Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Waat je van wie ik af en toe denk dat ze zwanger is, die turkse uit sesamstraat. Laatste tijd zie ik haar en dan denk ik, zie ik het nu goed of niet. Alsof ze voller is geworden en een buikje maar ze houden het ook wel soort van uit beeld. Kan er helemaal naast zitten maar het is nu al een paar keer bij me opgekomen.

Weet alleen niet hoe ze heet in sesamstraat en/of erbuiten.

Elvan bedoel je, geen idee of ze zwanger is.

Kon niets vinden in ieder geval via google.

Ik had ook nog gegoolged maar kon ook niets vinden - soms heb je dat, dat je iemand ziet en het idee krijgt dat ze zwanger is. En meestal klopt dat ook - maar kan er nu ook flink naast zitten natuurlijk.

Hadden we hier al vermeld dat Robbie Williams ws vader wordt / tenminste na het huwelijk van onlangs / schijnt dat ook aan de orde te zijn.

@Bella wrote:

Ik had ook nog gegoolged maar kon ook niets vinden - soms heb je dat, dat je iemand ziet en het idee krijgt dat ze zwanger is. En meestal klopt dat ook - maar kan er nu ook flink naast zitten natuurlijk.

Hadden we hier al vermeld dat Robbie Williams ws vader wordt / tenminste na het huwelijk van onlangs / schijnt dat ook aan de orde te zijn.

pagina 13 onderaan wordt dat vermoeden/gerucht ook al uitgesproken :lol:
Man Mariah Carey wakkert gerucht zwangerschap aan

Uitgegeven: 24 augustus 2010 12:54
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2010 12:59

AMSTERDAM – Het gerucht dat Mariah Carey zwanger is, is in een radiointerview verder aangewakkerd door haar man Nick Cannon.

Sinds een concert in Brazilië afgelopen weekend, waar de zangeres met een buikje werd gespot, gaat het gerucht dat de zangeres in verwachting is.

De zangeres is de afgelopen tijd bovendien flink aangekomen. Cannon reageerde in het interview echter onduidelijk op de geruchten, aldus het Amerikaanse tijdschrift People.

Persoonlijk

“Wanneer mijn vrouw iets met jullie wil delen, zullen jullie het direct van haar horen�, zo zei hij. “Het is erg persoonlijk en het is aan een vrouw om, zeker als het om het krijgen van kinderen gaat, te bepalen wanneer ze iets over haar lichaam wil zeggen.�

Bovendien, zo voegde de zanger er aan toe, zal het stel mogelijk nieuws rondom een zwangerschap altijd strategisch plannen om daarmee enorme media-aandacht te voorkomen.

“Het is iets wat je voor jezelf wil houden, totdat je er honderd procent zeker van bent. Je wil mensen niet misleiden.�

Film

In mei dit jaar werd ook al door verschillende media gezinspeeld op een zwangerschap bij de 41-jarige zangeres. De woordvoerder van Mariah Carey vertelde destijds niet 'de vrijheid te hebben om uitspraken te doen over Mariah's privéleven'.

Ook stapte Carey uit het filmproject 'For Colored Girls Who Have Considered Suicide When the Rainbow is Enuf'. Ze zou in de film spelen naast actrices als Whoopi Goldberg en Janet Jackson.
© NU.nl

Als dat geen zwangere buik is, weet ik het niet meer!

Ze ziet er inderdaad behoorlijk zwanger uit ja…vooral op die 2e foto… Lijkt me niet nog heel pril :think:

als zij wil zeggen dat zij NIET zwanger is… dan mag ze toch snel een dieet volgen…

vlgs mij duurt het niet eens meer zo lang, als je ziet hoe hoog haar buik als zit… mndje of 7…

@Pitje27 wrote:

vlgs mij duurt het niet eens meer zo lang, als je ziet hoe hoog haar buik als zit… mndje of 7…

Mijn buik zit ook zo en ik ben pas 5 maanden dus dat wil niets zeggen…

Ik vind het leuk voor haar als ze mama word!!!

:inlove:

@Rooike wrote:

@Pitje27 wrote:

Mijn buik zit ook zo en ik ben pas 5 maanden dus dat wil niets zeggen…

Ik vind het leuk voor haar als ze mama word!!!

:inlove:

bij mij zag je het ook snel hoor…maar wil er maar mee zeggen dat zij echt wel zwanger is… meen zelfs van een tweeling (of ik haal iemand door elkaar)…

Als zij niet zwanger is moet ze dr personal trainer ontslaan denk ik.

nou als ik niet zwanger en niet zwanger geweest met nog restant baby buik er zo uit zag… dan ging ik 1: een andere jurk kopen, 2: mijn stylist ontslaan en 3: trainen!

Vraag me altijd af… als je dan al 4/5/6 maand zwanger bent… waarom zou je er dan over ‘liegen’ of het geheim willen houden? Tot wanneer? Tot ze de deur uit gaan?

Hier vanmorgen op school een moeder zachtjes fluisterend ‘gefeliciteerd he ik hoorde het van je oudste’… nou ben inmiddels bijna 16 weken hoor is geen geheim meer :lol:

Op de tweede foto kan je goed zien dat ze zwanger is hoor.

Anders moet ze inderdaad beter gaat sporten of dieet volgen…

Ze is echt wel zwanger, geen twijfel mogelijk :snooty:

eerste geruchten over dat ze zwanger zou zijn waren begin juni al… zelfs als ze toen pas een week of 8 was… zitten we nu bijna 3 maand verder en dus aan de 5 maanden…

ik ken iemand die zo’n buik kreeg van antidepressieva. Je zou zweren dat ze zwanger was… gespannen, bol buikje… ze had allerlei onderzoeken gehad, maar het was aankomen van de antidepressiva. Heel sneu dus. Zou mariah ook kunnen overkomen he. Maar verdacht is het allemaal wel een beetje.

@mamaMarije wrote:

eerste geruchten over dat ze zwanger zou zijn waren begin juni al… zelfs als ze toen pas een week of 8 was… zitten we nu bijna 3 maand verder en dus aan de 5 maanden…

Net zoals ik dus hahahaha!

Schat ook een buikje van een maand of 5 a 6…
(Novum) - Jaap Kwakman van de 3J's wordt vader. Zijn vriendin, Jenny, is in verwachting. De gitarist van de Volendamse band maakte het nieuws bekend op Twitter.

"Mijn mooie vriendin zal, als alles goed gaat, begin april een mooie moeder zijn", laat een dolblije Kwakman weten. Het wordt het eerste kindje voor de gitarist en zijn Jenny.

De in 1977 geboren Kwakman vormt samen met Jan Dulles en Jaap de Witte de 3J's. De Volendamse heren nemen volgend jaar namens Nederland deel aan het Songfestival in Duitsland.

Ik las het net op mijn hyves, wat is er toch een babyboom gaande zeg in voldendam :inlove:

@Mama_jeanet wrote:

Ik las het net op mijn hyves, wat is er toch een babyboom gaande zeg in voldendam :inlove:

ik dacht precies hetzelfde. :lol:

wel leuk voor ze…

Ik zag laatst een foto van Mariah in badpak/bikini in 1 of ander glossy/roddelblaadje en ze was behoorlijk stevig geworden.

Ze had zelfs rollen onder haar schouderbladen.

Dus ik durf eerlijk gezegd niet te zweren op een zwangerschap… :think: