AMSTERDAM - Ali B. krijgt weer een zoon. In juli is zijn vrouw uitgerekend en dan mag het stel eindelijk hun tweede kindje in hun armen sluiten.
“Het wordt een jongetje”, laat Ali B zo trots als een pauw weten.
“Mijn vrouw is zeven maanden zwanger. Dat betekent dat ze al begint te waggelen. Ik word ook een beetje zeeziek als ik ernaar kijk!”
De rapper en zijn Breghje hebben al twee-jarig zoontje Amin.
wat een namen wat een namen :shock:
@Sennapen wrote:
@Cin. wrote:wat een namen wat een namen :shock:
Haha, iets voor jullie :P:P
Ja denk het wel :mrgreen:
Denk dat de onze uhm “winterklokje” gaat heten of zo…
Of Vlokje :lol:
hehe, of gewoon kaaskopje
Levi, Yari en Vlokje :lol: :lol: whehe
Vlokki dan he :mrgreen:
Owjaa want jij wou de I! Dat was ik niet vergeten hoor :thumbup: :lol:
@Sennapen wrote:
Owjaa want jij wou de I! Dat was ik niet vergeten hoor :thumbup: :lol:
- proest * :lol:
@Rooike wrote:
AMSTERDAM - Ali B. krijgt weer een zoon. In juli is zijn vrouw uitgerekend en dan mag het stel eindelijk hun tweede kindje in hun armen sluiten.
“Mijn vrouw is zeven maanden zwanger. Dat betekent dat ze al begint te waggelen. Ik word ook een beetje zeeziek als ik ernaar kijk!”
Leuk!! Dan kom ik hem straks weer tegen bij het cb :lol:
@Pattycoat wrote:
@Rooike wrote:AMSTERDAM - Ali B. krijgt weer een zoon. In juli is zijn vrouw uitgerekend en dan mag het stel eindelijk hun tweede kindje in hun armen sluiten.
Haha leuk!
@Cin. wrote:
@Sennapen wrote:Owjaa want jij wou de I! Dat was ik niet vergeten hoor :thumbup: :lol:
- proest * :lol:
NEE echt niet hoor!

@Cin. wrote:
@Pattycoat wrote:@Rooike wrote:AMSTERDAM - Ali B. krijgt weer een zoon. In juli is zijn vrouw uitgerekend en dan mag het stel eindelijk hun tweede kindje in hun armen sluiten.
Haha leuk!
Ben hem al eens tegen gekomen bij het cb :mrgreen:
@Pattycoat wrote:
@Cin. wrote:@Pattycoat wrote:@Rooike wrote:AMSTERDAM - Ali B. krijgt weer een zoon. In juli is zijn vrouw uitgerekend en dan mag het stel eindelijk hun tweede kindje in hun armen sluiten.
Haha leuk!
Ben hem al eens tegen gekomen bij het cb :mrgreen:
Stomme vraag, maarre: herken je hem dan ook?
Ik zou hem denk ik echt niet herkennen in het echt! Terwijl ik hem zo vaak zie op tv :oops: :roll: :lol:
Vraag mij soms wel af, of beroemdere mensen wel met rust worden gelaten tijdens zulke bezoekjes.
Denk dat het hier niet zo erg zou zijn, maar bijvoorbeeld in Amerika met naar de VK gaan of zo.
Ik zou gek worden

Cin, je herkend hem wel hoor… En over het met rust laten?? Zo bijzonder is het natuurlijk ook niet. Ook hij moet met zijn zoontje naar het cb, net als ieder andere ouder. Wij lieten hem gewoon met rust. Alleen hij ons niet hihi. Hij kwam juist bij ons om te babbelen over Damian en kinderen hihi.
@Pattycoat wrote:
Cin, je herkend hem wel hoor… En over het met rust laten?? Zo bijzonder is het natuurlijk ook niet. Ook hij moet met zijn zoontje naar het cb, net als ieder andere ouder. Wij lieten hem gewoon met rust. Alleen hij ons niet hihi. Hij kwam juist bij ons om te babbelen over Damian en kinderen hihi.
Ja dat is dan wel leuk inderdaad :mrgreen: .
Maar er zullen neem ik aan toch echt wel mensen zijn, die er panisch (beetje te blij zijn om iemand bekends tegen te komen) over doen.
Tenminste dat denk ik altijd :oops: :lol:
@Cin. wrote:
@Pattycoat wrote:Cin, je herkend hem wel hoor… En over het met rust laten?? Zo bijzonder is het natuurlijk ook niet. Ook hij moet met zijn zoontje naar het cb, net als ieder andere ouder. Wij lieten hem gewoon met rust. Alleen hij ons niet hihi. Hij kwam juist bij ons om te babbelen over Damian en kinderen hihi.
Maar er zullen neem ik aan toch echt wel mensen zijn, die er panisch (beetje te blij zijn om iemand bekends tegen te komen) over doen.
Nou ik weet niet hoe ik zou reageren als ik ineens oog in oog zou staan met Jon Bon Jovi :mrgreen: (Ben ik al zolang fan van)
@Pattycoat wrote:
@Cin. wrote:@Pattycoat wrote:Cin, je herkend hem wel hoor… En over het met rust laten?? Zo bijzonder is het natuurlijk ook niet. Ook hij moet met zijn zoontje naar het cb, net als ieder andere ouder. Wij lieten hem gewoon met rust. Alleen hij ons niet hihi. Hij kwam juist bij ons om te babbelen over Damian en kinderen hihi.
Nou ik weet niet hoe ik zou reageren als ik ineens oog in oog zou staan met Jon Bon Jovi :mrgreen: (Ben ik al zolang fan van)
:mrgreen:
Marion Cotillard bevallen van zoontje
‘Midnight in Paris’-actrice is moeder geworden
“Ik had graag naast Woody Allen willen lopen tijdens het Cannes Filmfestival, maar het zal niet gaan. Ik ben dan bezig met iets anders”. Dit liet Marion Cotillard enkele enige tijd geleden weten aan het Franse L’Express Styles. En de actrice heeft gelijk gekregen. Terwijl het filmfestival in volle gang is en haar medespelers van Midnight in Paris vorige week woensdag over de rode loper liepen, is de Franse actrice in de nacht van 19 op 20 mei bevallen van haar eerste kindje.
De actrice en haar vriend Guillaume Canet, die eerder getrouwd was met Diane Kruger, zijn ouders geworden van een jongetje, die ze de naam Marcel hebben gegeven.