Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Dan Karaty en zijn vrouw Natasha verwachten hun eerste kindje. Dat maakte de choreograaf vandaag bij RTL Boulevard bekend.

Dan was in eerste instantie sprakeloos toen zijn vrouw het babynieuws vertelde, maar daarna sprong hij een gat in de lucht. De dansgoeroe heeft namelijk al heel lang een kinderwens.

Het moet nog maar blijken of Dan net zo’n ster is met luiers als met dansmoves: hij heeft er namelijk nog nooit een verschoond. Wanneer de kleine Karaty wordt verwacht en of het een jongen of meisje wordt, is nog niet bekend. (ANP)

Oh een mini Dan Karaty :inlove:

Ken ze geen 1 van drieeen! :oops:

maar leuk voor ze.

@EstHe wrote:

Oh een mini Dan Karaty :inlove:

ook niet onaardig… :angel:

Dochter voor Bryan Adams

AMSTERDAM - De 51-jarige rockzanger Bryan Adams is voor het eerst vader geworden. Dit onthult de zanger aan People Magazine.

Het dochtertje van de rocker kwam vorige maand ter wereld. Op 22 april beviel de moeder, Alicia Grimaldi (31), van een meisje. “Ik ben enorm trots dat Mirabella Bunny is geboren�, laat Bryan weten aan het magazine.

Bryan en zijn persoonlijk assistente Alicia hebben ruim twee jaar lang een geheime relatie gehad, totdat de zanger in maart het goede nieuws onthulde. Nu zijn vriendin bevallen is, gaat Bryan in juni zijn wereldtournee hervatten.

@Rooike wrote:

Dochter voor Bryan Adams

AMSTERDAM - De 51-jarige rockzanger Bryan Adams is voor het eerst vader geworden. Dit onthult de zanger aan People Magazine.

Het dochtertje van de rocker kwam vorige maand ter wereld. Op 22 april beviel de moeder, Alicia Grimaldi (31), van een meisje. “Ik ben enorm trots dat Mirabella Bunny is geboren�, laat Bryan weten aan het magazine.

Bryan en zijn persoonlijk assistente Alicia hebben ruim twee jaar lang een geheime relatie gehad, totdat de zanger in maart het goede nieuws onthulde. Nu zijn vriendin bevallen is, gaat Bryan in juni zijn wereldtournee hervatten.

Aparte 2e naam :lol:

Een mini Dan Karaty!! :inlove: :inlove: :inlove:

Emma Bunton is bevallen van haar tweede kindje. Dit maakte de voormalige Spice Girl zojuist zelf bekend via Twitter.

“Onze prachtige zoon Tate is vanmorgen geboren en we maken het prima. We zijn allemaal zo gelukkig en verheugd. Dank jullie wel en ik hou van jullie allemaal. x x x”.

Tate is de tweede zoon voor Emma en haar verloofde Jade Jones. Het stel kreeg in augustus 2007 zoontje Beau Lee.

@Rooike wrote:

Ken ze geen 1 van drieeen! :oops:

maar leuk voor ze.

De jakhalzen hebben een onderdeel bij De Wereld Draait Door en Jakhals Erik heeft laatst dat programma gedaan van The Passion op de teevee.

Tja Bunny :?

@Bella wrote:

Tja Bunny :?

gelukkig is het maar een 2e naam…

Alicia Silverstone bevallen van zoon

AMSTERDAM - Alicia Silverstone is donderdag moeder geworden van haar eerste kind. De actrice en haar man, rocker Christopher Jarecki, zijn de trotse ouders van een zoon. Het jongetje kreeg de naam Bear Blu Jarecki.

© Wenn.comBear Blu weegt zeven pond. “We zijn alledrie verliefd”, schrijft Silverstone op haar eigen blog.

“Ik ben jullie zo dankbaar voor alle liefde, steun, gelukwensen en positiviteit tijdens mijn zwangerschap. Het was geweldig. Dankjewel.”

De 34-jarige Silverstone keek erg uit naar het moederschap. Ze is naar eigen zeggen voorbestemd om moeder te worden. De actrice is binnenkort te zien in de films Vamps en Butter.

Ja leuk hè voor Alicia, zij was mijn grote heldin toen ik nog een bakvis was.

As if :hand: whahahaha 8)

Bear… Bunny… Moroccan…

:think: :think: :think:

Ik denk dat ik ga voor een oer hollandse naam als Tulp ofzo. Zal vast hip en trendy zijn!

Dan was Rebecca Romijn je toch voor, helaas. :wink: Haar tweelingdochtertjes heten Dolly Rebecca Rose en Charlie Tamara Tulip.

:shock:

@Rooike wrote:

Dochter voor Bryan Adams

zo leuk, zo leuk! :inlove: Al had ik een jochie gehoopt met zijn stem :lol:

@tamx wrote:

Dan was Rebecca Romijn je toch voor, helaas. :wink: Haar tweelingdochtertjes heten Dolly Rebecca Rose en Charlie Tamara Tulip.

:lol:

En had hoe heet ze ook alweer uit vroeger GTST en tegenwoordig oa Flikken ook niet zoiets als bloem ofzo.

@Bella wrote:

@tamx wrote:

En had hoe heet ze ook alweer uit vroeger GTST en tegenwoordig oa Flikken ook niet zoiets als bloem ofzo.

De dochter van Angela Schijf heet idd Bloem.

@Pimpernella wrote:

@Bella wrote:
@tamx wrote:

De dochter van Angela Schijf heet idd Bloem.

En het zusje van Bloem heet Mensje geloof ik… :mrgreen: