Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Volgens mij is Ali B vandaag voor de 2e keer papa geworden.

Edit: Ali B is gistermiddag vader geworden van zijn 2e zoon Omar.

Jewel (37) is maandagavond in Texas bevallen van een zoon. Dit heeft de woordvoerder van de zangeres aan het Amerikaanse People bevestigd. Jewel en haar man Ty Murray hebben hun zoontje de namen Kase Townes Murray gegeven.

“Ty en ik zijn zo blij om ons eerste kindje te kunnen verwelkomen. We zijn zo gelukkig - het is echt zo geweldig als iedereen ons had verteld - nog beter eigenlijk!”

Jewel en haar man maakten in februari van dit jaar bekend hun eerste kindje te verwachten.

Zo drukke boel daar in sterrenland :lol:

Actrice Nadja Hüpscher is zondagavond bevallen van haar eerste kindje.

Zoon Rein Freek is een flinke jongen volgens de kersverse moeder. “Ik noem het grote beer”, zo laat ze weten.

Aan RTL Boulevard vertelt ze: “Ik ben blij dat ik een Amsterdammer heb gemaakt.”

Nadja onthulde eerder dit jaar in een interview dat ze al twee vroegtijdig afgebroken zwangerschappen achter de rug heeft: “Ik heb twee jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. En later een miskraam”, vertelde ze toen.

Voetballer Ron Vlaar wordt weer vader

van onze redactie

AMSTERDAM - Stephanie, de echtgenote van voetballer Ron Vlaar is voor de tweede keer in verwachting.

De baby wordt eind december verwacht, meldt Shownieuws.

Het stel trouwde in 2010 op kasteel Hooge Vuursche in Baarn. Samen hebben ze al een zoontje van 3, Shane.

Ids Postma (37) en Anni Friesinger (34) zouden over een aantal weken de trotse ouders worden van een dochter. Dit meldt Shownieuws.

De voormalig langebaanschaatster liet in februari van dit jaar weten zwanger te zijn. Ze schreef op haar weblog: “We willen het officieel maken en onze vreugde delen: Ik ben zwanger en deze zomer verwachten Ids en ik ons eerste kind. We zijn overgelukkig en verheugen ons op de komende bijzondere tijd en onze baby.”

Anni en Ids trouwden in augustus 2009 voor de wet in Salzburg. Vorig jaar zomer vond het grote huwelijksfeest plaats toen het koppel nogmaals ‘ja’ zei in een kerkje in het Friese Deersum

Kate Hudson (32) en Mathew Bellamy (33) zijn afgelopen zaterdag ouders geworden van hun eerste kindje samen. De verloofde actrice en rocker lieten weten een zoon te hebben gekregen, maar hadden vooralsnog geen naam bekend gemaakt.

Blijkbaar was het koppel er nog niet helemaal uit hoe zij de pasgeboren spuit moesten noemen, maar ondertussen hebben Kate en Matt de knoop doorgehakt. De trotse vader onthulde donderdag de naam via Twitter. Bingham ‘Bing’ Hawn Bellamy is de naam van die de bijna week oude jongen heeft gekregen, vernoemd is naar de moeder van Matt, Marilyn Bingham, en Kate’s opa Bing Russel. De tweede naam van het jongetje is duidelijk afkomstig van Kate’s moeder Goldie Hawn

Foto’s van de kleine Beckham :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ahhhh mooi… wat leuk een meisje… :inlove: ben benieuwd hoe ze heet… 8)

@Pleuntje wrote:

De kersverse dochter van David en Victoria Beckham luistert naar de naam Harper Seven. Het meisje, het vierde kind van het glamourkoppel, kwam zondag ter wereld.

Alsjeblieft Fai.

@Marieke_5000 wrote:

@Pleuntje wrote:
De kersverse dochter van David en Victoria Beckham luistert naar de naam Harper Seven. Het meisje, het vierde kind van het glamourkoppel, kwam zondag ter wereld.

Alsjeblieft Fai.

leuk! :inlove:

:-*

Ivanka Trump (29) is afgelopen zondag in New York bevallen van haar eerste kindje. De dochter van miljardair Donald Trump schonk het leven aan een gezonde dochter die zij en haar man, The Observer uitgever Jared Kushner (30), de namen Arabella Rose hebben gegeven.

De dochter van The Donald bedankte iedereen voor hun steun en felicitaties via Twitter en liet weten: “We voelen ons ontzettend dankbaar en gezegend.”

Arabella Rose is het derde kleinkind voor Donald Trump.

Klaas-Jan Huntelaar weer vader

AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar en zijn Maddy hebben woensdag hun tweede kindje gekregen.

“Vanmorgen is Klaas-Jan Huntelaar trotse vader geworden van een prachtige zoon Axel. Moeder, vader en broer Seb voelen zich fantastisch”, zo meldt Klaas-Jan’s website.

Klaas-Jan was in Oostenrijk op trainingskamp met FC Schalke toen Maddy weeën kreeg. “Met een nachtvlucht was Klaas-Jan gelukkig op tijd om zijn vrouw bij te staan. Om half negen in de ochtend is Axel geboren.”

Dochter voor Armin van Buuren

AMSTERDAM - Armin van Buuren en zijn vrouw Erika zijn zondag de trotse ouders geworden van een dochter, Fenna.

De dj maakte het nieuws zelf bekend via Twitter. “Ik ben blij en trots dat ik de geboorte van onze prachtige dochter Fenna mag aankondigen”, schrijft hij. “Moeder en dochter maken het goed en ik ben een gelukkige vader!”

Armin liet half juni al weten dat hij helemaal klaar is voor het aanstaande vaderschap. “Ik heb altijd al vader willen worden. Ik realiseer me dat het iets heel bijzonders is en ik probeer ervan te genieten.”

En daar heeft hij nu alle tijd voor…

AMSTERDAM - Zangers Lauryn Hill is zaterdag bevallen van haar zesde kindje

“Moeder en zoon maken het goed”, laat een insider weten aan de website Blackcelebkids. Volgens de bron ging de bevalling niet helemaal van een leien dakje. “Lauryn en de familie waren even in paniek omdat de navelstreng erg strak om de nek van de baby zat. Maar nu gaat alles goed en iedereen is dolgelukkig.”

Met Rohan Marley heeft Lauryn al viijf kinderen: Zion David-Nesta (13), Selah (12), Joshua(9), John (7) en Sarah (3). Het is nog niet bekend wat de naam van de nieuwste aanwinst is.

Volgens hardnekkige geruchten heeft Rohan Lauryn verlaten omdat hij verliefd zou zijn geworden op Victoria’s Secret-model Isabeli Fontana. “Onzin”, zegt Rohan. “Mevrouw Hill is de moeder van mijn kinderen en ik heb heel veel respect en liefde voor haar. Ik zou zoiets nooit doen.”

Leuk voor Armin - sympathieke gast vind ik dat.

Leuk voor Armin. Ik hoorde Armin vanochtend bij Evers staat op en hij was zo blij. Werd er zelf ook vrolijk van. Ik vind het enthousiasme en de blijdschap van kersverse pappa’s altijd zo leuk om te zien of te horen,

Ik vind fenna ook zo’n leuke naam! :inlove:

Selma Blair bevallen van zoon

Eerste kindje voor Hollywoodactrice

Selma Blair (39) is voor de eerste keer moeder geworden. De actrice beviel afgelopen maandag in Los Angeles van een gezonde zoon, zo liet haar woordvoerder weten aan People magazine. Het jongetje heeft de naam Arthur Saint gekregen. Het is het eerste kindje voor haar en haar vriend, de modeontwerper Jason Bleick.

Selma en Jason leerden elkaar anderhalf jaar geleden kennen toen zij samenwerkten voor Jason’s modelijn Ever.

Silvy en Rafael van der Vaart verwachten hun 2de kindje,

Ze is nu 10 weken zwanger ofzo.

maar het is nog niet zeker het komt uit een roddel blad dus word vervolgd…