Kate beviel twee jaar geleden van hun eerste kindje. Het stel gaf het zoontje de naam John Ira Shepherd, met als roepnaam Shepherd.
“Er is een nieuw kindje onderweg”, vertelt Hanson volgens het tijdschrift Us Weekly in een Amerikaanse radioshow. Het stel heeft de komst van het tweede kindje even stilgehouden. “Nog niemand weet het”, vertelt hij. Zac en Kate trouwden in 2006.
Het nieuwe spruitje heeft in ieder geval genoeg speelmaatjes. Isaac, de oudste Hanson-broer, is vader van Everett en Monroe. Verder kan de kleine zich altijd nog vermaken met een van de vier kinderen van Taylor, de middelste Hanson-broer.
En dat vind ik dus weer vreselijk, zo zwanger dan nog in die herrie gaan staan. Kan me niet voorstellen dat het gezond is voor de oortjes van de baby. Heb haar in vorige zwangerschap zien staan bij vrienden van Amstel Live en ik zou er niet voor hebben gekozen.
Ik heb dan wel van de 3J’s gehoord, zag ze ook wel in programma’s met Jan Smit en Nick & Simon. Maar ja ik hou wel van nederlandstalige muziek. Nederpop en zo. Geen BZN of zo.