ik zat net sterren dansen op het ijs… maar is nance zwanger… :think:
Nance heeft vorig jaar gezegd dat ze geen kinderen meer wil. Nu is er niks verandelijker als de mens natuurlijk, maar in dit geval denk ik dat het door haar ziekte komt dat ze een buikje heeft.
Nance heeft vorig jaar gezegd dat ze geen kinderen meer wil. Nu is er niks verandelijker als de mens natuurlijk, maar in dit geval denk ik dat het door haar ziekte komt dat ze een buikje heeft.
Ze heeft de ziekte van crohn.
ik wist wel dat ze de ziekte van crohn had, maar wist niet dat je daardoor een buikje kreeg, meen dat ze altijd een platter buik had, maar ja. kan ook gewoon aan de jurk liggen…
ik wist wel dat ze de ziekte van crohn had, maar wist niet dat je daardoor een buikje kreeg, meen dat ze altijd een platter buik had, maar ja. kan ook gewoon aan de jurk liggen…
De ziekte van Crohn is een darmaandoening, lijkt me niet gek dat je daar een opgeblazen buik van kan krijgen.
Dit lijstje vond ik op internet over zwangere bn-er’s :
April 2011
*Margarita de Bourbon de Parme (1972, prinses) & Tjalling ten Cate (1975, jurist): 2e kind, br/zusje van Julia Carolina Catharina
Afgelopen week in RTL Boulevard....
Weer dochter voor prinses Margarita
Prinses Margarita en haar man Tjalling ten Cate hebben een tweede dochter gekregen. Het kerngezonde meisje werd vrijdagavond geboren en heeft de naam Paola Cecilia Laurentien gekregen.
Baby’s leken te komen op de 42ste verjaardag van de zangeres
Mariah Carey is terug uit het ziekenhuis nadat het er op leek dat haar tweeling eerder geboren zou worden. De zangeres, die zondag haar 42ste verjaardag vierde, kreeg zaterdagnacht plotseling weeën.
Enkele uren later twitterde de aanstaande moeder: “Dus de baby’s wilde mijn verjaardag echt met ons vieren! Begon vannacht weeën te krijgen en ben naar het ziekenhuis gegaan. Mocht uiteindelijk naar huis toen alles onder controle was.”
De zangeres en haar 30-jarige echtgenoot Nick Cannon zijn helemaal klaar voor de komst van de baby’s, een jongen en een meisje, al zullen ze nog even geduld moeten hebben. “Bijna geboren op 27 maart! Nog een paar weken te gaan, maar: wow!! #benerklaarvoorechthelemaalklaarvoor.”
Eerder vorige week liet Nick via het bekende micro-blog weten wel nerveus te zijn voor de geboorte van zijn kinderen. “Ik ben bang dat ik ga flauwvallen tijdens de bevalling. Ik moet me vermannen. Of misschien, moet ik me vervrouwen aangezien zij degenen zijn die het sterkst moeten zijn tijdens het hele gebeuren. Ik ben zwaar onder de indruk van mijn vrouw.”
Mariah en Nick trouwden op 30 april 2008 met elkaar.
Dit onthulde de actrice maandagavond na afloop van de uitreiking van de Rembrandt Awards. Caro heeft al zoontje Maes, die in oktober 2008 ter wereld kwam.
Fantastisch nieuws voor 3J’s-zanger Jaap Kwakman! Hij is vanmiddag vader geworden van een dochtertje.
Het meisje heet Fee, zo laat Jaap weten op Twitter. “Om halfzes heeft mijn prachtige vriendin een wolk van een dochter op de wereld gezet. Ze heet Fee en weegt 7 pond. Met moeder en dochter gaat het goed. De vader kijkt nog wat beduusd maar is bijzonder trots op zijn twee meiden! Wauw!”
Zijn collega Jan Smit was een van de eerste mensen die hem feliciteerde met het babygeluk. “Lieve Jaap en Jenny! Met de geboorte van jullie kleine Fee zijn de ‘Volly Dots’ compleet! Liefs, Jan, Liza, Fem en Emma.”
Qua schrijfwijze vind ik Fay mooier, maar ach als je het uitspreekt hoor je het niet.
Leuk voor ze.
volgens mij spreek je het wel net iets anders uit. Het betekent hetzelfde maar toch vind ik het raar staan ofzo. Het kan ook nog een vaste vergoeding voor een bepaalde handeling betekenen - het engelse Fee (spreek je uit als fie)
. Ik zou mijn kind geen fee noemen iig of Elf of wat dan ook.
Ruben Nicolai (35) wordt opnieuw vader. Laurien, de vriendin van de BNN-presentator, is in verwachting van hun tweede kindje samen. Het management van Ruben bevestigde dit goede nieuws donderdagmiddag aan Starlounge. “Ze zijn ontzettend gelukkig met de komst van hun tweede.” De baby wordt deze zomer verwacht.