Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Baby On the Way for Mike Myers

Yeah, baby – Mike Myers and wife Kelly Tisdale are expecting their first little Myers, a rep for the Austin Powers star confirms to PEOPLE.

This will be the couple’s first child, and Tisdale, who was recently spotted sporting a bump in New York City, is already in her second trimester.

“We are overjoyed,� the couple said in a statement.

Myers, 47, and Tisdale wed last fall — but managed to keep their big day a secret until March. The couple began dating in 2006 after Myers split from his wife of 12 years, Robin Ruzan. They had no children.

The New York Post was the first to report the pregnancy.

Mara Kazà n bevallen van een zoon

AMSTERDAM - FOTO - Mara Kazà n, de echtgenote van Renzo, is zondag in alle vroegte bevallen van een blakend gezonde zoon. “Het was een super goede en snelle bevalling”, laat trotse papa Renzo vanmiddag weten. “We zijn super blij!”

Mara Kazan en haar pasgeboren zoontje Kenzo. Foto: Renzo Kazan “Om 20.30 braken de vliezen. Om 11.30 waren we in het ziekenhuis en om 14.35 werd hij geboren.” Zowel Mara als Kenzo, die acht pond woog bij de geboorte, maken het prima. De verwachting is dat Mara en Kenzo morgen tegen het middaguur naar huis mogen.

De jongste loot aan de Kazà n-tak is het tweede zoontje voor Renzo en Mara. “Oudere broer Kyan is apetrots al snapt hij met zijn anderhalf jaar natuurlijk nog niet precies wat er aan de hand is.”

Kenzo heeft zich een dag na de uitgerekende datum aangekondigd. “De timing was perfect, een week voor de premiere hier aan de Costa del sol! En ik kon er bij zijn.”

De nieuwe show van Magic Unlimited gaat volgende week van start en komt niet in het gedrang. Nu kan Renzo zich de komende week nog voorbereiden op de nieuwe show en genieten van zijn gezinsgeluk.

Renzo en Kenzo :lol: vind Kenzo een lieve naam hoor, maar ik had hem niet gekozen denk ik haha.

@Sooki wrote:

Renzo en Kenzo :lol: vind Kenzo een lieve naam hoor, maar ik had hem niet gekozen denk ik haha.

Is een beetje het zelfde als Nick en Nikki. Wel leuke naam, maar als papa zelf Renzo heet, zou ik er ook niet voor gekozen hebben.

Renzo en Kenzo…

Hokus Pokus Kenzo Kazan!

Het klinkt als een toverspreuk! :stuck_out_tongue: 8)

@Marite wrote:

Renzo en Kenzo…

Hokus Pokus Kenzo Kazan!

:lol: :lol:

@Marite wrote:

Renzo en Kenzo…

Hokus Pokus Kenzo Kazan!

hahaha :lol:

@Marite wrote:

Renzo en Kenzo…

Hokus Pokus Kenzo Kazan!

whahaha :lol: :thumbup: :thumbup:

Geweldig mooie naam vind ik het en mooi naar Papa vernoemd! :inlove:

@Pattycoat wrote:

@Sooki wrote:

Is een beetje het zelfde als Nick en Nikki. Wel leuke naam, maar als papa zelf Renzo heet, zou ik er ook niet voor gekozen hebben.

dat vind ik anders

dat is Nik van papa

en Ki van mama (kirsten)

@Marite wrote:

Renzo en Kenzo…

Hokus Pokus Kenzo Kazan!

Of de naam van een of ander duo. Ze denken alvast vooruit - de kenzo en renzo show oid.

@bianca&? wrote:

@Pattycoat wrote:
@Sooki wrote:

dat vind ik anders

dat is Nik van papa

en Ki van mama (kirsten)

Ze zei toch ook het is een beetje hetzelfde :wink: de namen lijken hoe dan ook erg op elkaar.

Ik zou het ook niet doen in ieder geval.

Pink staat nu echt op springen. Mooie buik :mrgreen:

Mooie buik van Pink :inlove:

en Kenzo, vind het een leuke naam :inlove:

En als wij ooit een meisje krijgen heeft ze ook bijna dezelfde naam als hub. Vind het alleen maar schattig :inlove:

Bijna babytijd voor hoogzwangere Pink

Een hoogzwangere Pink kan elk moment bevallen van haar eerste kindje. Samen met manlief Carey Hart bracht ze het weekend door in de Amerikaanse kuststad Malibu.

Dit schrijft de Daily Mail. De zangeres, wiens echte naam Alecia Beth Moore is, kon nog maar moeilijk uit de auto stappen vanwege haar dikke buik. Het stel is helemaal klaar voor de baby en heeft onlangs een huis gekocht ter waarde van ruim acht miljoen euro.

Pink denkt dat het kindje een meisje zal zijn en heeft al een aantal namen bedacht. “Maar Carey is het nog niet helemaal eens met de namen die ik verzin,â€? geeft de zangeres toe. “Mijn moeder heeft me altijd een dochter toegewenst die op mij lijkt.”

In 2008 gingen Pink en haar vriend Carey tijdelijk uit elkaar. Vorig jaar in mei besloten de zangeres en de motorcrosser het opnieuw te proberen.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/05/29/article-1392044-0C51A82700000578-558_468x709.jpg

Idd een hele flinke buik!!! :inlove:

Ik gok op een jongetje.

zie het nu pas… Kenzo Kazan… daar kan je toch niks anders mee als de showbizz in :o

Vind de naam op zich wel oké (zou hem zelf niet kiezen, maar hé dan blijven er weinig namen over als we allemaal hetzelfde waren :lol: ), maar in combinatie met Kazan echt niet mooi :shifty: .

@mamaMarije wrote:

zie het nu pas… Kenzo Kazan… daar kan je toch niks anders mee als de showbizz in :o

Vind de naam op zich wel oké (zou hem zelf niet kiezen, maar hé dan blijven er weinig namen over als we allemaal hetzelfde waren :lol: ), maar in combinatie met Kazan echt niet mooi :shifty: .

Nee echt niet, maar ach wie weet staat Kenzo Kazan over 30 jaar met een eigen show in Las Vegas, en dan is zo’n naam wel handig ind :lol: :lol:

Pic van kleine Kenzo.

Pink, wow mega big tummy :inlove:

Ik denk een meisje :wink:

Broertje heet Kyan las ik net. Heel handig straks als er post komt voor dhr K.Kazan…

Volgens mij heten zij niet echt Kazan van hun achternaam :wink:

En die Pink, wauw wat een buik!!! Ik denk een jongetje!

@Alette wrote:

Volgens mij heten zij niet echt Kazan van hun achternaam :wink:

En die Pink, wauw wat een buik!!! Ik denk een jongetje!

Uit Wikipedia :wink:

Biografie

Kazà n werd geboren als Hans Mulders. Op zijn 9e kreeg hij een goocheldoos van Sinterklaas en vanaf die tijd is hij met goochelen bezig. Hij gaf zich op bij een goochelclub en moest een artiestennaam opgeven. Hij bedacht ‘ka’ van Fred Kaps, ‘zan’ van de Italiaanse goochelaar Remo Inzani en het accent op de tweede a om niet op een hondennaam te lijken. Sindsdien heeft hij zich altijd van deze naam bediend, ook op school. Omdat hij met zijn beide ouders gebrouilleerd is geraakt heeft hij zijn achternaam officieel laten wijzigen in Kazà n [1].

Tijdens het wereldkampioenschap goochelen dat in 1973 in Parijs werd gehouden, wist hij in de categorie illusionisme de derde prijs te behalen. Door zijn optreden vanaf 1976 voor de Nederlandse televisie werd hij populair: eerst als goochelaar in het programma Ren je rot en later met eigen goochelshows bij de TROS, maar hij trad ook op als quizmaster in Prijzenslag bij RTL. Ook zijn zoons Oscar en Renzo zitten in het vak. Samen met Mara (Maartje van Olst) vormen ze het illusionistentrio Magic Unlimited, dat optreedt in binnen- en buitenland.

Jarenlang woonde Kazà n in het Overijsselse Bathmen, maar in 2005 verhuisde hij met zijn vrouw Wendy naar Zuid-Spanje om zich te vestigen in Marbella. Op 15 juli 2006 opende hij het Magic Palace in Torremolinos. Omdat de belangrijkste investeerder zich terugtrok ging Kazà n failliet en moesten de deuren begin 2007 gesloten worden. Het Magic Palace brandde op 18 februari 2011 tot de grond af.

Hans Kazà n heeft 4 kinderen. Naast de al genoemde Oscar en Renzo zijn dat Steven en Lara. Lara heeft ook een aantal keer mee gedaan met Magic Unlimited. Zijn eerste dochter Maaike is op 3-jarige leeftijd overleden.