Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Ik denk dan altijd new york/the bronx en getto names. Ala tamika, shaniqua en dergelijke.

@Judith75 wrote:

Ik denk dan altijd new york/the bronx en getto names. Ala tamika, shaniqua en dergelijke.
o ja daar moet ik bij zo’n naam ook aan denken. Zulke namen kwam je vroeger vaak tegen bij een show als Riky lake, en Jenny Jones

@Mama_jeanet wrote:

@Judith75 wrote:
o ja daar moet ik bij zo’n naam ook aan denken. Zulke namen kwam je vroeger vaak tegen bij een show als Riky lake, en Jenny Jones

En good old Jerry Springer niet te vergeten :lol: :lol:

maar wat the Bronx in NY is is de Bijlmer in Nederland natuurlijk.

over jerry springer gesproken: die doet dus gewoon nog steeds wat ie eind jaren negentig deed he :shock: ik kwam laatst op zijn site, en ik wist niet wat ik zag. een hele rij aan oproepjes (heb jij ook een affaire met je tante? verliefd op een hoer? zwanger, maar niet van je man, en ook niet van je baas waar je toevallig ook een relatie mee hebt, maar onbevlekt ontvangen?), filmpjes, en good old steve is ook nog steeds van de partij.

O god ja, Jerry Springer. Met zijn final thougt en steevast afgesloten door

'take good care of yourself, and each other :sick:

Bronx namen dus :mrgreen:

oh god ja Jerry Springer

en die titels van die afleveringen :lol:

OMG :shock: :shock:

whahahaha ik was weer nieuwsgierig :lol: :lol:

Kon het niet laten om even een kijkje te nemen.

Jerry ziet er nog steeds zo uit als 10 jaar geleden, hij is er niet ouder op geworden in ieder geval.

Waarom is dit programma eigenlijk gestopt in Nederland?

Vind het echt een typisch sbs/veronica pogramma.

of werd het toendertijd bij rtl uitgezonden.

Vond het toendertijd af en toe best vermakelijke televisie, als je s’nachts niet kon slapen bijv, en maar zo zitten voor de tv

:shock: :o :? :sick: :silenced: :hand: :wall: en dat gevolgt door een :lol: :lol: :lol:

hihihi good old Jerry!!!

Als ik er aan terug denk wordt ik toch vooral misselijk. Weet ook niet meer of het nu altijd echt was of voor een deel ook gespeeld (in sommige van dat soort programma’s lag het gespeelde er soms wel dik boven op) maar als het echt was vond ik het vooral goedkoop leedvermaak over de ruggen van die mensen. En volgens mij nadien is er nog weleens geweld gebruikt - was het niet in de studio, dan wel daarna thuis.

Nee laat het maar lekker voor wat het is :hand:

Vroeger was ik helemaal verliefd op Steve :oops: :inlove:

*gaat snel kijken hoe hij er nu uitziet :lol: … 8) *

ohhhh hij heeft zelfs een eigen show :inlove: en is nog steeds leuk om te zien :oops: :lol: :inlove:

ok…weer ontopic :oops:

@longlegs wrote:

Vroeger was ik helemaal verliefd op Steve :oops: :inlove:

*gaat snel kijken hoe hij er nu uitziet :lol: … 8) *

Ik heb een gesigneerde foto!! :mrgreen:

Jerry, Jerry, Jerry!!!

Ik vond het vroeger ook erg vermakelijk. Ik zou er nu niet meer naar kijken, maar toen genoot ik echt van die rare mensen.

Het zijn volwassen mensen die zichzelf aanmelden he.

Echt, ik bleef 's nachts op voor de herhaling.

Denk dat ik het nu ook nog vermakelijk zou vinden, alleen niet meer zo als toen, toen was ik 16 ofzo.

Die rondvliegende weaves, geweldig!

Vind Dr Phill stiekem ook leuk, haha… 8)

Mag het alleen nooit opzetten van mijn man, die kan daar echt niet naar kijken, die amputeert nog liever zijn been. :angel:

@Madre wrote:

Ik vond het vroeger ook erg vermakelijk. Ik zou er nu niet meer naar kijken, maar toen genoot ik echt van die rare mensen.

Het zijn volwassen mensen die zichzelf aanmelden he.

Ja maar als ik een beetje in mijn geheugen graaf meen ik me toch ook wel te herinneren dat ik menigmaal het idee kreeg dat het IQ niet zo hoog reikte en dat je je af kan vragen of mensen het wel kunnen overzien van wat het teweeg brengt.

Of dat ze misleid werden kwa het onderwerp waar het over ging.

En dan ineens in iets heel anders terecht kwamen - iets zegt me dat die mensen toch wel een beetje uitgebuit werden voor het gewenste effect zeg maar.

Maar wel naar huis konden met de gebakken peren en wat het daar teweeg bracht ed.

Weet iemand of Lucile Werner zwanger is :think: ?

Ik zag haar net op tv en ze had wel een heel opvallend wijd ding aan.

Het hele beeld gewoon…zwanger?

Tijl Beckand wordt vader

AMSTERDAM - Tijl Beckand wordt in december voor het eerst vader. Zijn vriendin Nicolette is zes maanden in verwachting. Nicolette is al moeder van dochtertje Bente. De zwangerschap stemt de 36-jarige komiek en ex-Lama ineens een stuk serieuzer.

“Pas als je zoiets overkomt, dan realiseer je je wat er allemaal kan gebeuren en dan is het allemaal heel serieus”, vertelt Beckand in RTL Boulevard. “En dan kijk je heel serieus naar een echo en ben je heel gespannen. Dan is eigenlijk alles toch minder belangrijk. Als in godsnaam dat kindje maar heel is.”

Gruwelijke verhalen

De zwangere Nicolette gedraagt zich voorbeeldig volgens Beckand. “Ik hoor de meest gruwelijke verhalen van mensen die een zwangerschap hebben meegemaakt, maar in dit geval mag ik me gelukkig prijzen”, vertelt Tijl. “Minder slapen, daar zie ik het meest tegen op.”

Oh wat leuk voor Tijl :inlove: Vond hem nog de leukste lama!

Jerry springer, ik keek er echt altijd naar! Ondanks dat ik nog een kind was mocht ik dit gewoon mee kijken met mijn broer :wink: :mrgreen:

En heb er niets aan over gehouden :lol: Ik zou het wel leuk vinden als er 1 aflevering ofzo eens zou worden herhaald.

Miranda Kerr bevestigt zwangerschap

AMSTERDAM - De babyboom in modellenland houdt nog even aan. Ook Miranda Kerr heeft erkend dat ze in verwachting is. De echtgenote van acteur Orlando Bloom biechtte in een interview met de Spaanse Vogue op dat ze zo’n vier maanden zwanger is.

Geruchten dat het 27-jarige model en de 33-jarige acteur hun eerste kind verwachten doen al weken de ronde. Met de woorden ‘ja ik ben zwanger. Ik ben zo’n vier maanden onderweg’ bevestigt Miranda de verhalen van een aantal ingewijden.

Die deden vorige maand al uit de doeken dat de Australische schone binnenkort niet meer in maatje 34 past.

Geheim

Kerr vertelt aan Vogue dat het niet makkelijk was haar zwangerschap geheim te houden. “Ik kan me nog herinneren dat ik me vreselijk voelde tijdens een fotoshoot”, herinnert Miranda zich de ochtendmisselijkheid. “Maar het was echt nog te vroeg om iets te zeggen.”

Het model heeft haar kinderwens nooit onder stoelen of banken gestoken. “Ik wil graag moeder worden en weet dat Orlando een geweldige vader zal zijn”, vertelde de Australische in een eerder interview.

Modeshow

Kerr liep Bloom in 2006 tegen het lijf tijdens een modeshow van lingeriemerk Victoria’s Secret, waarvan de 27-jarige een van de gezichten is. Een jaar later kregen de twee een relatie, eind juli beloofden ze elkaar in het geniep eeuwige trouw.

@Ursula wrote:

Dit was toch al eerder bekend?
Ik wist het namelijk al, paar weken geleden al gehoord. :angel:

@Rooike wrote:

@Ursula wrote:

Dit was toch al eerder bekend?
Ik wist het namelijk al, paar weken geleden al gehoord. :angel:

Eerder was het een gerucht en zij heeft nu bevestigt dat het gerucht echt waar is...:angel: