Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

@mamma van sharondenise wrote:

Leuk, maar die naam echt A’dam oud Zuid hè :wink:

ow echt dat wist ik niet,… Maar ik vind het ook een super mooie naam :inlove: (zie mijn banner :stuck_out_tongue: )

Ik ook niet maar de naam blijft práchtig! Heel sjiek maar in mijn ogen niet hockeymeisjes kak hoor :naughty: Vooral gewoon heel erg lief…

zo, dat was mn betoog voor de naam Linde :slight_smile:

06-03-2011:

Jamie Cullum voor het eerst vader

Echtgenote Sophie Dahl bevallen van dochtertje

Jamie Cullum is voor het eerst vader geworden. Dit heeft de 31-jarige zanger middels een woordvoerder laten weten. Zijn vrouw Sophie Dahl (33), model en kleindochter van de bekende schrijver Roald Dahl, schonk vorig week in Londen het leven aan een gezonde dochter die het stel de naam Lyra heeft gegeven. Verder zijn er geen details bekendgemaakt over de geboorte van Lyra.

Volgens een goede vriend van het stel zullen Jamie en Sophie, die sinds 2007 een relatie hebben en vorig jaar in het diepste geheim trouwden, ‘geweldige ouders zijn’.

“Sophie en Jamie zijn dolgelukkig met de geboorte van hun prachtige dochter”, zo vertelt de bron tegen de Britse krant Daily Mirror. “Ze zijn het perfecte koppel en vormen nu een echt gezin.”

Lengte verschil zou niet uit moeten maken maar het ziet er toch een beetje raar uit :shifty:

Ik zou het gevoel hebben om met mijn kleine broertje op stap te zijn, als ik zo zijn hand vast zou houden :oops: :lol:

Maar wel leuk voor ze, een dochter :thumbup:

Idd leuk voor ze een dochter!

Maar bij t lengteverschil moest ik toch eventjes aan de GVR denken… :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bij mij en mijn vriend is het lengte-verschil ook zoiets… Alleen ben ik dan de kleine :mrgreen:

Ziet er toch al heel anders uit, als de vrouw kleiner is.

Wel leuke naam.

@Alette wrote:

Misschien was zij wel de aanleiding van de GVR :mrgreen:

@nachtvliinder wrote:

@Alette wrote:

Misschien was zij wel de aanleiding van de GVR :mrgreen:

ze heeft haar naam iig mee!

(ik vond het al flauw dat ze haar dochter niet matilda genoemd heeft, maar allicht is dat omdat alle nichtjes en neefjes en zo ook al zo heten :angel: )

@Bella wrote:

Lengte verschil zou niet uit moeten maken maar het ziet er toch een beetje raar uit :shifty:

Nou dat viel mij ook wel enorm op eigenlijk op die foto :angel:

Ik vind de naam Linde ook leuk… ach en Jamie zit precies op tiet-hoogte… kan best handig en fijn zijn… :mrgreen: :thumbup:

Yiehaaaa, onze Fai is weer terug :dance: :mrgreen:

:-*

Het lijkt net of er iets mis is met de lens qua verhouding :mrgreen: Maar hij is echt kleiner dus. Maakt ook niet uit natuurlijk. Leuke naam voor hun dochter!

@faizaa wrote:

Ik vind de naam Linde ook leuk… ach en Jamie zit precies op tiet-hoogte… kan best handig en fijn zijn… :mrgreen: :thumbup:

Dan wel ja maar voor bepaalde standjes is het weer minder, denk aan staande :mrgreen:

ik ken de naam linde niet, maar vind m wel mooi (kijk maar naar eva linde… :wink: )

de foto van jami en sophie, ik denk dat het ook eraan ligt hoe ze de foto maken… bij maar naar de film the green mile…die man is in het echt ook niet zo groot…

Behalve dat je als je 's ochtends met je duffe kop eva linde hardop probeert uit te spreken en het meer klinkt als invalide. En dat zullen ook veel mensen horen als je je zo voorstelt :stuck_out_tongue:

@Mouse! wrote:

Behalve dat je als je 's ochtends met je duffe kop eva linde hardop probeert uit te spreken en het meer klinkt als invalide. En dat zullen ook veel mensen horen als je je zo voorstelt :stuck_out_tongue:

tja daar zijn de meningen over verdeeld… ik vind het juist een lieve naam, maar dat is misschien omdat ik een klein baby (one dreumes) meisje ken die zo heet.

Eva-Linde… invalide… Eva-Linde… invalide…

Nee… ik hoor em niet hoor… wat een mongool ook die dat zo uitspreekt met een duffe kop in de ochtend… :think:

Marieke… :wink:

Als je de moeder van Eva Linde bent en die hebben we hier op kok en je spreekt je dochters naam uit als invalide, dan heb je geen duffe kop maar een spraakgebrek… Ik kan het er ook niet heel duidelijk uit halen. :think: Ik vind het een prachtnaam (ook zonder een kindje op kok die zo heet btw).

Bij Lyra denk ik aan potloden.

Maar als je dat beeld loslaat vind ik het een mooie naam.