Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Er was een bericht in omloop dat ze al overtijd liep en dat het van haar wel mocht komen … Maar hoever het nu is ??

Dit is een bericht van 11 januari :

Doutzen Kroes wil dolgraag vandaag bevallen, maar dat lijkt niet te gaan lukken.

Dit blijkt uit een bericht van het Nederlandse topmodel op Twitter. “Ik weet wat ik vandaag wens… Maar hij heeft andere plannen geloof ik haha. Goedemorgen allemaal! Het is vandaag 11.1.11. Doe een wens!”

De zwangere Doutzen was voor eind december uitgerekend maar is nog niet bevallen van haar zoontje. Haar echtgenoot DJ Sunnery James is de vader van het komende jongetje. De Friese schone stapte begin november in het huwelijksbootje.

Volgens mij was ze in januari uitgerekend toch?? De berichtgeving daarover is heelk onduidelijk moet ik zeggen :think:

Ik hoor net op tv dat Nick nu aan het mee puffen is met zijn vriendin :inlove:

@Eppo wrote:

Leuk :mrgreen: Ik zat al te wachten dat hij een smsje of belletje kreeg tijdens TVOH :lol:

@Eppo wrote:

Ja Simon was wel erg open vond ik :wink: maar wel leuk dat we dat nu weten… :thumbup:

wat fijn voor nick dat hij bij de bevalling kan zijn.

hij zei toen het nog maar net bekend was, dat hij hoogstwaarschijnlijk niet bij de bevalling zou zijn omdat zijn vriendin dan uitgerekend was.

was het daarom dat jan bij carlo en irene was?

@tijgertje1982 wrote:

weet niet of dit al bekend was :

Owen Wilson wordt vader

11-1-11 13:51

Eerste kind voor acteur wordt binnen een paar dagen verwacht

Owen Wilson (42) wordt vader. De acteur en zijn vriendin, Jade Duell, verwachten hun eerste kindje samen, zo heeft zijn woordvoerder bevestigd aan People. “Owen is heel erg blij en betrokken bij de zwangerschap. Ze willen alles op zo’n natuurlijk mogelijke manier doen,” onthult een bron aan Us Weekly.

“Owen heeft zich helemaal ingelezen en probeert er zoveel mogelijk over te leren. Hij zit er helemaal in en stelt heel veel vragen zodat hij iedere fase precies weet wat er gebeurt.” Vermoedelijk wordt de baby geboren op Hawaï, waar Jade momenteel woont.

VERVOLG:

Owen Wilson is vader

AMSTERDAM - Acteur Owen Wilson is de trotse vader geworden van een zoontje.

Foto: Reuters Het jongetje kwam vrijdag op Hawaï ter wereld, meldt People. “Iedereen maakt het goed”, laat zijn woordvoerder weten.

Owen (42) heeft de zwangerschap van zijn vriendin Jade Duell goed geheim weten te houden. Pas vorige week werd bekend dat zijn partner elk moment kon bevallen.

Het babygeluk staat in schril contrast met de donkere periode in 2007, toen de Little Fockers-acteur een zelfmoordpoging deed… Owen werd daarna succesvol behandeld voor zijn depressie.

@Pattycoat wrote:

@tijgertje1982 wrote:
weet niet of dit al bekend was :

Owen Wilson wordt vader

11-1-11 13:51

Eerste kind voor acteur wordt binnen een paar dagen verwacht

Owen Wilson (42) wordt vader. De acteur en zijn vriendin, Jade Duell, verwachten hun eerste kindje samen, zo heeft zijn woordvoerder bevestigd aan People. “Owen is heel erg blij en betrokken bij de zwangerschap. Ze willen alles op zo’n natuurlijk mogelijke manier doen,” onthult een bron aan Us Weekly.

“Owen heeft zich helemaal ingelezen en probeert er zoveel mogelijk over te leren. Hij zit er helemaal in en stelt heel veel vragen zodat hij iedere fase precies weet wat er gebeurt.” Vermoedelijk wordt de baby geboren op Hawaï, waar Jade momenteel woont.

VERVOLG:

Owen Wilson is vader

AMSTERDAM - Acteur Owen Wilson is de trotse vader geworden van een zoontje.

Foto: Reuters Het jongetje kwam vrijdag op Hawaï ter wereld, meldt People. “Iedereen maakt het goed”, laat zijn woordvoerder weten.

Owen (42) heeft de zwangerschap van zijn vriendin Jade Duell goed geheim weten te houden. Pas vorige week werd bekend dat zijn partner elk moment kon bevallen.

Het babygeluk staat in schril contrast met de donkere periode in 2007, toen de Little Fockers-acteur een zelfmoordpoging deed… Owen werd daarna succesvol behandeld voor zijn depressie.

Zie bovenaan deze pagina… :slight_smile:

Ben benieuwd naar beebje van Doutzen. Wellicht is het er al, maar houden ze het (terecht) stil. We horen het vanzelf uiteindelijk. :slight_smile:

Leuk leuk leuk van Nick! Ik ben erg benieuwd! :thumbup:

Op hyves wordt Nick gefeliiciteerd met zijn dochter.

Maar bericht is nog niet officieel bevestigd.

Kus Moon

Nick en Kirsten zijn gisteravond laat de trotse ouders geworden van Nikki!

hele originele naam ook :wink:

Nou inderdaad :mrgreen: !

Ik vind het wel een leuke naam :inlove:

Hoe zouden ze dat met een tweede gaan doen :think: :mrgreen:

Ik vind de naam niet zo leuk, omdat hij al Nick heet… Nick… Nikki, nee ik hou daar helemaal niet van. Al vind ik Nikki zelf wel een hele leuke naam hoor, maar niet als papa al Nick heet.

Maar wel heel leuk voor ze dat hun dochtertje er is!

De volgende heet vast Karsten ofzo dan :lol:

tja, zij heet natuurlijk Kirsten, dus van haar hebben ze weer de 1e 2 letters genomen…

Ik vind het ook wel een leuke naam :inlove:

ach nou als zij er blij mee zijn :inlove:

@Noekie wrote:

Ik vind de naam niet zo leuk, omdat hij al Nick heet… Nick… Nikki, nee ik hou daar helemaal niet van. Al vind ik Nikki zelf wel een hele leuke naam hoor, maar niet als papa al Nick heet.

Maar wel heel leuk voor ze dat hun dochtertje er is!

ik sluit me hierbij aan..

vind de naam opzich erg mooi (en vooral het idee dat beide namen van hun erin verwerkt zijn)

maar als papa nick en dan nikkie. lijkt me verwarrend.

Maar belangrijkste is dat hun het mooi vinden.

het zijn wel allemaal dames in volendam :mrgreen:

Hun tweede word Kick :mrgreen:

Ik vind Nikkie een leuke naam, maar idd niet als de vader al Nick heet.

Maar nu hadden wij ook een meisjes naam, afgeleid van Jan. En hub heet Jan Harm dus ja, leek er ook op. :inlove:

Leuk voor Nick :inlove: En die naam vind ik ook leuk, hoeveel jongetjes

worden er niet vernoemd naar hun papa. Dit keer is het een meisje, leuk

toch? :smiley: