Emma Bunton krijgt een jongetje
AMSTERDAM - Emma Bunton kan haar geluk niet op. Ze is in blijde verwachting van een zoon.
Emma Bunton en haar verloofde Jade Jones krijgen een jongetje. Dit vertelde ze in haar eigen show Heart 106.2 London Saturday.
Het is niet de eerste keer dat de ex-Spice Girl moeder wordt. Zij en Jade hebben al zoontje Beau Lee Jones (3).
‘Baby Spice’ maakte eerder al bekend dat ze het hoog tijd vond om Beau wat gezelschap te geven. Haar tweede zwangerschap noemde ze een droom die uitkomt.
Amanda Holden verliest ongeboren kind
AMSTERDAM - Britain’s Got Talent-jurylid Amanda Holden heeft haar ongeboren kindje verloren. Amanda was zeven maanden zwanger van een jongetje.
Amanda Holden werd donderdag naar het ziekenhuis gebracht, nadat ze had aangegeven dat ze haar baby niet meer voelde bewegen. In het ziekenhuis werd duidelijk dat haar ongeboren kindje, een jongetje, niet meer leefde.
“Dit is een enorm zware periode voor Amanda en haar man Chris Hughes. Ze zijn kapot van verdriet. De baby zag er zo perfect en mooi uit”, vertelt een vriend van het paar aan News of the World. De artsen hebben nog niet ontdekt waarom de zwangerschap is fout gegaan. Amanda en Chris zijn nog steeds aan het wachten op de uitslag van het onderzoek.
Twee jaar geleden verloor het stel ook al hun ongeboren kindje. Amanda zei eerder dat die periode de zwaarste was uit haar leven. Amanda en Chris hebben samen dochtertje Lexi (5).
PFF heftig zeg… en dan al de 2e keer…
Heftig zeg :shock: Een :kaars: voor hun zoontje.
Zoontje voor ‘Sex and the City’-ster Cynthia Nixon
Actrice en haar vriendin verwelkomen eerste kind samen
Christine Marinoni, de 43-jarige vriendin van actrice Cynthia Nixon (44) heeft maandag het leven geschonken aan hun eerste kindje samen. Dit bevestigde de woordvoerder van de Sex and the City-ster dinsdag tegenover het Amerikaanse UsMagazine. Het jongetje heeft de namen Max Ellington Nixon-Marinoni gekregen.
Nixon, die uit een eerder huwelijk al dochter Samantha (14) en zoon Charles ( 8 ) heeft, heeft sinds 2004 een relatie met Marinoni. In 2009 maakte het stel bekend verloofd te zijn.
‘Zoontje Penélope Cruz en Javier Bardem heet Leo’
Spaanse regisseur verspreekt zich
Het zou goed kunnen dat een vriend van Penélope Cruz en Javier Bardem de naam van hun pasgeboren zoon aan de wereld heeft verklapt. Volgens People Magazine versprak de Spaanse regisseur Santiago Segura zich toen hij door een groepje journalisten naar het op hun privacy gestelde koppel werd gevraagd.
"Ik weet wat jullie willen en ik weet dat jullie niet snappen waarom ze niet gewoon de baby showen en zeggen: “Kijk, hier is Leo.” Al snel realiseerde de regisseur zijn verspreking en probeerde hij zich eruit te redden door te zeggen: “Ja, Leo. Tenminste dat is wat ik gehoord heb, geloof ik. Maar ze hebben niets gezegd.”
Spaanse media berichten dat de volledige naam van de baby Leo Encinas Cruz is.
Ondanks dat het stel nog officieel de geboorte van hun zoon moet bevestigen, laten documenten zien dat de 36-jarige actrice op 22 januari in het Cedars-Sinai Hospital in Los Angeles is bevallen.
Dochtertje voor Martin van der Starre
AMSTERDAM - Musicalster Martin van der Starre en zijn vriendin Roos zijn vrijdag de trotse ouders geworden van een dochtertje.
“Vanmorgen om kwart over zeven is het mooiste meisje ter wereld geboren� laten de dolgelukkige ouders vrijdagmorgen weten. “Ze heet Lily Cato van der Starre. Alles zit erop en eraan en de bevalling verliep voorspoedig.�
Het leven lacht de gelukkige Martin weer toe. Volgende week kan de zingende musicalster eindelijk van start met zijn hoofdrol in de hitmusical We Will Rock You.
Martin scheurde vlak voor de première van de succesvolle Queen-musical zijn achillespees af, en werd tijdelijk vervangen door Charly Luske. Hij werd noodgedwongen geopereerd en moest twee tot drie maanden revalideren alvorens hij het podium weer mocht veroveren
Renzo Kazà n krijgt zoontje
AMSTERDAM - De familie Kazà n kan alvast beschuit met blauwe muisjes inslaan, want Renzo en Mara verwachten een jongetje.
Mara is momenteel vijf maanden zwanger. Op 27 mei is ze uitgerekend, meldt Shownieuws. Tijdens haar zwangerschapsverlof zal Lara, de zus van Oscar en Renzo, optreden met Magic Unlimited. Eerder liet Oscar weten: “Mara wil geen carrière in het goochelen. Maar ze vindt het super als ze af en toe mag invallen.”
Mara en Renzo hebben al een zoontje: Kian (1). In mei zijn de twee getrouwd.
@Rooike wrote:
“Mara wil geen carrière in het goochelen. Maar ze vindt het super als ze af en toe mag invallen.”
Zouden ze daar niet Lara mee bedoelen, aangezien Mara volgens mij al een carrière in het goochelen heeft 8) .
Het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig weet wat het wordt en dat de sterren het ook totaal niet erg vinden omdat wereldkundig te maken.
Wat erg voor Amanda Holden en man!

Ik las op twitter dat Jan Kooijman een dochter krijgt.
@nu.nl wrote:
Jessica Alba opnieuw zwanger
Uitgegeven: 16 februari 2011 20:05
Laatst gewijzigd: 16 februari 2011 20:42
AMSTERDAM - Jessica Alba (29) is opnieuw in verwachting. De Amerikaanse actrice schreef woensdagavond op haar Facebook dat haar dochter Honor binnenkort een ‘grote zus’ zal worden.
© Wenn
“Cash en ik zijn verheugd jullie dit nieuws als eerste te brengen�, schrijft Alba op haar persoonlijke Facebook-pagina. Ze laat weten dat ze erg blij was met de support die ze tijdens haar eerste zwangerschap van haar fans ontving.
Alba en Warren leerden elkaar in 2004 kennen op de filmset van The Fantastic Four. Het koppel trouwde in 2008. Datzelfde jaar werd hun dochter Honor geboren.
© NU.nl
@nu.nl wrote:
Eros Ramazzotti wordt weer vader
Uitgegeven: 16 februari 2011 18:12
Laatst gewijzigd: 16 februari 2011 18:12
AMSTERDAM - Eros Ramazzotti wordt voor de twee keer vader. Dat meldt het Italiaanse weekblad Oggi. De vriendin van de zanger is uitgerekend in juli.
© Wenn.com
De 47-jarige Ramazzotti heeft een 14-jarige dochter uit een eerder huwelijk.
De Italiaanse zanger was van 1998 tot en met 2002 getrouwd met de Nederlands-Zwitserse presentatrice Michelle Hunziker. Ramazzotti’s nieuwe geliefde Marica Pellegrinelli is een model met een paar kleine filmrollen op haar naam.
Ramazzotti gaf in 2009 voor het laatst een concert in Nederland. Zijn laatste cd is een livealbum van die wereldtoer.
© Novum
Rod Stewart voor de achtste keer vader
Derde vrouw van rocker bevalt van zijn achtste kind
Rod Stewart is voor de achtste keer vader geworden. Penny Lancaster (39), de vrouw van de 66-jarige rocker, is woensdag van een gezonde zoon bevallen. Het stel heeft in een verklaring laten weten ‘trots en verheugd’ te zijn met de komst van de baby.
Rod en Penny, die in 2007 trouwden, hebben hun tweede zoon samen de naam Aiden gegeven. Vijf jaar geleden kreeg het stel hun eerste zoon, Alastair Wallace.
De zanger, die bekend is van hits zoals ‘Sailing’ en ‘Maggie May’, is ook vader van Ruby (23), Liam (16), Sean (30), Renée (18) , Kimberly (31) en Sarah Streeter (46), die door pleegouders werd opgevoed.
Victoria Beckham wil ook vijfde kind
van onze redactie
AMSTERDAM - Victoria Beckham sluit niet uit dat ze nog een vijfde kind wil als de vierde wederom een jongetje wordt.
Foto: © Carmen Valdes/Photo Image Press
Dit heeft de voormalig Spice Girl en modeontwerpster in een interview met CNN onthuld. “Als ik deze keer geen meisje krijg heb ik misschien de vijfde keer wél geluk.”
Victoria, die vier maanden zwanger is, gaf dus toe dat ze misschien nog wel meer kinderen wil. '“David en ik hebben altijd graag een groot gezin willen hebben. Wie zal het zeggen?”
Op de vraag of ze dan misschien zes kinderen zou krijgen, antwoordde Posh Spice. “Ik ben geen Angelina Jolie haha.”
Maar het is toch al bekend dat ze een dochter krijgen? Dus komt die vijfde kind er niet :lol:
@Mutsie86 wrote:
Maar het is toch al bekend dat ze een dochter krijgen? Dus komt die vijfde kind er niet :lol:
Ze zal de eerste niet zijn waarvan de echo zei dat het een meisje is en dan een jongen bleek te zijn. :mrgreen:
Dat ze een meid zouden krijgen schijnt een roddel te zijn, stond vorige week in de krant…
Victoria Beckham weet geslacht baby nog niet
AMSTERDAMÂ -Â Op het internet is al veel geschreven over het geslacht van Victoria en David Beckham’s baby. Het zou een meisje zijn, maar de zwangere Victoria weet nog helemaal van niets.
The Sun meldde eerder dat ‘Posh Spice’ in tranen zou zijn uitgebarsten toen bij de echo bleek dat ze in verwachting is van een meisje. Maar volgens Victoria is er niets waar van dit verhaal.
“Ik spreek hierbij de geruchten tegen”, vertelt de steenrijke voetbalvrouw aan USA Today. “Ik weet het geslacht van mijn kind niet.”
Zij en David hebben al drie zoontjes en hopen stiekem op een vierde zoon zodat zijn broertjes met hem kunnen voetballen. Maar, zo zegt ze: “Als het een meisje is, zijn we net zo gelukkig.”
Â
Dochtertje voor zanger Robert Leroy
Amstelveen - Robert Leroy is sinds vanochtend 9.39 uur de trotse vader van een dochter. Het meisje, dat luistert naar de naam Jolie en 2844 gram weegt, kwam via een keizersnee ter wereld. “Haar broertjes Joshua van acht en Senny Marco van bijna vier zijn ook reuzetrots” vertelt de zanger.
“Ik ben er de hele tijd bij gebleven. Eigenlijk was het heel gezellig. De allereerste keer, bij Joshua, was het een spoedkeizersnede en was mijn vrouw onder algehele narcose gebracht. Maar nu kon ook Sacha alles meemaken!”
@klavertje4 wrote:
Dit heeft de voormalig Spice Girl en modeontwerpster in een interview met CNN onthuld. “Als ik deze keer geen meisje krijg heb ik misschien de vijfde keer wél geluk.”
Ergens snap ik het heel goed, maar het leest ook wel heel raar, 'wél geluk'. Alsof een jongetje dat niet is (of een meisje als je al meisjes hebt en een jongen wil).
Vroeger hadden wij in de straat ook zo'n vrouw, die ging juist voor een jongen.
En de meisjes bleven maar komen, bij de 5de had ze eindelijk haar zoon.
Ik ken de geslachtsdiscussie inmiddels wel, en ik vind ook zeker dat je mag hopen en een voorkeur mag hebben.
Maar het 'doorgaan tot' lijkt net alsof je nog geen voldoening kan halen uit de kindjes die je wél hebt.
Ik denk dat het aantal kinderen dat je hebt genoeg moet zeggen over je kinderwens, meer of het daar bij laten, niet het geslacht, de haarkleur, etc, etc..
Ze zal het vast niet zo bedoelen, en gewoon graag een meisje willen.
Maar het staat er gewoon heel stom.
Maar afijn in twee berichtjes naar boven staat dat ze graag een jongetje willen om met de anderen te kunnen voetballen. Dus wat is waar. Wat niet wegneemt dat rondom hun al langer iets hangt van dat ze een meisje zouden willen. Net als de beroemde zoon voor Maxima en WA.
Het zal ook wel aan mij liggen. De zin is gewoon stom.