Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

die vriendin van jan heet toch PLAT met haar achternaam?

@zussie wrote:

Hij heeft een goed kwakkie achter gelaten :silenced:

dat dacht ik nou ook :mrgreen:

@Ursula wrote:

Jorinde Moll zwanger van meisje

AMSTERDAM - Jorinde Moll is zwanger van een meisje. Dat onthult de voormalige presentatrice deze week in Story. “Ik ben er heel blij mee. Ik wilde namelijk graag weer een meisje.”

Volgens Moll is hiermee haar wens uitgekomen. “Het klinkt misschien vreemd, maar ik heb er een reden voor. Ik vind het fantastisch als die twee meiden met elkaar kunnen opgroeien. De band tussen zusjes is gewoon sterker dan tussen broer en zus”, zegt Moll in het weekblad.

“Als ik een zoontje had gehad, dan had ik nu liever weer een jongen gekregen”, voegt de ex-presentatrice daaraan toe.

Moll gaf in 2007 haar jawoord aan freefighter Chalid Arrab. In het voorjaar van 2008 beviel ze van haar eerste kindje, dochter Loubna. Het koppel woont tegenwoordig voornamelijk in Zwitserland.

Yorinde scoort weer goed met haar opmerkingen - vorige keer was het toch iets over als moeder vooral thuis blijven ofzo - en nu de band tussen twee zusjes is GEWOON sterker dan tussen broer en zus.

Nou ik kan je van een relatie tussen twee zussen vertellen waar je niet blij van wordt :shifty: En ik denk dat er net zo goed broers en zussen zijn die heel goed met elkaar zijn. Het gaat weer eens helemaal nergens over geloof ik.

Hoorde vandaag bij Koen en Sander ook van de zwangerschap van een van de J’s. Maar die ene J vertelde ook nog even van een zwangerschap van een ander die net vier weken zwanger is - een van die Buysen geloof ik - dacht nou het zal maar even namens je verteld worden op de radio :think:

Er was nogal commentaar op de naam (had ik ook hoor), maar dat kan je van dit plaatje toch niet hebben.

Wat een scheet zeg :inlove: :inlove:

En een trotse pappa en mamma erg lief :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Hie is inderdaad niks dan goeds over te zeggen.

@Femke Fataal wrote:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Hie is inderdaad niks dan goeds over te zeggen.

je wilt niet weten hoeveel mensen hierbij dan nog walgen omdat het rasvermenging is en zo… :evil: :silenced: :wall:

Maar goed, ik zie ook vooral een stralend gezinnetje met een heerlijk halfbloedkindje, en verheug me bij het zien van zulke foto’s weer op het moment dat ik mijn volgende babytje vast kan houden!

Aaaaaaaah wat een mooi kindje zeg!!!

Jorinde… wat een intelligente uitspraak weer :roll: …

En die baby van Edsilia en Tjeerd :inlove: wat een mooi aapie! :inlove:

en nou niet zeuren dat ik het een aapie noem… Lenn was ook net een aapie, sommige kindjes hebben dat gewoon, en dat is CUTE! :wink:

haha ik noem nano ook vaak een apie, en daar krijg ik gewoon soms ook echt blikken van, van mensen die dat horen he :eh: wtf is er aan de hand eigenlijk? we mogen hele bevolkingsgroepen zwart maken omdat ze een bepaald geloof aanhangen, maar je eigen kind liefkozend aapie noemen is weer oncorrect… :roll:

@fiep klophout wrote:

haha ik noem nano ook vaak een apie, en daar krijg ik gewoon soms ook echt blikken van, van mensen die dat horen he :eh: wtf is er aan de hand eigenlijk? we mogen hele bevolkingsgroepen zwart maken omdat ze een bepaald geloof aanhangen, maar je eigen kind liefkozend aapie noemen is weer oncorrect… :roll:

I know… hoe krom he? Daarom zette ik het erbij!

Ik krijg vaker te horen dat Lenn er “niet helemaal Nederlands” uit ziet. Dat zou idd kunnen komen omdat hij 1/4 Maltees is. Maar oh oh oh die blikken als ik hem na zo’n opmerking mijn allochtoontje noem :lol: :roll: . Dat is echt heeeeeeeel erg hahaha!

John Travolta en Kelly Preston krijgen een zoon

26-8-10 11:16Het stel maakte het nieuws bekend op hun babyshower

>> 123

© Fame Pictures

Kelly Preston (47) en John Travolta (56) kondigden in mei van dit jaar al aan dat ze een kindje verwachten, maar nu heeft het stel bevestigd dat ze een jongetje krijgen, zo vertelt een woordvoerder aan People Magazine.

Op 8 augustus deelde het koppel het blijde nieuws met 40 van hun vrienden tijdens hun babyshower. Het was een groots feest met een taart van drie lagen en het vogelnestje als thema.

Begin januari 2009 overleed hun zoon Jett op 16-jarige leeftijd na een beroerte in hun huis op de Bahama’s. Een vriend van de familie liet eerder weten dat de baby hun zal helpen met het verwerkingsproces.

De Travolta’s hebben nog een dochter, Ella Blue (10).

Echt super leuk voor ze, maar is zij al 47 jaar joh?

Oh jee, ik voel dezelfde discussie als in mei opkomen :mrgreen: :wink:

Leuk voor ze, een knulletje :inlove:

En het kindje van Edsillia en partner :inlove: Liiief!

wat een poppetje van edsilia… :inlove:

fijn dat met een 4 wkn zwangerschap het al via de radio door iemand anders bekend wordt gemaakt… :roll:

jorinda… tja… wat zullen we ervan maken… :roll:

@fiep klophout wrote:

@Femke Fataal wrote:

je wilt niet weten hoeveel mensen hierbij dan nog walgen omdat het rasvermenging is en zo… :evil: :silenced: :wall:

Maar goed, ik zie ook vooral een stralend gezinnetje met een heerlijk halfbloedkindje, en verheug me bij het zien van zulke foto’s weer op het moment dat ik mijn volgende babytje vast kan houden!

Fiep kan me helemaal voorstellen dat jij bij het zien van dit plaatje uitkijkt naar je eigen nieuwe channelletje :inlove:

Ik heb sinds 1 juli nieuw werk en zit in een heel nieuw team met voor een aanzienlijk deel ook mensen van marokaanse afkomst en eentje heeft ook een dochter die Imani heet. MOest gelijk aan het topic hier denken. Was iig alvast aan de naam gewend :mrgreen:

oh wat een lieffie :inlove:

Kleurtje zal hier wat minder zijn, maar heb er ook al weer helemaal zin in (en kan nog in hetzelfde truitje ook, want die kregen wij van mijn broertje + schoonzusje als cadeautje voor deze zw.schap :lol: ).

Super lieve foto zeg :inlove: :inlove: :inlove:

Ik noemde mijn middelste ook altijd Aapie. Zat ook onder de haartjes en leek er ook gewoon op… sja… :mrgreen:

Leuk voor de travolta’s :dance:

@Madre wrote:

With all do respect maar wie is Jaap Kwakman en wie zijn in hemelsnaam de 3J’s? Echt nog nooit van gehoord.

HUH!!??? schelden in op het forum :naughty: :wink: Ik ben GROOT fan van de 3 j’s!!

aangezien ik met Maud as zondag figureer in Gooische vrouwen vind ik toch wel dat ik ook in deze rubriek thuishoor :dance: :wink:

@noui wrote:

@Madre wrote:
With all do respect maar wie is Jaap Kwakman en wie zijn in hemelsnaam de 3J’s? Echt nog nooit van gehoord.

HUH!!??? schelden in op het forum :naughty: :wink: Ik ben GROOT fan van de 3 j’s!!

Nog steeds nog nooit van gehoord. Het is blijkbaar iets plaatselijks ofzo, want zelfs met de foto('s) zegt het mij niets.