AMSTERDAM - Bones-actrice Emily Deschanel is zwanger van haar eerste kindje. De 34-jarige Deschanel is later dit jaar uitgerekend, heeft haar woordvoerder bevestigd aan het Amerikaanse tijdschrift People.
De brunette krijgt de telg met haar man, acteur David Hornsby. Hij is bekend van onder meer de comedyserie It’s Always Sunny in Philadelphia, die hij ook produceert. Deschanel en Hornsby ontmoetten elkaar in 2007 via vrienden en trouwden in september.
Deschanel vertolkt de hoofdrol in misdaadserie Bones. Sinds 2005 is de actrice te zien als forensisch antropoloog Temperance Brennan.
De ex van Britney Spears wordt weer papa van een 5e kindje.
The former backup dancer and onetime rapper is expecting his fifth child this summer — his first baby with girlfriend Victoria Prince, a source tells PEOPLE.
Federline is already a father of four: sons Jayden, 4½, and Preston, 5½, with ex-wife Britney Spears; and son Kaleb, 6½, and daughter Kori, 8½, with ex-girlfriend Shar Jackson.
This will be Prince’s first child.
Federline, 33, and Prince, 28, a former professional volleyball player, have been dating for more than two years.
Kim Pieters (31) is in verwachting. Dat heeft het management van de actrice bevestigd tegenover RTL Boulevard.
Kim is bekend door Nederlandse series als Onderweg Naar Morgen en Julia’s Tango. Vorig jaar deed ze mee aan Wie is de Mol?, waarin zij de mol was. De actrice, die met haar vriend samenwoont in Schagen, is uitgerekend om in augustus te bevallen.
Tina is inmiddels vijf maanden zwanger, zo liet ze aan niemand minder dan Oprah Winfrey weten tijdens de opnames van haar talkshow, waar ze op bezoek was om haar nieuwe boek te promoten.
De actrice en haar echtgenoot, componist Jeff Richmond, hebben al een dochtertje van vijf: Alice
En Mariska Hargitay van Law & Order: SVU en haar man, acteur Peter Hermann hebben een kindje geadopteerd. :inlove: Amaya Josephine heet ze. Ze hadden samen al een zoontje van 4, August.
En Mariska Hargitay van Law & Order: SVU en haar man, acteur Peter Hermann hebben een kindje geadopteerd. :inlove: Amaya Josephine heet ze. Ze hadden samen al een zoontje van 4, August.
Daryl van Wouw (34) is vader geworden. De Nederlandse ontwerper, bekend straatstijl, maakte dit blijde nieuws zelf bekend via Twitter. De designer schrijft trots op het microblog dat hij vader is geworden van ‘een gezonde zoon’.
Hoe de kleine heet heeft Daryl, die tegenwoordig in Shanghai is gevestigd, nog niet bekend gemaakt. Het is het eerste kindje voor de mode-ontwerper
Tori Spelling (37) en haar man Dean McDermott (44) zijn in verwachting van hun derde kind samen. Dit bevestigde de actrice maandag zelf via Twitter. “Ik weet dat er al veel werd gespeculeerd, dus ik wilde dat iedereen het van mij hoort; Het is officieel Dean en ik zijn zwanger!”
In februari liet de blondine al aan People weten klaar te zijn voor een volgend kindje. Afgelopen zondag was Tori met een klein beginnend buikje te zien bij de uitreiking van de GLAAD Awards in Los Angeles.