Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

grappig… voor een mand ofzo zeiden ze dat er geen 2e kwam.

maar ondanks dat… als het waar is… hartstikke leuk voor hun…

Goh dat zou inderdaad wel een verrassend bericht zijn.

‘Sylvie van der Vaart niet zwanger van tweede kind’

Sylvie van der Vaart zou in blijde verwachting zijn van haar tweede kindje. Althans, dit meldt weekblad Privé vandaag.

Het blad meldt dat een zeer goede bron van het koppel heeft laten weten dat de presentatrice al tien weken zwanger is. De twee zouden dit goede nieuws op de laatste dag van hun vakantie in Spanje aan familie en vrienden hebben verteld.

Onlangs hadden de mediavrouw en Rafael nog gemeld dat ze voorlopig niet toe zijn aan nog een kind. Het magazine Grazia besloot Sylvie zelf even te vragen of ze zwanger is en ze antwoordde: “Honderd procent niet waar!”

Als het nieuws wel waar is zal hun zoontje Damian in januari een nieuw broertje of zusje krijgen.

Door: Moelai

Foto’s: Reporters B.V.

Pijnlijk als het niet waar is en dat dit dan zo rond gaat.

nou dat klopt sowieso niet… als ze 10 weken zwanger is krijgt ze eind februari een kindje ipv in januari.

Ben benieuwd, zou het wel leuk vinden! En dan de naam vooral. Damián is echt een naam voor mij :inlove:

zou het echt wel leuk vinden voor ze als Sylvie weer zwanger zou zijn, vind het altijd zulke leuke mensen :inlove: Rafael is ook een cutie :inlove:

@Amy82 wrote:

zou het echt wel leuk vinden voor ze als Sylvie weer zwanger zou zijn, vind het altijd zulke leuke mensen :inlove: Rafael is ook een cutie :inlove:

:shifty:

Buiten dat ik haar 1 van de mooiste vrouwen ooit vind… en ze zich altijd geweldig kan kleden… vind ik haar ‘on camera’ echt zum kotzen… :shifty:

Prachtig Duits ook hoor … en ze zegt altijd de juiste dingen maar het komt ZOOOO onoprecht/gemaakt over… die reclame van Gilette (?) zap ik altijd meteen weg…

Maar eerlijk is eerlijk, tis een super mooi stel om te zien… en dat menneke van hun ook… :inlove: :thumbup:

Ik zou het voor hun erg leuk vinden, al vind ik Raf persoonlijk een enorme engerd :shifty:

Silvie is er voor mij een in de categorie jolanthe:gemaakt

@ingrid1 wrote:

AMSTERDAM - Zangers Lauryn Hill is zaterdag bevallen van haar zesde kindje

“Moeder en zoon maken het goed”, laat een insider weten aan de website Blackcelebkids. Volgens de bron ging de bevalling niet helemaal van een leien dakje. “Lauryn en de familie waren even in paniek omdat de navelstreng erg strak om de nek van de baby zat. Maar nu gaat alles goed en iedereen is dolgelukkig.”

Met Rohan Marley heeft Lauryn al viijf kinderen: Zion David-Nesta (13), Selah (12), Joshua(9), John (7) en Sarah (3). Het is nog niet bekend wat de naam van de nieuwste aanwinst is.

Volgens hardnekkige geruchten heeft Rohan Lauryn verlaten omdat hij verliefd zou zijn geworden op Victoria’s Secret-model Isabeli Fontana. “Onzin”, zegt Rohan. “Mevrouw Hill is de moeder van mijn kinderen en ik heb heel veel respect en liefde voor haar. Ik zou zoiets nooit doen.”

Ben benieuwd naar de naam… :inlove:

@Amy82 wrote:

Ik vind ze echt vre-se-lijk.

Die stem van Sylvie al.

Vind ze inderdaad in de catagorie Yolanthe en Wesley vallen, ook al zo vreselijk.

Wat niet wegneemt dat ik hen ook het geluk van een tweede kindje gun, mochten ze dit wensen.

Maar als koppel op zich, blehh…

@Mutsie86 wrote:

Ben benieuwd, zou het wel leuk vinden! En dan de naam vooral. Damián is echt een naam voor mij :inlove:

Ben ik met je eens :wink:
Nicolette van Dam en haar vriend Bas Smit krijgen in februari hun eerste kindje.

Nicolette was nog maar net met anticonceptie gestopt of het was raak, zo laat de presentatrice vanaf haar vakantieadres in Spanje weten.

"Bas en ik zijn superblij. Ik voelde het eigenlijk al en ik had het al tegen mijn moeder gezegd. Maar toen we de uitslag van de zwangerschapstest zagen riepen Bas en ik tegen elkaar: Wat bizar! Het is echt zo, we krijgen een kind!"

Nicolette heeft weinig last van de geijkte zwangerschapskwaaltjes. "Ik ben niet misselijk, maar ik wel merk ik dat eerder moe ben."

Ook bij RTL, waar Nicolette in dienst is, regaeerden ze heel blij. "Het is tenslotte en familiezender dus daar pas ik in de toekomst nog beter bij."

Ik zie haar nog als Bionda in Zoop :lol:

@Pattycoat wrote:

Nicolette van Dam en haar vriend Bas Smit krijgen in februari hun eerste kindje.

Nicolette was nog maar net met anticonceptie gestopt of het was raak, zo laat de presentatrice vanaf haar vakantieadres in Spanje weten.

“Bas en ik zijn superblij. Ik voelde het eigenlijk al en ik had het al tegen mijn moeder gezegd. Maar toen we de uitslag van de zwangerschapstest zagen riepen Bas en ik tegen elkaar: Wat bizar! Het is echt zo, we krijgen een kind!”

Nicolette heeft weinig last van de geijkte zwangerschapskwaaltjes. “Ik ben niet misselijk, maar ik wel merk ik dat eerder moe ben.”

Ook bij RTL, waar Nicolette in dienst is, regaeerden ze heel blij. “Het is tenslotte en familiezender dus daar pas ik in de toekomst nog beter bij.”

Ah leuk Nicolette van Dam… lekker ding ook… :inlove:

@faizaa wrote:

@Pattycoat wrote:

“Bas en ik zijn superblij. Ik voelde het eigenlijk al en ik had het al tegen mijn moeder gezegd. Maar toen we de uitslag van de zwangerschapstest zagen riepen Bas en ik tegen elkaar: Wat bizar! Het is echt zo, we krijgen een kind!”

Nicolette heeft weinig last van de geijkte zwangerschapskwaaltjes. “Ik ben niet misselijk, maar ik wel merk ik dat eerder moe ben.”

Ook bij RTL, waar Nicolette in dienst is, regaeerden ze heel blij. “Het is tenslotte en familiezender dus daar pas ik in de toekomst nog beter bij.”

Ik vind haar zo leuk he…

@Anneke wrote:

@Amy82 wrote:

Ik vind ze echt vre-se-lijk.

Die stem van Sylvie al.

Vind ze inderdaad in de catagorie Yolanthe en Wesley vallen, ook al zo vreselijk.

Wat niet wegneemt dat ik hen ook het geluk van een tweede kindje gun, mochten ze dit wensen.

Maar als koppel op zich, blehh…

Ik vind zo ook vreselijk :sick:

En ach riepen de beckhammetjes ook niet dat er geen vierde kwam ed - en nog geen week later bleek ze drie maanden zwanger ofzo :shifty:

@Pattycoat wrote:

@faizaa wrote:
@Pattycoat wrote:

Ik vind haar zo leuk he…

Ik zat er eigenlijk al op te wachten, werd bijna wel tijd he voor haar :mrgreen: :lol:

Ah leuk nieuws voor Nicolette, ik vind haar dus ook echt een leuke knappe meid :inlove:

Silvy, knap, tuurlijk. maar heel erg gemaakt, nee niet mijn ding.

Over Rafael heb ik geen menig, behalve dat ie een lekker potje kan ballen :wink:

Maar het was dus niet waar, gelukkig had ik het er nog bij gezet.

@faizaa wrote:

@Amy82 wrote:

Buiten dat ik haar 1 van de mooiste vrouwen ooit vind… en ze zich altijd geweldig kan kleden… vind ik haar ‘on camera’ echt zum kotzen… :shifty:

Prachtig Duits ook hoor … en ze zegt altijd de juiste dingen maar het komt ZOOOO onoprecht/gemaakt over… die reclame van Gilette (?) zap ik altijd meteen weg…

Maar eerlijk is eerlijk, tis een super mooi stel om te zien… en dat menneke van hun ook… :inlove: :thumbup:

Mee eens, mooie vrouw, denk ook best lief, maar zoo…bleh, ordinair gewoon die manier van praten…

Die vent van haar vind ik echt helemaal niks.

@Kittycat wrote:

@faizaa wrote:
@Amy82 wrote:

Mee eens, mooie vrouw, denk ook best lief, maar zoo…bleh, ordinair gewoon die manier van praten…

Die vent van haar vind ik echt helemaal niks.

Wie ordinair, Silvie?

Ze praat of ze een kilo heet gekookte aardappelen achter in d’r strotje heeft zitten.

Wat het nou precies is wat mij zo tegen staat aan haar weet ik niet precies te verwoorden ik kom niet verder dan gemaakt en pretentieus.

ik vind haar echt brrrr, maar ze is niet echt ordinair toch?

Maar ik kom uit den Haag en misschien hebben wij beide wel een heel ander beeld bij ordinair.

Geef me dan maar liever Yolanthe, die is iets meer down to earth.

Zo komt ze in ieder geval over, laten we het daar op houden.

@Pattycoat wrote:

@Mutsie86 wrote:

Ben ik met je eens :wink:

:inlove: :inlove: Maar zij hebben de dami jan versie zeg maar, jou kindje spreek je toch uit als: Deemi jen?

Nicolette :inlove: super nieuws, leuke maand ook :inlove: :inlove: