Nou dan liep ze toch wel flink over tijd.
Maar gelukkig is ze nu in ieder geval een gezond kindje rijker.
Dan is Doutzen inderdaad overtijd geweest, maar nu kunnen ze heerlijk gaan genieten. Wel aparte namen trouwens …
Voor degene die het leuk vinden :
In Weekend nr 3 van 26 januari staan een paar foto’s van Elton John en David Furnish met hun zoontje en een intervieuw. Ik zal morgen even kijken of ik de foto’s in kan scannen.
Ivanka Trump in verwachting
AMSTERDAM - Ivanka Trump is zwanger. De 29-jarige dochter van Ivana en Donald Trump kondigde vrijdag haar zwangerschap aan via Twitter.
© ANP"Ik wil al een tijdje geweldig nieuws met jullie delen", liet Trump weten. “Ik ben zwanger! Jared en ik zijn de gelukkigste mensen ter wereld.”
De miljonairsdochter, die in dienst is van haar vader, trouwde eind 2009 met krantenuitgever Jared Kushner.
Kushner geeft de wekelijkse nieuwskrant New York Observer uit.
Jan Rot woont hier een 10 min vandaan! Leuke vrouw ook, en de kindjes zijn ook zo :inlove: Maar Jan is en blijft een rare pipo hoor :mrgreen:
Nadja Hüpscher verwacht eerste kindje!
@Greetje14 wrote:
Nadja Hüpscher verwacht eerste kindje!
Oh wat leuk.
Ik vind haar zo’n leuke spring in 't veld :inlove:
Zie nu ook dat zij al 38 is, dacht dat zij veel jonger was.
Nadja Hüpscher in verwachting van eerste kind
© anp/kippa
25-01-11 14:16 uur
AMSTERDAM - Nadja Hüpscher is zwanger. De actrice had al wat plannen voor dit jaar, maar de komst van de kleine gooit roet in het eten.
‘Ik ben aan het repeteren voor een voorstelling met een collega-actrice, maar het ziet er naar uit dat die voorstelling nog even moet wachten want ik ben zwanger’, vertelt zij aan filmsite Cineville. De 38-jarige actrice vindt het niet erg dat ze haar carrière niet goed kan uitstippelen. ‘Het leven loopt altijd anders dan je verwacht.’
Hüpscher schittert momenteel in de dramaserie Levenslied. De eerste aflevering trok bijna 1,3 miljoen kijkers. In de serie van de NCRV staat het wel en wee van leden van een amateurkoor centraal. ‘Ik vind het erg leuk dat het om gewone mensen draait. Daarbij bleken er ook nog eens leuke acteurs en een interessante regisseur aan mee te doen’, verklaart ze haar keuze om mee te werken aan het project.
Voor de serie kregen alle acteurs zangles en ook op de set werd tussen de opnames door heel wat geneuried. ‘Toen de opnames voorbij waren ging ik het zingen erg missen. Zo erg, dat ik er serieus over nadacht om bij een koor te gaan. Het is fijn om in een groep te zingen.’ (ANP)
@mamma van sharondenise wrote:
@Greetje14 wrote:Nadja Hüpscher verwacht eerste kindje!
Oh wat leuk.
Ik vind haar zo’n leuke spring in 't veld :inlove:
echt? ik vind haar echt een van nederlands vreselijkste actrices, zowel in de rollen die ze speelt als in wie ze zelf is (krijg weer jeuk als ik denk aan haar deelname aan wie is de mol).
toevoeging op het bericht van Nadja :
Onlangs liet Nadja in een interview met Viva nog weten een grote kinderwens te hebben. De actrice, die momenteel is te zien in de dramaserie Levenslied, heeft een paar jaar geleden twee miskramen gehad, zo vertelde zij in het damesblad.
Orlando Bloom aan de wandel met kleine Flynn
‘Penélope Cruz bevallen’
Uitgegeven: 26 januari 2011 10:40
Laatst gewijzigd: 26 januari 2011 10:40
AMSTERDAM - Penélope Cruz en Javier Bardem zijn ouders geworden. De eerste spruit van het acteurskoppel kwam dinsdag ter wereld in Los Angeles, vertelt een ingewijde aan de Spaanse krant El PaÃs.
De naam en het geslacht van het kind zijn nog niet bekendgemaakt.
De Spaanse Cruz was volgens El PaÃs aanvankelijk van plan in Madrid te bevallen, maar koos voor Los Angeles zodat haar kind naast de Spaanse ook de Amerikaanse nationaliteit krijgt.
De 36-jarige actrice beviel in het Cedars-Sinai Medical Center.
Cruz maakte haar zwangerschap in september wereldkundig. De actrice, die binnenkort te zien is in Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, was toen al 4,5 maand in verwachting. Cruz trouwde in juli in het geheim met de 41-jarige Bardem.
Het koppel speelde in 1992 in de film Jamón, Jamón, waarin beiden een hoofdrol vertolkten. Tijdens de opnamen van Woody Allens Vicky Christina Barcelona zestien jaar later vielen Cruz en Bardem voor elkaar.
@sonja1985 wrote:
Jan Rot woont hier een 10 min vandaan! Leuke vrouw ook, en de kindjes zijn ook zo :inlove: Maar Jan is en blijft een rare pipo hoor :mrgreen:
Tja, rare pipo… Ik vind ze gewoon echt hele leuke mensen!
Voormalig bokskampioen Mike Tyson (44) is voor de achtste keer vader geworden.
Zijn vrouw Lakiha Spicer Tyson beviel dinsdag van een jongetje. “Mike en Lakiha zijn in de wolken. Moeder en kind maken het goed”, vertelt een bron aan Showbizspy. De naam van de kleine is nog niet bekend gemaakt.
De twee hebben samen ook een dochtertje: Milan (2). De bokslegende heeft nog vijf kinderen uit eerdere huwelijken en relaties: Rayna, Amir, Mikey, Miguel en D’Mato.
Ruim een jaar geleden verloor Mike zijn dochtertje Exodus tijdens een vreselijk ongeluk. Het meisje was op een loopband aan het spelen toen ze met haar nek vast kwam te zitten in een kabel van het apparaat.
@Rooike wrote:
De twee hebben samen ook een dochtertje: Milan (2). De bokslegende heeft nog vijf kinderen uit eerdere huwelijken en relaties: Rayna, Amir, Mikey, Miguel en D’Mato.
Ruim een jaar geleden verloor Mike zijn dochtertje Exodus tijdens een vreselijk ongeluk. Het meisje was op een loopband aan het spelen toen ze met haar nek vast kwam te zitten in een kabel van het apparaat.
Dan heeft hij dus gewoon 6 kinderen uit een vorig huwlijk…
Wat een nare manier om je kind te verliezen, brrr!
En wat fijn dat er nu dan weer een beetje zonneschijn is gekomen.
@Marite wrote:
@Rooike wrote:
Dan heeft hij dus gewoon 6 kinderen uit een vorig huwlijk…
Wat een nare manier om je kind te verliezen, brrr!
En wat fijn dat er nu dan weer een beetje zonneschijn is gekomen.
5 kinderen uit een eerder huwelijk dan toch?
Het overleden dochtertje is ook van deze vrouw.
ooooooh dat wist ik niet!
O mén, Orlando…
Veeg me op…
Vooral die laatste foto, zie die blote buik en dan zo’n stevige arm met zo’n baby erin…
En Nadja Hüpscher vind ik echt vreselijk. Brr, krijg al koude rillingen als ik aan haar denk…
AMSTERDAM - Koert-Jan de Bruijn en zijn vriendin zijn in verwachting van hun tweede kindje. Het koppel zit, nu de ochtendmisselijkheid Charlotte achter de rug is, heerlijk op een roze wolk.
“De afgelopen maanden was het even doorbijten, maar nu voel ik me ontzettend goed”, zo laat ze weten. “We zijn natuurlijk ontzettend blij.”
De presentator en zijn vriendin hebben al een dochtertje van 2, Keetje Sofia.
AMSTERDAM - Het gonst in Amerika van de geruchten over Anna Kournikova en haar lover Enrique Iglesias. Het stel zou hun eerste kindje verwachten.
AFP Verschillende showbizzbronnen melden dat Anna en Enrique, die tien jaar samen zijn, binnen zes maanden hun eerste boreling verwachten. Dit zouden ze aan intimi hebben verteld.
“De zanger en zijn prachtige vriendin hebben het nieuws aan een beperkt groepje vrienden verteld tijdens een feestje in hun villa in Miami”, beweren verschillende sites.
Ook zou Anna opeens alleen nog maar in ruimzittende kleding worden gezien. Het stel heeft officieel nog niets bekend gemaakt.
Veeg me op...
Vooral die laatste foto, zie die blote buik en dan zo'n stevige arm met zo'n baby erin...
quote]
Dacht al dat het aan mij lag... :drool: :oops:
Niets leukers om naar te kijken dan een mooie man met een mooie baby :lol: :inlove: