Behalve dat je als je 's ochtends met je duffe kop eva linde hardop probeert uit te spreken en het meer klinkt als invalide. En dat zullen ook veel mensen horen als je je zo voorstelt
Ik hoor het ook niet, maar oest hier wel heel hard om lachen.
Ik ben namelijk dyslectisch en dit soort dingen heb ik wel eens met namen. Dan spreek je het heel anders uit dan dat ik doe, maar dat kot doordat ik letters omdraai.
David Beckham heeft bekendgemaakt dat hij en zijn vrouw Victoria een dochter krijgen. Het stel, dat drie zoons heeft, verwacht in de zomer hun vierde spruit.
“We zijn natuurlijk heel gelukkig dat we nog een kindje krijgen”, vertelde de 35-jarige voetballer volgens de Amerikaanse sportzender ESPN tijdens een lunch van zijn voetbalclub LA Galaxy. “Dit is de eerste keer dat ik het ga zeggen: het is een meisje.” In de media werd afgelopen tijd druk gespeculeerd over het geslacht van het ongeboren kind.
Actrice Alyssa Milano kan de babykamer helemaal gaan inrichten als een jongenskamer, want ze krijgt een zoontje. Dit heeft de actrice bekend gemaakt op haar website.
“David en ik zijn ontzettend blij jullie te mogen vertellen dat we een jongetje krijgen. We kunnen niet wachten tot we hem kunnen ontmoeten�, schrijft de actrice op haar website. Ze vraagt fans om mee te denken over een leuke jongensnaam: “Weet iemand een leuke naam voor een jongen? Laat ze dan achter!�
AMSTERDAM - Lange Frans en zijn vrouw Daniëlle van Aalderen verwachten samen hun tweede kindje. Het stel laat dinsdag via hun manager weten ontzettend blij en gelukkig te zijn met deze gezinsuitbreiding. Het kindje wordt medio oktober verwacht.
Frans en Daniëlle werden in augustus 2008 ouders van Willem. Die zwangerschap verliep voor Daniëlle niet geheel zonder problemen: ze lag in het ziekenhuis wegens plotselinge hevige weeën en kreeg eerder te maken met bloedingen.
Het stel trouwde in juni 2008. Vorig jaar kende het veelbesproken koppel een huwelijkscrisis, toen financiële problemen hun relatie op de proef stelde. Lange Frans en Daniëlle besloten daarop even apart te gaan wonen.
In december liet het stel weten dat deze crisis het gezin alleen maar hechter heeft gemaakt. “Eindelijk hebben we alles weer op de rit. We zijn het afgelopen jaar juist naar elkaar toe gegroeid”, vertelde Daniëlle eind vorig jaar in een interview.
VANCOUVER - De Canadese rockzanger Bryan Adams en zijn persoonlijke assistente Alicia Grimaldi verwachten hun eerste kindje. Alicia zou in mei bevallen.
Het is Bryan’s ‘vriend en eveneens buurman’ die het heuglijke nieuws meldt aan de Britse krant Daily Telegraph. De zanger bevestigde het bericht, al voegt hij er wel aan toe dat de buurman helemaal geen vriend van hem is. Bovendien bedankt hij zijn fans voor de vele gelukwensen.
VANCOUVER - De Canadese rockzanger Bryan Adams en zijn persoonlijke assistente Alicia Grimaldi verwachten hun eerste kindje. Alicia zou in mei bevallen.
Het is Bryan’s ‘vriend en eveneens buurman’ die het heuglijke nieuws meldt aan de Britse krant Daily Telegraph. De zanger bevestigde het bericht, al voegt hij er wel aan toe dat de buurman helemaal geen vriend van hem is. Bovendien bedankt hij zijn fans voor de vele gelukwensen.
Bryan Adams leeft die nog Eens opgezocht hoe oud hij onderhand is - 51. Hij is er eindelijk klaar voor :mrgreen:
Mel Gibson (55) is afgelopen weekend opa geworden. Mel’s dochter Hannah beviel zaterdag van een gezonde zoon. Het is het derde kleinkind voor de geplaagde acteur, die een dag eerder nog voor de rechter stond wegens huiselijk geweld.
Rutger Castricum (31) is vader geworden. De PowNews-verslaggever en zijn vriendin, waarmee hij al 14 jaar samen is, hebben recentelijk hun eerste kindje gekregen. Verdere details over de spruit zijn er niet bekend, want Rutger wilde het nieuws eigenlijk liever geheim houden, maar dat is dankzij Matthijs van Nieuwkerk niet gelukt.
Woensdagavond was Rutger te gast in Je mist meer dan je ziet, toen de presentator het blijde nieuws ter sprake bracht: “Je bent net vader geworden he?” merkte Matthijs op. De PowNed-verslaggever reageerde hierop lichtelijk verbaasd: “Dat zouden we stil houden, maar ja, dat klopt.”
De verslaggever zelf was donderdag niet bereikbaar voor verder commentaar op het blijde babynieuws.
Maar afijn in twee berichtjes naar boven staat dat ze graag een jongetje willen om met de anderen te kunnen voetballen. Dus wat is waar. Wat niet wegneemt dat rondom hun al langer iets hangt van dat ze een meisje zouden willen. Net als de beroemde zoon voor Maxima en WA.
Ben dan geen bekende nederlander of internationale celeb, maar je wilt niet weten hoe de speculaties hier waren tijdens mijn laatste zw.schap.
En ik wil niet weten hoe gestoord bekende nederlanders of andere bekenden er wel niet van moeten worden als zelfs ik als onbekend ikje al door wildvreemden werd aangesproken of we deze keer wel een meisje kregen als ik met mijn 3 grootste knullen op pad was :shifty: . Zij krijgen gewoon die hele reut aan jourmalisten over zich heen.
En het erge is… dan viel het deze zw.schap nog mee in vergelijking met de vorige zw.schap :o
Ach gelukkig heb ik een brede rug en glijdt het er wel af, maar 1 opmerking zal ik denk ik nooit vergeten ‘oh wat was ik blij dat mijn 1e een meisje was, had ik mijn prinsesje vast binnen’. Daar kreeg ik echt jeuk van :oops: (want als er hier een meisje was geboren dan was het echt geen prinsesje geweest of geworden, dan was het gewoon 1 van de 4 en toevallig een meisje… maar ja ik kan ook niet tegen ‘prinsjes’ opmerkingen, het zijn kinderen).En verder hoop ik van harte dat mijn kwartet niet gaat voetballen :mrgreen: (maar heb dan ook geen beroemde voetballer als man).
Wij zijn zo blij met dit nieuws. Als echte Bryan Adams fan(s) ben ik blij dat zijn genen doorgegeven worden :mrgreen: Verheug me nu al op de eerste foto van hem met zijn kindje. :inlove:
Bella:
En ja zeker leeft hij nog, hello, zijn concerten zijn nog steeds erg gaaf! :inlove: hoop ook dat hij nog lang doorgaat :inlove:
Laatste wat ik ooit gehoord heb, is dat ie homo zou zijn. Maar blijkbaar niet.
Over homo’s gesproken. Zag Ricky Martin vorige week bij Oprah. Wat is die helemaal lekker bij zichzelf gekomen zeg. Ik vind hem er nu beter uitzien dan destijds. En helemaal happy de pappy met zijn tweeling. Leuk om te zien.
AMSTERDAM - Voetballer Khalid Boulahrouz en zijn vrouw Sabia zouden de trotse ouders zijn geworden van een zoon.
Khalid Boulahrouz Daamin zou eind januari ter wereld zijn gekomen, zo meldt RTL Boulevard.
In maart 2010 beviel Sabia van dochtertje Amaya, het tweede kindje van het stel. In 2008 verloor het stel hun te vroeg geboren dochtertje Anissa.
De zwangerschap van hun zoon kwam onverwacht “Het was absoluut niet gepland. Ik had net acht maanden met een dikke buik rondgelopen en was blij dat ik weer in mijn oude kleren paste”, vertelde Sabia vorig jaar.
Dit lijstje vond ik op internet over zwangere bn-er’s :
April 2011
*.Jaap Kwakman (1977, gitarist 3 J’s) & Jenny: 1e kind
*Margarita de Bourbon de Parme (1972, prinses) & Tjalling ten Cate (1975, jurist): 2e kind, br/zusje van Julia Carolina Catharina
*Medina Schuurman (1969, actrice): 1e kind
…Mei 2011.
*Renzo Kazà n (1982, eig. Renzo Mulders) & Mara (1981, eig. Maartje van Olst), beiden illusionist bij Magic Unlimited: 2e kind, br/zusje van Kian Lorenzo
*Robin Zijlstra (1980, ex-Popstars & Linda): 1e kind
…Juni 2011
*.Jan Rot (1957, zanger/componist) & Daan: 4e kind, br/zusje van Elvis, Rover en Wolf
*Minke Smabers (1979, hockeyster) & Tjerk Smeets (1980, honkballer/zoon van Mart Smeets): 1e kind
*Sharon den Adel (1974, zangeres Within Temptation) & Robert Westerholt (1975, gitarist Within Temptation): 3e kind, br/zusje van Aiden en Luna
*Paskal Jakobsen (1974, zanger Bløf) & Doortje Kranendonk (1980): 2e kind, br/zusje van Sem
Juli 2011 :
*.John Heitinga (1983, voetballer) & Charlotte-Sophie Zenden (zus van Boudewijn): 2e kind, br/zusje van Jezebel
*Armin van Buuren (dj) : 1e kind
*Jan Kooijman (acteur) : 1e kind
…Augustus 2011
*.Klaas-Jan Huntelaar (voetballer): 2e kind, br/zusje van Seb
Rutger Castricum die bij PowNews verslaggever is, was op 22 februari vader geworden van een zoontje. Het kleine jongetje heeft donkere haartjes, heet Beau (nee niet Van Erven Dorens) en woog bij de geboorte ruim 7 pond. Dit heeft hij aan shownieuws verteld.
Rutger Castricum wilde het nieuws eigenlijk geheim houden, maar Matthijs van Nieuwkerk heeft hem daar niet echt bij geholpen. De PowNews-verslaggever was woensdagavond te gast in Je mist meer dan je ziet waar Van Nieuwkerk hem naar zijn vaderschap vroeg. Daarop antwoordde Rutger: “Dat zouden we stil houden, maar ja, dat klopt.� Voordat hij naar de televisiezender Powned ging werkte Rutger voor het weblog GeenStijl.