wat een poppetje is nikki… :inlove:
noekie… leuke naam heb je… ik heet ook zo… en mijn naam wordt ook erg vaak afgekort… :mrgreen:
Wat een bos met haar!! :inlove: Hij kijkt ook zo verliefd :inlove:
Bij mijn ex heette pa Adrie, ma heette Adriana, en 1 zoon adriaan, een andere Aldert, rarara voor wie de post was… :think:
even de aanvulling van nikki schilder
Dit is Nikki, dochter van Nick Schilder en Kirsten Hofstee. De trotse Volendamse zanger begrijpt precies wat zijn fans willenzien: de eerste plaatjes van het meisje dat zondagavond het levenslicht zag.
En dus gaf Nick maandag, nog geen 24 uur na haar geboorte, deze prachtige foto vrij. Wat een bos haar! Wat een mooi kindje! Maar ja, wat wil je ook met zo’n vader …
Nick en Kirsten hebben de naam Nikki samengesteld uit de eerste letters van hun eigen namen.
De baby is zondag om 23.29 uur geboren in het Waterland Ziekenhuis te Purmerend. Nikki woog bij de geboorte 8 pond, het is dus een flinke meid!
Er worden prachtig mooie kindjes in dat ziekenhuis geboren, ik heb er ook zo-een. 8)
Nikki is een plaatje, om op te vreten! :inlove:
@D. wrote:
Er worden prachtig mooie kindjes in dat ziekenhuis geboren, ik heb er ook zo-een. 8)
Nikki is een plaatje, om op te vreten! :inlove:
je 1e zin… :lol: :lol:
en 2e… het is wel een dotje… :inlove:
AMSTERDAM -
Nicole Kidman is weer moeder geworden!
Zij en Keith Urban hebben bekend gemaakt dat ze ouders zijn geworden van een dochter.
Het meisje heet voluit Faith Margaret Kidman Urban en is geboren op 28 december.
Het kindje is geboren met behulp van een draagmoeder.
Nicole en Keith hielden de geboorte van Faith angstvallig geheim en lieten ook aan niemand weten dat ze een kindje verwachtten.
Maar ze konden het geheim niet langer voor zich houden en vertellen nu aan People:
"Wij voelen ons heel dankbaar en gezegend. Faith Margaret is echt een geschenk. “Woorden kunnen niet uitdrukken hoe dankbaar wij zijn. Iedereen heeft ons zó goed gesteund tijdens het hele proces. Vooral de draagmoeder zijn wij natuurlijk erg dankbaar.”
http://www.telegraaf.nl/prive/8762532/Nicole_Kidman_weer_moeder.html?p=3,1
Wat een prachtig kind :shock: :inlove: :inlove:
Oh wat is Nikkie een plaatje!!
ooooow wat een prachtig meisje :inlove:
Die haartjes :inlove:
Elton John showt zijn zoontje.
Elton John en partner David Furnish zijn twee trotse papa’s en dat mag de rest van de wereld weten.
Het tweetal heeft voor het eerst sinds de geboorte van hun zoon Zachary een interview gegeven over hun ervaring als kersverse ouders.
“De eerste keer dat ik hem vasthield… Ik heb in mijn hele leven nog nooit zoiets gevoeld”, vertelt de zanger. “Je bent zó overrompeld, dat gevoel vergeet ik de rest van mijn leven niet meer.”
Elton heeft alles voor de kleine over: “Ik wil hem overspoelen met mijn liefde, maar hem niet verwennen met materiële zaken.”
En het is afwachten of dát zal gaan lukken…
edit foto lukt niet, zal het nogeens proberen of ik een img code kan vinden.
Hierbij de foto van Elton John :
( ik kom je even helpen, hoop niet dat je het erg vind )
Om een of andere vage manier kan ik hem na uitknippen niet meer hier plaatsen, maar hier is het linkje kan jezelf kijken.
http://www.telegraaf.nl/prive/8766643/Elton_John_showt_zoontje.html?cid=rss
@tijgertje1982 wrote:
Hierbij de foto van Elton John :
Oh nee hoor hartstikke goed, was er al en kwartier mee bezig :oops:
Owww schattig hoor die Nikki en dat kindje van Elton John!! :inlove:
@mamma van sharondenise wrote:
@tijgertje1982 wrote:Hierbij de foto van Elton John :
Oh nee hoor hartstikke goed, was er al en kwartier mee bezig :oops:
Ok gelukkig maar, maar een kwartier mee bezig geweest ?
@Nijmanb wrote:
Ik vind het wel een leuke naam :inlove:
Hoe zouden ze dat met een tweede gaan doen :think: :mrgreen:
Kirk/Kirck?
Ik ken een kindje die ook van beide ouders een stukje naam heeft gekregen, C.hanel 8)
Mooie kindjes :inlove:
Doutzen Kroes zal inmiddels wel bevallen zijn denk ik. Tenminste mag ik voor haar hopen van wel :mrgreen:
Op haar twitter account zijn na 16 jan geen posts meer gedaan. Dus die ligt denk ik te genieten van haar zoontje.
Denk dat de 2e bij Nick Kiki gaat heten :inlove: .
Gemaakt: 19, jan., 2011, 5:29 | Door Novum
Orlando Bloom en Miranda Kerr noemen zoontje Flynn
Het zoontje van Orlando Bloom en Miranda Kerr luistert naar de naam Flynn. Dat heeft het model bekendgemaakt via haar site. “Hij is ons kleine zonnestraaltje.”
Is al bekend dat Regina Romeijn zwanger is? 3,5 maand.