Hierbij een foto van de kleine van Orlando en Miranda Bloom
Ooooh wat een mooie foto! Mooie mama, schattig kindje!
mooooi
:inlove:
wat een mooi momentje wat ze ook schowen :inlove:
Ik wou dat ik er zo uitzag in mijn kraambed :mrgreen:
Fantastische foto :inlove:
Bridget Maasland wil kind van Johnny de Mol
“Ik zou niets liever willen”
Bridget Maasland (36) is zo blij met haar nieuwe liefde Johnny de Mol (32) dat ze wel een kind met hem zou willen. “Als het zo goed tussen mij en Johnny blijft gaan, is een tweede kind natuurlijk niet ondenkbaar”, laat de blonde presentatrice weten in Weekend. “Ik zou niets liever willen.”
Bridget en Johnny werden verliefd tijdens de opnames van Waar Is De Mol?! waarvoor ze samen op reis gingen in Suriname. Aanvankelijk werd verondersteld dat het een publiciteitsstunt was, maar al gauw bleek niets minder waar. “Tot nu toe gaat het alleen maar steeds beter tussen ons’, vertelt Bridget over die liefde. 'We zijn stapelgek op elkaar.”
Wat een prachtige foto van Miranda Kerr! Mooi dat ze zo’n intiem momentje met de buitenwereld delen. :inlove:
@tijgertje1982 wrote:
Bridget Maasland wil kind van Johnny de Mol
“Ik zou niets liever willen”
Bridget Maasland (36) is zo blij met haar nieuwe liefde Johnny de Mol (32) dat ze wel een kind met hem zou willen. “Als het zo goed tussen mij en Johnny blijft gaan, is een tweede kind natuurlijk niet ondenkbaar”, laat de blonde presentatrice weten in Weekend. “Ik zou niets liever willen.”
Bridget en Johnny werden verliefd tijdens de opnames van Waar Is De Mol?! waarvoor ze samen op reis gingen in Suriname. Aanvankelijk werd verondersteld dat het een publiciteitsstunt was, maar al gauw bleek niets minder waar. “Tot nu toe gaat het alleen maar steeds beter tussen ons’, vertelt Bridget over die liefde. 'We zijn stapelgek op elkaar.”
Ze was vanavond bij 538 op de radio, en dit heeft ze dus helemaal niet
gezegd, typisch weekend

@sensje wrote:
Is al bekend dat Regina Romeijn zwanger is? 3,5 maand.ik lees alleen dit: http://www.telegraaf.nl/prive/8780063/Regina_klaar_voor_baby.html?sn=prive
Las in zo’n roddelblad dat Emma Button ( ook 1 van de Spice girls ) zwanger is van haar tweede kindje …???
Heeft Doutzen een olifantendracht? :think: :lol:
Sinds Oud & Nieuw zaten ze in spanning, Doutzen Kroes en Sunnery James. Hun eerste telg kon elk moment zijn entree maken, maar vandaag is het dan eindelijk zover: Doutzen is bevallen van een jongetje.
Doutzen Kroes is vanmorgen om acht uur bevallen van een zoontje. Dat heeft haar management bevestigd aan RTL Boulevard. Het jongetje heet Phyllon Gorré en weegt 8 pond. “Doutzen straalt, het is een prachtig kind, donker haar, donkere ogen. Doutzen ligt nog in het ziekenhuis, maar komt vandaag nog naar huis.”
Supermodel Doutzen Kroes en dj Sunnery James trouwden vorig jaar november in het diepste geheim in het Dylan hotel in Amsterdam.
Kroes gaf eerder al aan RTL Boulevard te kennen haar kindje graag in Nederland te laten opgroeien, maar dat weerhoudt haar er niet van om haar modellencarrière voort te zetten.
Leuk, mooie naam ook apart.
Ben benieuwd hoe hij eruit ziet.
Leuk! Maar men wat een olifantendracht :lol: Zo’n 3 weken overtijd ofzo :think:
Nou wat leuk voor Doutzen en man!
En was het hier al bekend dat Rotje 4 op komst is?
Het 4e kindje van Daan en Jan Rot?
Ik ben heel benieuwd hoe nr. 4 gaat heten, de oudste 3 zijn:
Elvis, Rover en Wolf.
Ik vind dit echt zo’n leuk en mooi en lief gezinnetje!
Wat een geluk voor dit mensje dat het hier geboren mag worden!
en wat is het? :lol:
Hierbij het bevestigde bericht van Regina
Regina Romeijn zwanger
van onze redactie
AMSTERDAM - Presentatrice Regina Romeijn is bijna 4 maanden zwanger van haar eerste kindje.
Foto: AVRO
Tijdens de opnames van Expeditie Robinson kwam Regina er al achter dat ze graag een kindje wilde en een zwangerschap liet dus niet lang op zich wachten.
De presentatrice denkt dat ze een jongetje krijgt, haar vriend Erdem zet in op een meisje, vertelt zij aan Shownieuws. Het stel heeft al ruim 10 jaar een relatie.
@Smurf78 wrote:
Leuk! Maar men wat een olifantendracht :lol: Zo’n 3 weken overtijd ofzo :think:
als ze met oud en nieuw zaten te wachten omdat het ‘elk moment geboren zou kunnen worden’ zou het ook zomaar kunnen dat ze toen 38 of 39 weken was toch? als ik zie hoeveel mensen hier op kok al bij 37 weken heel erg zitten te wachten, dan komt een zwangerschap van 42 weken natuurlijk over als echt veel te veel overtijd. Maar ik heb geen idee wanneer ze was uitgerekend, dacht ergens in januari.
@fiep klophout wrote:
@Smurf78 wrote:Leuk! Maar men wat een olifantendracht :lol: Zo’n 3 weken overtijd ofzo :think:
als ze met oud en nieuw zaten te wachten omdat het ‘elk moment geboren zou kunnen worden’ zou het ook zomaar kunnen dat ze toen 38 of 39 weken was toch? als ik zie hoeveel mensen hier op kok al bij 37 weken heel erg zitten te wachten, dan komt een zwangerschap van 42 weken natuurlijk over als echt veel te veel overtijd. Maar ik heb geen idee wanneer ze was uitgerekend, dacht ergens in januari.
Volgens mij rond de verjaardag van mijn zoon, 7 januari, want om die reden heb ik het onthouden.
Of ik heb dat helemaal zelf bedacht, die kans bestaat ook. 8)
@D. wrote:
@fiep klophout wrote:@Smurf78 wrote:Leuk! Maar men wat een olifantendracht :lol: Zo’n 3 weken overtijd ofzo :think:
Volgens mij rond de verjaardag van mijn zoon, 7 januari, want om die reden heb ik het onthouden.
Of ik heb dat helemaal zelf bedacht, die kans bestaat ook. 8)
Ja das waar sommigen zitten dan al giga op de wip idd…maar goed hoe dan ook het is er gezond en wel :inlove:
heb even gegoogled en ze heeft op 14 juli bekend gemaakt dat ze 13 weken zwanger was en in januari was uitgerekend. Mijn dochter was 5 januari uitgerekend en ik was begin juli 13 weken, dus zij zal iets van de 10e of zou zijn uitgerekend.