Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Dus heeft hij 5 kinderen!

Wel triest van zijn eerste dochtertje :cry:

Kenzo nee, niet mijn ding, doet me een beetje aan een hondennaam denken :oops:

Pink, ik denk een meisje :think:

Mooie toeter heeft ze, zit nog wel hoog lijkt het.

@mamaMarije wrote:

zie het nu pas… Kenzo Kazan… daar kan je toch niks anders mee als de showbizz in :o

Vind de naam op zich wel oké (zou hem zelf niet kiezen, maar hé dan blijven er weinig namen over als we allemaal hetzelfde waren :lol: ), maar in combinatie met Kazan echt niet mooi :shifty: .

Zou hun echte achternaam Kazan zijn denk je?

Volgens mij niet.

Edit: ze heten dus Mulders :mrgreen: lees ik hierboven…

@Rooike wrote:

@mamaMarije wrote:
zie het nu pas… Kenzo Kazan… daar kan je toch niks anders mee als de showbizz in :o

Vind de naam op zich wel oké (zou hem zelf niet kiezen, maar hé dan blijven er weinig namen over als we allemaal hetzelfde waren :lol: ), maar in combinatie met Kazan echt niet mooi :shifty: .

Volgens mij niet.

nu wel… ze hebben hun naam aangepast… :wink:

Als er nog een zusje bij komt kunnen ze die Prada noemen.

Ik vind Kenzo helemaal niks.

Zou mooi in het rijtje verschrikkelijke namen van de Pfaff kleinkinderen passen :silenced:

@Kittycat wrote:

Zou mooi in het rijtje verschrikkelijke namen van de Pfaff kleinkinderen passen :silenced:

Shania, Kenji, Keano, Liam, Bruce en Fay.

Zo heel erg verschrikkelijk zijn die toch niet?

Op 1 of 2 na dan :wink: :mrgreen:

oh en dan krijg je dus Kyan, Kenzo en Prada, maar is Kyan ook een merk dan?

Ik vind Paris, Disney en Cinderella nog erger klinken :lol: :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

@Kittycat wrote:

Ik vind ze echt heel erg :shifty: Vooral omdat ze ze ook lekker uitspreken op zijn asociaals. Fay vind ik nog de beste naam in het rijtje.

Prada zo heet die hond van Carmen toch?

@Pitje27 wrote:

@Rooike wrote:
@mamaMarije wrote:

Volgens mij niet.

nu wel… ze hebben hun naam aangepast… :wink:

Kazan is een artiestennaam dus op papier heten ze Mulders.

Als ze de telefoon opnemen zullen ze heus geen Kazan zeggen. :wink:

Kenzo vind ik geweldig, Kenji ook dat was eigelijk onze eerste jongensnaam…
Omdat hij met zijn beide ouders gebrouilleerd is geraakt heeft hij zijn achternaam officieel laten wijzigen in Kazà n [1].

Wel dus, hij heeft zijn naam officieel laten wijzigen, dus heten ze nu gewoon Kazán.

Ik vind Kenzo ook mooi... En Keano ook (als Kaylee een jongetje was geweest, was ze Kyano geweest). En Liam vind ik ook super, maar dan wel als Liejum en niet Liejam.

Kenji vind ik een hondennaam :silenced:

kom toch vaak op de hondenclub honden tegen die kenzo worden genoemd :think:

Hans Kazan heeft vorige week in een uitzending uitgelegd dat hij ECHT Kazan heet. Nadat hij geen contact meer wilde met zijn ouders is het officieel gewijzigd, dus dan heten zijn kinderen ook Kazan lijkt me. Daar vertelde hij ook over zijn overleden dochtertje. Volgens mij een uitzending van "hoe is het toch met …, of bij Peter van de Vorst, weet het niet zeker. Was in ieder geval in zijn villa in Spanje.

Gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde namen mooi vinden anders zaten onze kinderen allemaal met naamgenotjes in de klas :wall: hihi. Dat het tot heftige discussies leidt :think:

Voordat mensen zwaar commentaar geven, bedenk dat er intussen duizenden KOK kindjes zijn die misschien ook die naam hebben die jij niet mooi vindt maar een ander juist wel.

Groetjes, Petri

@Kittycat wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@Kittycat wrote:

Ik vind ze echt heel erg :shifty: Vooral omdat ze ze ook lekker uitspreken op zijn asociaals. Fay vind ik nog de beste naam in het rijtje.

Kenzo hadden wij als optie voor de naam van onze zoon.

Die uiteindelijk een van de boven genoemde namen heeft gekregen :wink:

3 van deze boven genoemde namen hebben we momenteel ook in de vrienden groep, maar vindt er niets assosiaals aan eigenlijk :think:

Maar idd zo als al eerder genoemd gelukkig dat smaken verschillen :lol:

jan rots dochtertje is vandaag geboren. maantje piet. dat zijn haar namen, voor het geval je denkt ‘waarom zet ze daar opeens maantje piet neer’ :wink:

maantje piet :shock: omg!!! Ach, ieder zn naam toch… :think:

ik vind maantje eigenlijk wel lief, en zonder ‘tje’ klinkt het ook niet heel gek.

en na de namen van de andere kinderen weet je ook dat een kindje van jan rot natuurlijk ook gewoon geen ‘sanne’ oid heet (of jan of piet, ow jawel, wel piet :mrgreen: )

Dat is idd wel zo, ik ken alleen een paard die maan heet, dus heb er ook een hele andere associatie bij :wink:

Maantje Rots :lol:

Wie gaat die ooit serieus nemen de eerste keer bij het horen van die naam :think:

En wie weet zitten er ook Maantjes op KOK, ik vind dat ik best een mening over namen mag hebben overigens. Het ‘ik vind’ springt er duidelijk uit en ik verwoord mezelf netjes.

Ik denk dat je bij het kiezen van een naam rekening moet houden met degene die de naam moet dragen, het kind. Vooroordelen, associaties, automatisch heb je die, je doet er niks aan. Ik heb ooit een klein meisje ontmoet die Panter heette. Stel ze is 40, ik denk dan aan een paaldanseres, niet aan een bankdirectrice, om maar even een voorbeeld te geven van wat een naam aan associatie kan geven.

@Kittycat wrote:

Ik denk dat je bij het kiezen van een naam rekening moet houden met degene die de naam moet dragen, het kind. Vooroordelen, associaties, automatisch heb je die, je doet er niks aan. Ik heb ooit een klein meisje ontmoet die Panter heette. Stel ze is 40, ik denk dan aan een paaldanseres, niet aan een bankdirectrice, om maar even een voorbeeld te geven van wat een naam aan associatie kan geven.

Precies, zo denk ik ook een beetje eigenlijk…

@Vicky wrote:

Ik vind Kenzo ook mooi… En Keano ook (als Kaylee een jongetje was geweest, was ze Kyano geweest).

dat zijn je roots vicky :mrgreen: zulke namen zijn in belgie volgens mij veel populairder dan in nl.

Vind dat wel grappig dat er zoveel verschil zit in populaire namen tussen nl en vlaanderen. Heb zelf niks met de meeste namen die in belgie populair zijn, maar zag net tot mijn grote verbazing dat in 2007 zoë op nr 7 stond. dat vind ik dan wel weer een aardige naam.