With all do respect maar wie is Jaap Kwakman en wie zijn in hemelsnaam de 3J’s? Echt nog nooit van gehoord.
HUH!!??? schelden in op het forum :naughty: Ik ben GROOT fan van de 3 j’s!!
Nog steeds nog nooit van gehoord. Het is blijkbaar iets plaatselijks ofzo, want zelfs met de foto('s) zegt het mij niets.
Noem heel Nederland maar plaatselijk - je moet eens wat vaker kijken naar van die tros op het plein achtige programma’s, de zomer voorbij met Jan SMit enzo - meer 3 j’s dan je lief is. Ze hebben nu zelfs een nummer met Ellen ten Damme :shock:
Ik zapte vandaag langs iets - volgens mij uitmarkt optredens ofzo - op ned 2 en viel in het optreden van Jacqueline ex-Krezip. Oh wat is dat toch een heerlijk mens om naar te kijken. Met haar zwangere buik en dan toch een soort van rock chick - helemaal geweldig.
With all do respect maar wie is Jaap Kwakman en wie zijn in hemelsnaam de 3J’s? Echt nog nooit van gehoord.
Nog steeds nog nooit van gehoord. Het is blijkbaar iets plaatselijks ofzo, want zelfs met de foto('s) zegt het mij niets.
Noem heel Nederland maar plaatselijk - je moet eens wat vaker kijken naar van die tros op het plein achtige programma’s, de zomer voorbij met Jan SMit enzo - meer 3 j’s dan je lief is. Ze hebben nu zelfs een nummer met Ellen ten Damme :shock:
Ik zapte vandaag langs iets - volgens mij uitmarkt optredens ofzo - op ned 2 en viel in het optreden van Jacqueline ex-Krezip. Oh wat is dat toch een heerlijk mens om naar te kijken. Met haar zwangere buik en dan toch een soort van rock chick - helemaal geweldig.
Ah dat is het, ik kijk dat soort programma’s nooit…
Jacqueline ken ik dan weer wel, die vind ik wel leuk.
Ik heb weleens gehoord dat je niet zwanger voor de boxen moet gaan staan bij een optreden van een stevige band maar zo op het podium staan lijkt me minder herrie ed - ach ze heeft er lol in lijkt het en dat zal de baby ook wel goed doen.
Er zijn vrouwen die onder zwaardere omstandigheden ook nog gewoon zwanger staan/zitten te wezen.
Ah dat is het, ik kijk dat soort programma’s nooit…
.
Ik ken iemand die jou vast wel een paar tapes op kan sturen :mrgreen:
Ik heb het de laatste tijd zitten kijken als het laat op de avond elke avond was - had het ervoor nooit gezien maar het had toch wel iets vermakelijks.
maar wel onder een bepaald soort mensen met bepaalde intersse/muzieksmaak :wink: het is dat ik er met mijn werk mee te maken heb, anders had ik ook geen idee gehad wie het waren hoor!
Ik ken iemand die jou vast wel een paar tapes op kan sturen
Wat een Rare reacties hier ineens! 3j’s, heb t even opgezocht. aardige stemmen, maar weer van die vreselijke volendammuziek. hoe kan t dat al die mensen van daar zo op elkaar lijken? tros zap ik hier ook weg.
maar goed dat niet iedereen vd zelfde muziek houdt!
denk dat jullie andere genres niet kennen, dan ga ik toch ook niet lachen?
Sja, als ik zeg “kinderen tegen kinderen” gaat er bij het gros van de mensen hier ook geen belletje rinkelen vermoed ik :mrgreen: En die treden toch ook al heel wat op, zelfs Giel draait ze
Sja, als ik zeg “kinderen tegen kinderen” gaat er bij het gros van de mensen hier ook geen belletje rinkelen vermoed ik :mrgreen: En die treden toch ook al heel wat op, zelfs Giel draait ze