With all do respect maar wie is Jaap Kwakman en wie zijn in hemelsnaam de 3J’s? Echt nog nooit van gehoord.
@Madre wrote:
With all do respect maar wie is Jaap Kwakman en wie zijn in hemelsnaam de 3J’s? Echt nog nooit van gehoord.
google maar eens… wiegenlied enzo… denk als je ze hoort of ziet je ze wel kent.
zanger heeft lang zwart haar.
@Pitje27 wrote:
@Madre wrote:With all do respect maar wie is Jaap Kwakman en wie zijn in hemelsnaam de 3J’s? Echt nog nooit van gehoord.
Ook na het googlen zegt het me niks :lol: Had wel van ze gehoord, maar ken geen muziek van ze, echt compleet onbekend…
@Eppo wrote:
@Pitje27 wrote:@Madre wrote:With all do respect maar wie is Jaap Kwakman en wie zijn in hemelsnaam de 3J’s? Echt nog nooit van gehoord.
Ook na het googlen zegt het me niks :lol: Had wel van ze gehoord, maar ken geen muziek van ze, echt compleet onbekend…
you tube?
had ik eerst ook hoor… maar via de zomer voorbij zijn ze bekender geworden…
linkse man is kwakman…
ik zie dit net op boulevard…
‘Mariah Carey vier maanden zwanger’
Mariah Carey is inmiddels vier maanden in verwachting. Dat beweren ingewijden tegenover entertainmentwebsite Radar Online. Geruchten over een zwangerschap van de zangeres doen al maanden de ronde.
“Ze wilde erg graag zwanger worden en is in de zevende hemel”, doet een vriend van Mariah uit de doeken. "Het heeft veel moeite gekost om in verwachting te raken. Mariah zal het grote nieuws voorlopig niet openbaar maken."Carey trouwde in april 2008 met rapper en acteur Nick Cannon. Hij ontweek vragen over zijn aanstaand vaderschap behendig. “Als mijn vrouw klaar is om te praten waarover ze wil praten, horen jullie het direct van haar”, zei de 29-jarige maandag.
De zwangerschapsgeruchten wakkerden aan na een optreden in Brazilië. Carey stond dit weekeinde in het Zuid-Amerikaanse land op de planken. Dat Mariah de afgelopen tijd is aangekomen, was duidelijk te zien. “Ik vind het geweldig hier. Vanavond was zwaar vanwege persoonlijke redenen, maar jullie hebben me er doorheen gesleept”, twitterde de zangeres na afloop van haar concert.
jongens, de 3j’s gaan straks wel onze belangen behartigen op het oh zo belangrijke songfestival. Vind het getuige van cultuurbarbariteit (waarom zou dat geen woord zijn? ) als je niet weet wie dat zijn.
@fiep klophout wrote:
jongens, de 3j’s gaan straks wel onze belangen behartigen op het oh zo belangrijke songfestival. Vind het getuige van cultuurbarbariteit (waarom zou dat geen woord zijn?) als je niet weet wie dat zijn.
Het hele songfestival vind ik al getuige van wansmaak, maar ik vermoed dat, als ik dat hardop uitspreek, ik dan helemaal de cultuurpolitie achter me aan krijgt

@Madre wrote:
:mrgreen: :mrgreen:
Dit zijn de 3J’s
De rechtse is Jaap Kwakman
ik vind kwakman wel een zeldzaam lelijke achternaam…
Kwakman…GEWELDIG! :mrgreen:
Krijg gelijk allemaal situaties in mijn hoofd van hoe dit kind verwekt is
’ hey dat is een kwak man’
Goed iets te onsmakelijke manier van ‘humor’ hebben vrees ik.
bij ons in het dorp wonen er ook een aantal met die achternaam… dus voor mij niet geheel onbekend
ik heb trouwens ook een achternaam die veel in volendam voor komt…
dezelfde als de vriendin van jan smit :lol:
@oessie wrote:
bij ons in het dorp wonen er ook een aantal met die achternaam… dus voor mij niet geheel onbekend
Is het erg dat ik zo achter loop dat ik dacht dat je: cabau van kasbergen van achternaam heette? :mrgreen: :oops:
Bij Nac voetbalt ook een persoon met de naam kwakman
Hij heeft een goed kwakkie achter gelaten :silenced:
Ollie ik dacht ook gelijk een beetje in die richting hoor :lol:
Kwakman, je zult er maar mee getrouwd zijn… :silenced:
Gelukkig mag je tegenwoordig ook je eigen naam houden als je gaat
trouwen :lol: Zelfs mannen mogen de naam van hun partner aannemen,
dus advies voor Jaap
Zangeres Maribelle heet in het echt ook Marietje Kwakman hahahaha!
Zal wel familie zijn, zij kwam toch ook uit Volendam dacht ik.
Jorinde Moll zwanger van meisje
AMSTERDAM - Jorinde Moll is zwanger van een meisje. Dat onthult de voormalige presentatrice deze week in Story. “Ik ben er heel blij mee. Ik wilde namelijk graag weer een meisje.”
Volgens Moll is hiermee haar wens uitgekomen. “Het klinkt misschien vreemd, maar ik heb er een reden voor. Ik vind het fantastisch als die twee meiden met elkaar kunnen opgroeien. De band tussen zusjes is gewoon sterker dan tussen broer en zus”, zegt Moll in het weekblad.
“Als ik een zoontje had gehad, dan had ik nu liever weer een jongen gekregen”, voegt de ex-presentatrice daaraan toe.
Moll gaf in 2007 haar jawoord aan freefighter Chalid Arrab. In het voorjaar van 2008 beviel ze van haar eerste kindje, dochter Loubna. Het koppel woont tegenwoordig voornamelijk in Zwitserland.
@samara wrote:
@oessie wrote:bij ons in het dorp wonen er ook een aantal met die achternaam… dus voor mij niet geheel onbekend
Is het erg dat ik zo achter loop dat ik dacht dat je: cabau van kasbergen van achternaam heette? :mrgreen: :oops:
erg maar ik dus ook… :oops: