het idee heb dat het daar soort van vandaan komt.

Bijlmernamen, noemen wij het. :angel:

@D. wrote:

@Bella wrote:

Bijlmernamen, noemen wij het. :angel:

:lol:

Ik kan me er iets bij voorstellen dat dit soort namen daar vaak voorkomen maar denk dat de omschrijving in mijn kennissenkring niet echt verhelderend werkt.

Wij zijn hier overigens groot Abi fan :mrgreen:

Abi rules!!!

"en ik ben Abi en ik ben Abi A, B, I!!!

Tja hier ook geen fan, van zulke namen, zolas Dtje al zei echt Bijlmernamen.

Surinaamse namen kan je het ook wel noemen, zonder dat ik er iemand mee wil beledigen :shifty: .

Al vind ik het natuurlijk wel supernieuws voor ze :dance:

Hub kwam tijdens de zs van Yari aan met de namen Dwayne en Dwight, zij ik ook al meteen het is geen Surinaams kindje hoor :silenced: