Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Jah die Orlando foto’s… Ben normaal helemaal niet zo’n Orlando fan maar nu dacht ik toch even “mmmm” :mrgreen: :inlove:

@Anneke wrote:

O mén, Orlando…

Veeg me op…

Vooral die laatste foto, zie die blote buik en dan zo’n stevige arm met zo’n baby erin…

Da's nou precies wat ik ook dacht! :drool:

@Debke wrote:

@Anneke wrote:
O mén, Orlando…

Veeg me op…

Vooral die laatste foto, zie die blote buik en dan zo’n stevige arm met zo’n baby erin…

Echt wel! :drool:
Die foto is bijna een reden om steeds even naar dit topic te gaan 8)
KATHLEEN AERTS BEVALLEN VAN ZOONTJE

Voormalig K3-zangeres Kathleen Aerts is woensdag bevallen van een zoon: Lewis. Kathleen en haar man Steven van Hoof genieten met volle teugen van hun nieuwe spruit.

De kleine man kwam gisteren om tien over drie ter wereld, zo laat het Vlaamse productiehuis De Tondeldoos via een persbericht weten. Lewis weegt 3,460 kilo en meet 48 centimeter. Mama en zoontje maken het goed.

Kathleen Aerts stapte vorig jaar juni met haar grote liefde Steven in het huwelijksbootje. Kathleen (31) en politie-agent Steven (23) leerden elkaar in 2009 kennen in een Vlaams café. Ondanks het grote leeftijdsverschil is het echtpaar dolgelukkig. Vorig jaar vertelde de zangeres aan RTL Boulevard: “Ik heb natuurlijk geen glazen bol, je weet nooit wat de toekomst brengt. Maar ik ben nu sowieso iemand die van dag tot dag leeft en ik kan je zeggen ik ben supergelukkig.�

Met de komst van hun zoontje Lewis zal er een nieuwe dimensie aan dat geluk kunnen worden toegevoegd.

Was er al bekend dat Robin Zijlstra ook vader gaat worden ?

Eind mei is hij en zijn partner uitgerekend en het word een meisje…

@fiep klophout wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@Greetje14 wrote:
Nadja Hüpscher verwacht eerste kindje!

Oh wat leuk.

Ik vind haar zo’n leuke spring in 't veld :inlove:

echt? ik vind haar echt een van nederlands vreselijkste actrices, zowel in de rollen die ze speelt als in wie ze zelf is (krijg weer jeuk als ik denk aan haar deelname aan wie is de mol).

Ze roept bij mij ook de nodige jeuk op. Ze zat laatst bij top 2000 en toen dacht ik ook weer van oh wat vind ik jou zo niet leuk.

JEEEEEEEEEJ!

Hiep hoera voor ons Kathleentje! :dance:

Aanval, maar ik vind het echt heel fijn voor haar! :inlove:

EIGEN TWITTER VOOR ZOONTJE DOUTZEN KROES

Doutzen Kroes en Sunnery James hebben een Twitteraccount aangemaakt voor hun zoon Phyllon. Nu kan ook de rest van de wereld meegenieten van hoe de kleine knaap zich ontwikkelt.

Op de Twitteraccount is nog geen foto beschikbaar, maar wel de tekst “Hello world! My name is Phyllon Joy Gorré and i will show a picture soon!”

We blijven de Twitter natuurlijk volgen voor spannende updates.

Supermodel Doutzen Kroes beviel 21 januari van zoontje Phyllon. De Friezin gaf eerder al aan RTL Boulevard te kennen haar kindje graag in Nederland te laten opgroeien, maar dat weerhoudt haar er niet van om haar modellencarrière voort te zetten.

Het zoontje van Doutzen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: smelt

Heerlijk die spekkies :mrgreen:

Wat een heerlijk jochie !! :inlove:

wat een schatje… :inlove: :inlove:

Gosssieeeee :inlove: :inlove: :inlove:

@Debke wrote:

@Anneke wrote:
O mén, Orlando…

Veeg me op…

Heeeeeeeeeeerlijk :drool: :drool: :drool: :inlove:
Ben altijd al Orlando-gek geweest, yummie! :mrgreen:

Wat een prachtig mooi poppie hè,

:inlove: :inlove: :inlove:

I still love mokka kindjes, er is niets mooiers in de wereld wat mij betreft.

Dochter voor Christina Applegate van onze redactie

AMSTERDAM - Christina Applegate (39) zit op een roze wolk. De Married… with children-actrice is moeder geworden van een dochter.

Foto: REUTERS Christina en haar verloofde Martyn LeNoble, die deels Nederlands bloed door zijn aderen heeft stromen, verwelkomden de nieuwe wereldburger afgelopen donderdag in Los Angeles. Ze hebben haar Sadie Grace LeNoble genoemd.

Christina en Martyn leerden elkaar drie jaar geleden kennen. In die periode werd bij de actrice borstkanker geconstateerd, waarvan ze inmiddels is genezen. Tijd voor leuke dingen nu!

ow leukkkk Sadie, dat was onze meisjesnaam!!! :inlove:

Klaas-Jan Huntelaar wordt weer vader

Tweede kindje op komst voor voetballer en zijn vriendin

Klaas-Jan Huntelaar wordt voor de tweede keer vader. Maddy, de vriendin van de 27-jarige voetballer, is opnieuw in verwachting zo bevestigde een woordvoerder tegenover Shownieuws. Wanneer de baby verwacht wordt is niet bekend, maar volgens weekblad Privé is Maddy in juli uitgerekend.

Het stel, dat in april 2009 ouders werd van zoontje Seb, woont in Duitsland waar Klaas Jan sinds augustus 2010 voor FC Schalke 04 uitkomt.

Mariah Carey in verwachting van een jongen én meisje

“Het is voor hen een droom die uitkomt”

Mariah Carey heeft de drie maanden lange stilte over haar zwangerschap verbroken en onthuld dat zij in verwachting is van een jongen en een meisje.

In oktober gaf de zangeres schoorvoetend toe in verwachting te zijn, nadat het al weken gonsde van de zwangerschapsgeruchten. Later vertrouwde manlief, Nick Cannon de luisteraars van zijn radioprogramma nog toe dat zij een tweeling verwachten. Verder weigerde het echtpaar meer details te geven over het geslacht van de baby’s of de verwachte geboortedatum.

“Zelfs voor we hebben verteld dat we een tweeling krijgen, heb ik geprobeerd alles zo neutraal mogelijk te houden qua geslacht,” legt ze uit in Life & Style magazine. “Er waren wedstrijden onder fans op Twitter om te raden wat het geslacht zou worden, twee jongens of twee meisjes. Maar dit raadde niemand!”

Goede vrienden van de aanstaande ouders vertellen dat ze ontzettend blij voor hen zijn. “Alles draait om roze en blauw tegenwoordig,” vertelt een vriendin. “Het is voor hen echt een droom die uitkomt om een dochter en een zoon te krijgen.”

Mariah Carey is vermoedelijk in april van dit jaar uitgerekend.

Tom Hanks is opa geworden

AMSTERDAM - Tom Hanks is voor de eerste keer opa geworden. Zijn zoon Colin Hanks en Samantha Bryant kregen dinsdag een dochtertje.

Colin Hanks en zijn vrouw Samantha Bryant “De familie is thuis en idereen is gelukkig en gezond”, vertelt een bron aan People.

Olivia Jane Hanks, zoals het meisje voluit heet, is het eerste kleinkind voor acteur Tom Hanks.

Colin, acteur en oudste zoon van Tom, trouwde vorig jaar met journaliste Samantha. Actrices Alyssa Milano en Reese Witherspoon waren bij de huwelijksceremonie aanwezig.

Victoria Beckham in tranen na echo

AMSTERDAM - Victoria Beckham zou vrijdagavond tranen met tuiten hebben gehuild toen ze te horen kreeg dat ze in verwachting is van een meisje.

Natuurlijk is ook manlief David in de wolken. Een bron vertelt aan de Britse krant The Sun: “Na drie jongens is dit natuurlijk de kers op de taart! Hierna willen ze liever geen kinderen meer.”

De 36-jarige zangeres bracht in januari al een bezoekje aan een echoscopist. Artsen slaagden er toen niet in om het geslacht van de baby te ontdekken.

Victoria is momenteel zestien weken zwanger. Het kleine meisje in haar buik maakt het volgens de bron goed. “Haar ontwikkeling verloopt volgens het boekje.”

De Spice Girl heeft al een tas met babykleertjes gekregen van haar zus Louise. Zij beviel in augustus van haar vierde kind: dochtertje Quincy. Ook voor het wereldberoemde koppel wordt dit het vierde kindje. Samen hebben ze al drie zoontjes: Brooklyn (11), Romeo (8) en Cruz (5).

‘Zoon voor Medina Schuurman’

AMSTERDAM - Medina Schuurman is bevallen van een zoon. De actrice heeft de geboorte van het ventje goed geheim gehouden!

Ze is, volgens RTL Boulevard, al op 13 januari bevallen van haar eerste kindje, die de naam Jonathan zou hebben gekregen.

De 41-jarige Medina is onder andere bekend als Donna in de dramaserie Rozengeur & Wodka Lime en als dochter van Piet Römer in de politiesserie Flikken Maastricht.