Het zal ook wel aan mij liggen. De zin is gewoon stom.
Uiteindelijk ligt het aan de roddelmedia - die schrijven ook meestal maar wat. Maar ook in de serieuzere media wordt men niet altijd even goed geciteerd - dus het is altijd maar de vraag wat men nu werkelijk gezegd heeft of niet.
AMSTERDAM - Schaatskoppel Anni Friesinger en Ids Postma verwacht aankomende zomer hun eerste kindje.
De schaatskampioene maakte het blijde nieuws bekend via haar website. "We willen het nu officieel maken en onze vreugde delen. Ik ben zwanger. Deze zomer verwachter ik en Ids ons eerste kindje."
Het stel is dolgelukkig. "We kijken uit naar de komende geweldige tijd en onze baby."
Ids en Anni trouwden in 2009 voor de wet in Salzburg. Afgelopen zomer vond het grote huwelijksfeest plaats toen het koppel nogmaals 'ja' zei in een pittoresk kerkje in het Friese Dearsum.
Maar afijn in twee berichtjes naar boven staat dat ze graag een jongetje willen om met de anderen te kunnen voetballen. Dus wat is waar. Wat niet wegneemt dat rondom hun al langer iets hangt van dat ze een meisje zouden willen. Net als de beroemde zoon voor Maxima en WA.
Ben dan geen bekende nederlander of internationale celeb, maar je wilt niet weten hoe de speculaties hier waren tijdens mijn laatste zw.schap.
En ik wil niet weten hoe gestoord bekende nederlanders of andere bekenden er wel niet van moeten worden als zelfs ik als onbekend ikje al door wildvreemden werd aangesproken of we deze keer wel een meisje kregen als ik met mijn 3 grootste knullen op pad was :shifty: . Zij krijgen gewoon die hele reut aan jourmalisten over zich heen.
En het erge is… dan viel het deze zw.schap nog mee in vergelijking met de vorige zw.schap :o
Ach gelukkig heb ik een brede rug en glijdt het er wel af, maar 1 opmerking zal ik denk ik nooit vergeten ‘oh wat was ik blij dat mijn 1e een meisje was, had ik mijn prinsesje vast binnen’. Daar kreeg ik echt jeuk van :oops: (want als er hier een meisje was geboren dan was het echt geen prinsesje geweest of geworden, dan was het gewoon 1 van de 4 en toevallig een meisje… maar ja ik kan ook niet tegen ‘prinsjes’ opmerkingen, het zijn kinderen).En verder hoop ik van harte dat mijn kwartet niet gaat voetballen :mrgreen: (maar heb dan ook geen beroemde voetballer als man).
Anni Friesinger (34) en Ids Postma (37) verwachten aankomende zomer hun eerste kindje. De schaatskampioene maakte het blijde nieuws donderdag bekend via haar website. “We willen het nu officieel maken en onze vreugde delen. Ik ben zwanger. Deze zomer verwachter ik en Ids ons eerste kindje.” Het schaatskoppel is dolgelukkig. “We kijken uit naar de komende geweldige tijd en onze baby.”
Ids en Anni trouwden in 2009 voor de wet in Salzburg. Afgelopen zomer vond het grote huwelijksfeest plaats toen het koppel nogmaals ‘ja’ zei in een pittoresk kerkje in het Friese Dearsum.
AMSTERDAM - Paul Stanley wordt voor de vierde keer vader. De Kiss-zanger en zijn vrouw Erin verwachten in augustus een meisje. Het stel heeft al dochter Sarah van 2 en zoon Colin van 4.
De 59-jarige zanger heeft nog een 16-jarige zoon uit een eerdere relatie.
“Er is niets mooier in het leven dan familie en mijn rol als vader als het hoogtepunt van mijn succes”, zegt Stanley tegen het Amerikaanse tijdschrift People. “Erin en ik zijn gezegend met de komst van nog een prinses in onze familie en een nieuw lid van het Kiss-legioen.”
Stanley’s leeftijd is wat hem betreft geen enkel probleem voor het vaderschap. “Ik mag dan 59 zijn, maar de enige schommelstoel die deze rocker in huis haalt is voor mijn nieuwe baby.”
AMSTERDAM - Prinses Margarita en haar man Tjalling ten Cate hebben een tweede dochter gekregen. Afgelopen vrijdag is Paola Cecilia Laurentien geboren, meldde een woordvoerder van de familie maandag.
Paola is het zusje van de inmiddels 2-jarige Julia. Margarita en Tjalling ten Cate laten weten ‘‘erg dankbaar en intens gelukkig’’ te zijn met de komst van hun tweede dochtertje. Margarita is de oudste dochter van prinses Irene.
Susan Smit (37) is bevallen van haar eerste kindje. De schrijfster zette zaterdagnacht een dochter op de wereld. Susan en haar vriend Peter Veldhoven (32) hebben het meisje de naam Linde gegeven.
“Alles gaat helemaal goed”, laat Susan’s agentschap weten. “Ze zijn heel blij en gelukkig.” Susan en Peter, die al wisten dat zij een dochter zouden krijgen, hebben sinds april 2009 een relatie en wonen samen in Amsterdam.
Ik kom daar niet vandaan, maar ik vind die naam ook super. Het is dat ik geen dochters heb, maar zo had een dochter van mij ook kunnen heten. (maar ach ik hou wel van hockeynamen zie de namen van mijn jongens :inlove: )