do 21 apr 2011, 12:23
AMSTERDAM - Feestbeest en Oh Oh Tirol-ster Barbie zou in verwachting zijn van haar eerste kindje.
Dat meldt de website Nowlive. Barbie is volgens de website een paar weken in verwachting en helemaal in de wolken met haar zwangerschap.
De moeder van Samantha, zoals Barbie in het echt heet, zou het nieuws in de buurt hebben bevestigd. Barbie’s manager zegt een zwangerschap “niet aannemelijk” te vinden. Want: “Barbie is vanmorgen naar de sportschool geweest en gaat vanavond werken.”
Vervolgt: “Barbie is heel spontaan. Het zou best kunnen dat ze in gezelschap heeft geroepen dat ze zo happy met haar nieuwe vriendje is dat ze met hem een kindje zou willen en dat die uitspraak uit zijn verband is gerukt. Of misschien heeft haar ex-vriendje nog steeds moeite met hun breuk en komen er dan opeens van die verhalen.”
Barbie en haar Michael zijn nog maar zo’n anderhalve maand samen, maar na drie weken verkering wist de Haagse het zeker. Michael is de ware. Zo liet ze eerder weten: “Hij is echt een schatje. Michael is de ware en ik wil hem nooit meer kwijt.”
Ow…dus??? :think:
Als je zwanger bent kun je niet meer naar de sportschool of werken?
@Rooike wrote:
do 21 apr 2011, 12:23
Barbie’s manager zegt een zwangerschap “niet aannemelijk” te vinden. Want: “Barbie is vanmorgen naar de sportschool geweest en gaat vanavond werken.”
vervelend hoor dat je meteen niks meer kan :mrgreen:
@marisca77 wrote:
@Rooike wrote:do 21 apr 2011, 12:23
Barbie’s manager zegt een zwangerschap “niet aannemelijk” te vinden. Want: “Barbie is vanmorgen naar de sportschool geweest en gaat vanavond werken.”
Whahaha, lig hier onder mijn stoel van het lachen :lol: :lol: :lol:
hahah wisten jullie dat niet,…
alle zwangeren moeten gelijk bij de 1ste duidelijke streep op de test met de beentje omhoog.
Maar ja ze moest natuurlijk tijdens die vakanties ook gewoon werken.
Dat proppen enzo, en 10 van de 10 belandde ze toen onder de bar van het zuipen.
Als zij dat onder werken ziet.
Barbie’s manager zegt een zwangerschap “niet aannemelijk” te vinden. Want: "Barbie is vanmorgen naar de sportschool geweest en gaat vanavond zuipen.
Ik denk dat hij dat eigenlijk bedoelde :mrgreen:
Wil boze ex wraak nemen op Barbie? van onze redactie
AMSTERDAM - Het gerucht dat Barbie in verwachting zou zijn van haar eerste kindje, is klinkklare onzin. Volgens haar manager heeft Barbie last van een rancuneuze ex-vriend…
Foto: Edwin Janssen / Brunopress De website Nowlive.eu meldde donderdag dat Barbie enkele weken zwanger zou zijn, maar dat is volgens haar manager klinkklare onzin. “Barbie is niet zwanger”, vertelt hij. Gelukkig kan de Haagse blondine toch nog de lol van de roddel inzien. “Ze moest er een beetje om lachen. Dat is des Barbie’s.”
Het Haagse feestbeest zou niet eens tijd hebben voor een kindje. “Barbie is bijvoorbeeld vanmorgen naar de sportschool geweest. Ze heeft keihard getraind en gaat vanavond werken. En ze ziet het ook niet zitten om met een zwangere buik mee te doen aan een derde Oh Oh-reeks.”
Vervolgt: “Barbie is heel spontaan. Het zou best kunnen dat ze in gezelschap heeft geroepen dat ze zo happy met haar nieuwe vriendje is dat ze met hem een kindje zou willen en dat die uitspraak uit zijn verband is gerukt. Of misschien heeft haar ex-vriendje nog steeds moeite met hun breuk en komen er dan opeens van die verhalen.”
Barbie en haar Michael zijn nog maar zo’n anderhalve maand samen, maar na drie weken verkering wist de Haagse het zeker. Michael is de ware. Zo liet ze eerder weten: “Hij is echt een schatje. Michael is de ware en ik wil hem nooit meer kwijt.”
@mamma van sharondenise wrote:
@marisca77 wrote:@Rooike wrote:do 21 apr 2011, 12:23
Whahaha, lig hier onder mijn stoel van het lachen :lol: :lol: :lol:
Ik denk dat die manager net zo blond is als zijzelf.
Dochter voor Lange Frans!
AMSTERDAM - Het is zeker: Lange Frans en zijn vrouw Daniëlle verwachten een dochtertje. Dat blijkt uit een pretecho die het stel heeft laten maken.
Het koppel, dat eerder zoontje Willem kreeg, is dolblij met de bevestiging van hun vermoedens. Al tijdens de twaalfwekenecho die Daniëlle begin april kreeg, dacht de echoscopiste te zien dat er roze muisjes in huis kunnen worden gehaald.
Niet alleen kon de echoscopiste dinsdagmiddag zien wat het geslacht van het kindje is, ook wist ze te melden dat de kleine meid in goede gezondheid verkeert.
Lange Frans en zijn vrouw zijn in de wolken met al het mooie nieuws. “Daniëlle heeft meteen al roze pakjes gekocht”, laat Frans trots weten.
Carla Bruni in verwachting
Er gingen al een tijdje geruchten over een mogelijke zwangerschap maar nu is het heugelijke nieuws toch écht bevestigd door de woordvoerder van Nicolas Sarkozy.
Dit meldt het tijdschrift VSD die de bevestiging kreeg van de woordvoerder van de Franse president. Hoe lang Carla (42) al in verwachting is, is niet bekend.
Op 2 februari 2008 zijn Nicolas Sarkozy (56) en Carla Bruni getrouwd, de president heeft drie zonen uit zijn vorige huwelijken, Jean en Pierre met zijn eerste vrouw en Louis met zijn tweede vrouw. Carla heeft een zoon van tien, Aurélien uit haar relatie met Raphaël Enthoven.
Ali B wordt voor tweede keer vader
AMSTERDAM - Ali B kan zijn geluk niet op. De 29-jarige rapper en zijn vrouw Breghje verwelkomen in juli hun tweede telg.
“Aangezien ik op 12 mei in mijn cabaretvoorstelling erover vertel, kan ik het niet langer geheimhouden”, twittert hij. “Wij verwachten in juli ons tweede kindje.”
Ali Bouali, zoals de rapper echt heet, trouwde in 2006 met zijn Breghje. Het stel kreeg twee jaar geleden hun eerste zoon, Amin. De rapper begint in mei met zijn cabaretshow Ali B Geeft Antwoord.
Mariah Carey is moeder geworden. De zangeres beviel zaterdag in Los Angeles van haar tweeling: een jongen en een meisje.
De woordvoerster van Mariah heeft laten weten dat het meisje eerst is geboren en 2800 gram woog. Haar broertje was iets zwaarder, 3100 gram. De baby’s hebben volgens de zegsvrouwe nog geen namen gekregen.
Echtgenoot Nick Cannon bracht zelf zijn Mariah met hun Rolls-Royce Phantom naar het ziekenhuis. De puffende Mariah was kalm en ging er vanuit dat het vals alarm was.
Na een aantal zenuwslopende uren zijn de kleintjes geboren. Op de achtergrond werd Mariahs eigen lied We Belong Together gedraaid. De geboorte van de tweeling is een kroon op het huwelijk van Mariah en Nick. Ze trouwden en in 2007 en zijn van plan binnenkort opnieuw hun geloften af te leggen.
En nu nog de namen :mrgreen:
Leuk hoor, keurige gewichten ook.
Hmm, hier staat wat anders ?
Het meisje kwam als eerste ter wereld en weegt 2,35 kilo. Haar broertje is een onsje zwaarder en ook drie centimeter langer.
Ach ja ze zijn geboren maakt het uit wat ze wegen…
Leuk nieuws!! :inlove:
Mariah Carey onthult babynamen
AMSTERDAM - Mariah Carey en haar man Nick Cannon hebben besloten hun fans niet langer in spanning te houden. Het stel heeft eindelijk de namen van hun tweeling onthuld!
Mariah en Nick hebben ervoor gekozen hun zoontje Moroccan Scott te noemen en hun dochter Monroe. Dit hebben de kersverse ouders op hun website bekend gemaakt.
Het stel heeft goed nagedacht over de namen van hun kroost, want Scott is de tweede naam van Nick en tevens de meisjesnaam van zijn oma. Moroccan is de naam van de bovenste verdieping van Mariah’s appartement in New York, waar Nick haar ten huwelijk vroeg.
Monroe is vernoemd naar de overleden Marilyn Monroe, één van Mariah’s idolen.
De zangeres beviel op 30 april van de kerngezonde tweeling. Een dag later besloten zij en Nick hun huwelijksgeloften opnieuw uit te spreken.
Hmmm tja, super fijn voor Mariah. En wens ze alle geluk van de wereld.
Maar de namen, niet mijn smaak (maar ja, dat hoeft natuurlijk ook niet). Moroccan… dat is toch gewoon Marokkaan in 't Engels? :think:
En Monroe… tja. Scott vind ik nog t leukst. 8)
Maar ja, als zij maar gelukkig zijn en de kinderen gelukkig opgroeien.
Ik hoorde de namen vanochtend op de radio en Monroe kan ik me nog iets bij voorstellen maar Moroccan Scott (lijkt wel een ben en jerry’s ijsje ofzo)
Het betekend inderdaad Marokkaans - tja ik zie de gemiddelde Nederlander het nog niet roepen naar zijn kind - Marokkaantje, binnen komen :mrgreen:
Als de verdieping nu een mexicaans tintje had gehad, had ze het kind dat Mexican Scott genoemd. Iets zegt me van niet. Of Cuban Scott.
Jakhals Frank en jakhals Erik worden allebei vader. Frank Evenblij, die onlangs zijn vertrek bij DWDD aankondigde, vertelt deze week in Nieuwe Revu dat zijn vriendin hoogzwanger is van hun eerste kindje. Over een aantal weken verwachten de volslanke tv-persoonlijkheid en zijn vriendin de komst van hun dochter. Het koppel weet al dat het een meisje wordt.
Maar ook zijn collega Erik Dijkstra kan over enige tijd beschuit met muisjes eten. RTL Boulevard meldt woensdag dat de vriendin van de jakhals zwanger is. Wanneer de kleine wordt verwacht is nog niet bekend.