Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Haha, en het meiske is toch al bijna drie jaar. :wink: Liam is van maart 07 en Stella is van juni 08. :wink:

Leuk nieuws!

Aangezien ze toch zoveel geld heeft, vind ik haar toch gewoontjes…

Vind haar wel aardig zoals je ze ziet op tv en blaadjes enzo.

Niet zo’n Paris typje :sick:

Ik vind het zo leuk van Tori :mrgreen:

Volgde ook de serie van hun op 13th street. En ze lieten ook gewoon hun huwelijksproblemen filmen. Dat zie je toch ook niet snel :slight_smile:

De namen van de tweeling van de Deense kroonprinses Mary zijn ruim drie maanden na hun geboorte eindelijk onthuld. De koninklijke baby’s hebben de namen Vincent en Josephine gekregen tijdens een christelijke doopceremonie in Kopenhagen.

Beide kleintjes hebben ieder in totaal vier namen gekregen. Zo heet het prinsje voluit Vincent Frederik Minik Alexander en het prinsesje heeft de namen Josephine Sofia Evalo Matilda gekregen.

De jongen en het meisje zijn het derde en vierde kind van Mary en kroonprins Frederik en hebben nog een ouder zusje, prinses Isabella (4) en een grote broer, prins Christian (5).

Met de dop komt maanden van speculaties over de namen tot een einde. Het is traditie bij de Deense koninklijke familie om de namen van pasgeboren kindjes tot aan de doop geheim te houden.

wat een heerlijk gewone namen voor de koninklijke kindjes :thumbup:

Dat vind ik ook, en ook nog leuke namen ook.

Ik vind het wel dotjes hoor, zag ze gisteren bij shownieuws :inlove:

Dochter voor manager Jan Smit

AMSTERDAM - Aloys Buijs, de manager van onder anderen Jan Smit en Nick & Simon, is vrijdagochtend voor de derde keer vader geworden.

Dochter Karen werd om 07.59 uur geboren na een supersnelle bevalling. “We kwamen om kwart voor acht in het ziekenhuis aan en een kwartiertje later was ze er al”, vertelt de trotse vader.

Aloys en zijn vrouw Kim hebben al twee kinderen, dus veel last van zenuwen heeft hij gelukkig niet gehad. “Natuurlijk is het ook met de derde spannend, maar het ging zo verschrikkelijk snel. Om tien uur 's ochtends waren we weer thuis.”

Moeder en dochter maken het dan ook prima. “Kim zit hier naast me en ze voelt zich hartstikke goed.”

Aloys Buijs is toch een beetje dezelfde leeftijd als Jan Smit en Nick & Simon ?

Maar wel leuk dat ie een dochter heeft.

Mariah’s mooie buik :inlove:

Ze is nu 8 maanden zwanger dus de 2ling kan ieder moment komen.

Prachtige namen voor de Deens koningskinderen! :inlove:

En Mariah -mijn oude heldin- ik vind het zo fijn voor haar!

Moooooie buik:D

Ik las daarnet op teletekst dat Ruud de Wilde voor de derde keer vader wordt!

LIefs Suzanne

Ik vind Mariah’s buik echt reuze meevallen! Of ze moet daar nog geen 8 maanden zijn. Wel een mooie buik!

Leuk, ruud de wild opnieuw vader, ben nu al benieuwd naar de naam :lol:

@Mutsie86 wrote:

Ik vind Mariah’s buik echt reuze meevallen! Of ze moet daar nog geen 8 maanden zijn. Wel een mooie buik!

Leuk, ruud de wild opnieuw vader, ben nu al benieuwd naar de naam :lol:

Nee daar is ze geen 8 maanden… :stuck_out_tongue:

Hier is ze wél 8 maanden:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/3534279/Mariah-Careys-twins-nude-shoot.html

@Rooike wrote:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/3534279/Mariah-Careys-twins-nude-shoot.html

dat is een flinke buik ja…

en zo knap zonder 1 streepje…

Raar …de foto’s zijn toch beide van dezelfde shoot zie ik nu, dus het eerste buikje die ik plaatste is ook 8 maand alleen vanuit een stomme hoek geschoten dan, want hij lijkt daar echt geen 8 maanden. :think:

@Pitje27 wrote:

@Rooike wrote:

Dat hoeft niet heel knap te zijn hoor.

Gewoon geluk.

Daarbij is Mariah Carey ook al iets ouder en dan is een buik veel soepeler.

@ollie wrote:

@Pitje27 wrote:
@Rooike wrote:

Gewoon geluk.

En lang leve photoshop natuurlijk! :mrgreen:

En niet iedereen die een tweeling draagt hoeft een dikke buik te hebben :wink:

Mooie foto’s!

@Pimpernella wrote:

@ollie wrote:
@Pitje27 wrote:
@Rooike wrote:

Gewoon geluk.

En lang leve photoshop natuurlijk! :mrgreen:

Ja dat is een ander soort geluk :mrgreen: