Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Johnny Heitinga (27) krijgt een zoon. Zijn vrouw Charlotte-Sophie is in verwachting van een jongetje. Dat bevestigde de voetballer donderdag aan RTL Boulevard.

Langere tijd hielden Johnny en en Charlotte- Sophie het nieuws voor zichzelf. “We wilden geen risico lopen als er iets verkeerd zou zijn.” Maar alles gaat nu goed. De blonde voetbalvrouw is nu ruim zes maanden zwanger en van plan om in Madrid te bevallen.

Het echtpaar heeft al een dochter, Jezebel (2). “Met Jezebel gaat het erg goed,” laat John weten. “Ze gaat naar de crèche in Engeland en is daar een echte gangmaker.”

@EstHe wrote:

@Rooike wrote:
Dochter voor Bryan Adams

AMSTERDAM - De 51-jarige rockzanger Bryan Adams is voor het eerst vader geworden. Dit onthult de zanger aan People Magazine.

Het dochtertje van de rocker kwam vorige maand ter wereld. Op 22 april beviel de moeder, Alicia Grimaldi (31), van een meisje. “Ik ben enorm trots dat Mirabella Bunny is geboren�, laat Bryan weten aan het magazine.

Bryan en zijn persoonlijk assistente Alicia hebben ruim twee jaar lang een geheime relatie gehad, totdat de zanger in maart het goede nieuws onthulde. Nu zijn vriendin bevallen is, gaat Bryan in juni zijn wereldtournee hervatten.

Aparte 2e naam :lol:

Ik hoorde toen op de radio dat ze die naam gekregen had omdat ze met Pasen is geboren :smiley:

@tijgertje1982 wrote:

Johnny Heitinga (27) krijgt een zoon. Zijn vrouw Charlotte-Sophie is in verwachting van een jongetje. Dat bevestigde de voetballer donderdag aan RTL Boulevard.

Langere tijd hielden Johnny en en Charlotte- Sophie het nieuws voor zichzelf. “We wilden geen risico lopen als er iets verkeerd zou zijn.” Maar alles gaat nu goed. De blonde voetbalvrouw is nu ruim zes maanden zwanger en van plan om in Madrid te bevallen.

Het echtpaar heeft al een dochter, Jezebel (2). “Met Jezebel gaat het erg goed,” laat John weten. “Ze gaat naar de crèche in Engeland en is daar een echte gangmaker.”

Ik vind dit zo’n prachtig stel samen!!! :slight_smile:

Wauw, geweldig

@Rooike wrote:

Victoria Beckhams buik:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/05/17/article-0-0C1775C700000578-483_640x1172.jpg

Waar?! :shifty:

:lol: :lol:

Voor haar doen heeft ze toch wel een buikje, normaal is ze echt graatmager, dan zie je de heupbotten uitsteken.

@mamma van sharondenise wrote:

@Rooike wrote:
Victoria Beckhams buik:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/05/17/article-0-0C1775C700000578-483_640x1172.jpg

Waar?! :shifty:

:lol: :lol:

Die zie je echt wel hoor, althans ik wel.

Normaal is ze idd graatmager dus onder die poeftuniek kun je je

toch wel een bolletje voorstellen.

@nu.nl wrote:

David Schwimmer vader geworden van dochter

Uitgegeven: 23 mei 2011 20:14

Laatst gewijzigd: 23 mei 2011 20:13

AMSTERDAM - David Schwimmer is twee weken geleden een trotse vader geworden. De vrouw van de 44-jarige Friends-acteur beviel op zondag 8 mei van hun dochter Cleo Buckman Schwimmer, bevestigt een woordvoerder tegen tijdschrift People.

© Wenn.com

Schwimmer trouwde in juni met zijn 25-jarige vrouw Zoe Buckman, met wie hij sinds 2007 een relatie heeft. De acteur zei eerder dat hij er naar uitkeek om een gezinnetje te stichten.

“Maar het gebeurt pas als het goed voelt”, liet hij weten.

Schwimmer is vooral bekend van zijn rol in de zeven jaar geleden gestopte sitcom Friends, waarin hij in de huid kroop van Ross Geller.

De acteur is volgend jaar weer te horen als giraffe Melman in de animatiefilm Madagascar 3.

© Novum

Ow das leuk nieuws, ik vind David echt leuk!!!

Nog een nieuwtje 8)

AMSTERDAM - Keith Bakker heeft de afgelopen dagen de gevangenis even mogen verlaten om bij de geboorte van zijn twee dochtertjes te zijn.

Foto: AFP

Inmiddels heeft Keith zich weer bij justitie gemeld en zit hij weer in voorarrest, zo meldt RTL Boulevard. De verslavingsgoeroe wordt ervan verdacht in zijn kliniek vrouwelijke patiënten seksueel misbruikt te hebben.

Dat hij vader is geworden is heel bijzonder voor Keith, die zelf geïnfecteerd is met hiv. Er zou volgens de showbizzsite gebruik zijn gemaakt van technieken waarbij sperma wordt ‘schoongemaakt’.

Fijn voor die vrouw en de kids - pappie in de bak.

Je moet er toch niet aan denken om dan in zo’n situatie te zitten.

Nee idd zo iets dacht ik ook gelijk 8)

Dat een vrouw uberhaupt denkt om met zo’n griezel kinderen te willen :?

@Mutsie86 wrote:

:eh: :roll:

Het is niet zeker of bewezen dat hij de beschuldigingen heeft gepleegd.

Ik vond hem in zijn programma’s ontzettend sterk (totaal niet mijn typ, maar dat is iets anders)

@rhode wrote:

@Mutsie86 wrote:

Ik vond hem in zijn programma’s ontzettend sterk (totaal niet mijn typ, maar dat is iets anders)

Nou idd, wie zegt dat het allemaal waar is wat ze beweren…

Het is ook niet mijn type, maar heej, iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is toch?

@rhode wrote:

@Mutsie86 wrote:

Ik vond hem in zijn programma juist waardeloos. Maar dat terzijde.

Ik ben in ieder geval blij dat ik geen kinderen van hem heb.

@Femke Fataal wrote:

@rhode wrote:
@Mutsie86 wrote:

Ik vond hem in zijn programma juist waardeloos. Maar dat terzijde.

Ik ben in ieder geval blij dat ik geen kinderen van hem heb.

Dat denkt zijn vrouw misschien wel van jouw man als ze die zou kennen… :wink:

(grote korrel zout)

Kom op ieder zn eigen meug… en man. :lol: :lol:

haha meiden ik had het meer over zijn uiterlijk :lol: Ik vind hem zo’n griezelig uiterlijk hebben. :silenced:

@Mutsie86 wrote:

haha meiden ik had het meer over zijn uiterlijk :lol: Ik vind hem zo’n griezelig uiterlijk hebben. :silenced:

Ik deel je mening haha :mrgreen:

@Cin. wrote:

@Mutsie86 wrote:

Ik deel je mening haha :mrgreen:

Ik ook :silenced: en dan die stem :shifty: :sick: