Ik vind de naam niet zo leuk, omdat hij al Nick heet… Nick… Nikki, nee ik hou daar helemaal niet van. Al vind ik Nikki zelf wel een hele leuke naam hoor, maar niet als papa al Nick heet.
Maar wel heel leuk voor ze dat hun dochtertje er is!
Dat had ik dus ook toen ik het bericht las… maar ja ieder zijn eigen natuurlijk. Zelf zou ik het niet gedaan hebben :lol:
Ik vind de naam niet zo leuk, omdat hij al Nick heet… Nick… Nikki, nee ik hou daar helemaal niet van. Al vind ik Nikki zelf wel een hele leuke naam hoor, maar niet als papa al Nick heet.
Maar wel heel leuk voor ze dat hun dochtertje er is!
De volgende heet vast Karsten ofzo dan :lol:
Ik ga hierin mee. Vind het opzich een leuke naam, maar niet als papa Nick heet. Lijkt me verwarrend…
tja ik ben sowieso niet van het vernoemen en al helemaal niet als het zo direct lijkt op de naam van 1 van de ouders…
Vernoemen vind ik wel leuk, als het maar ‘‘vrijwillig’’ is en niet omdat opa of oma erop rekent dat je je kind naar hem/haar vernoemd. Uit dwarsigheid zou ik dan dus nìet vernoemen. Maar vernoemen naar pappa of mamma, neuh, niet mijn ding.
Misschien wilden ze niet vernoemen, maar vonden ze hetgewoon een mooie naam
Mijn zoon heeft dezelfde naam als de opa van mijn man. Omdat we de naam zo mooi vonden, niet omdat die man zo geweldig was. Ik heb hem overigens nooit gekend, dus wat mij betreft is hij niet vernoemd, maar heeft hij gewoon dezelfde naam. Misschien is dat bij hun ook zo.
Ik vind het een leuke naam en zie ook niet in waarom het lastig is. Hooguit voor post, omdat ze dezelfde eerste letter hebben.
Vernoemen of niet, het is wel verwarrend is mijn ervaring. Ik heb het nu al; ik heet zelf Janneke, mijn schoonzus heet Anneke en mijn schoonvader heet Jan en ik werd door mijn zussen thuis altijd Jan genoemd, dusja, nogal verwarrend als we allemaal bij elkaar zijn nu. Mijn kind gaat dus niet een naam krijgen die op de mijne lijkt. Of zal ik mn kind Jip noemen? :lol: :lol: