Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

@Rooike wrote:

Al is het nog zo cute en nog zo lief bedoeld met 10 :inlove: erachter, IK zou het dus echt niet leuk vinden als iemand MIJN kind een aapje zou noemen, hoe liefkozend bedoeld…

Maar goed…

:mrgreen:

maar baas heeft dat toendertijd gezegd toen hij de id kaart zag met foto/’

goh ze lijkt wel op een aapje… :eh:

Volgens mij zijn de meeste babies doorgaans nog steeds soort van niet mooi dus dat die van JT op een aapje lijkt is toch vrij normaal. Over een paar maanden is het vast een lekker opgedroogd ventje.

Lees dat Aaf Brandt Corstius een dochter gekregen heeft: Rifka

@Alette wrote:

Wie? :shifty:

@Eppo wrote:

@Alette wrote:

Wie? :shifty:

Ze is columniste voor de Volkskrant en getrouwd met de zoon van Hanneke Groenteman, die dus nu oma is :wink:

Micah was hondslelijk toen hij geboren was.

Nu is hij superknap… 8)

Selma Blair is in verwachting van haar eerste kind. Vader van de baby is haar vriend, modeontwerper Jason Bleick. De 38-jarige Cruel Intentions-actrice en Bleick vormen sinds een jaar een stel.

De woordvoerder van Blair bevestigt het blijde nieuws aan het Amerikaanse tijdschrift People.

Volgens een vriend van het stel zijn de twee ‘in extase’. “Ze hadden niet blijer kunnen zijn.” Blair was eerder getrouwd met muzikant Ahmet Zappa, de zoon van Frank Zappa.

Selma Blair speelde in films als Legally Blonde en The Sweetest Thing. Ze werd onlangs genomineerd voor een Grammy voor het inspreken van het luisterboek voor kinderen, Anne Frank: The Diary of a Young Girl. De Grammys worden 13 februari uitgereikt.

aaf brand heeft ook een colum in een tijdschrift toch??

@Pitje27 wrote:

vroeger, voor haar eerste, schreef ze iig een column in de NRC NEXT, daarna in de VK, Ze zal vast ook nog wel in tijdschriften columns hebben. En ze is volgens mij wel eens tafeldame bij dwdd.

En daarvoor schreef ze voor een Amsterdam Universiteitsblad columns.

ik bedoelde eigenlijk viva mama, ouders van nu of kinderen… :wink:

Bij deze Aaf Brandt Corstius:

Brandt Corstius behaalde haar gymnasiumdiploma aan het Vossius Gymnasium te Amsterdam en studeerde daarna vertaalwetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Daarna volgde ze korte tijd de Pabo. Tijdens haar studie was ze leerlingredacteur bij Folia, het weekblad van de UvA, waarvoor ze de column ABC en een eetrubriek schreef. Ze werkte als redacteur bij diverse uitgeverijen. Brandt Corstius vertaalde drie boeken uit het Engels, schreef twee restaurantgidsen en is actief voor onder andere Elegance, Elle, Cosmopolitan en Glamour. Op 3 maart 2006 verscheen in Folia haar afscheidscolumn. Vanaf 15 maart 2006 schreef ze dagelijks een column - Aaf - in nrc.next. In november 2006 verscheen haar debuut Het jaar dat ik dertig werd.

Sinds 2007 is ze een regelmatige tafeldame in het tv-programma De Wereld Draait Door. In februari 2010 maakte ze bekend nrc.next te verlaten en per 29 maart 2010 columniste te worden bij de Volkskrant, die vanaf diezelfde dag op het tabloid-formaat wordt gedrukt.

Aaf Brandt Corstius is de oudste (van twee) dochter(s) van schrijver Hugo Brandt Corstius en de zus van correspondent Jelle Brandt Corstius. Zij heeft een relatie met journalist Gijs Groenteman. Met hem kreeg ze op 12 december 2009 een zoon en op 4 januari 2011 een dochter [1].

Aaf Brandt Corstius had eerder een relatie met schrijver Arnon Grunberg, die als Meneertje Knipperlicht wordt opgevoerd in haar boek Het jaar dat ik dertig werd. In Grunbergs werk figureert Brandt Corstius als Aap.

Thanks voor de uitleg :thumbup: ik kende haar niet :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@Pitje27 wrote:

vroeger, voor haar eerste, schreef ze iig een column in de NRC NEXT, daarna in de VK, Ze zal vast ook nog wel in tijdschriften columns hebben. En ze is volgens mij wel eens tafeldame bij dwdd.

Ze heeft zelfs een column in VT wonen. :slight_smile:

AMSTERDAM - Alicia Silverstone is in verwachting van haar eerste kind. Dat bevestigt een woordvoerder van de 34-jarige actrice, die naar eigen zeggen ‘voorbestemd’ is om moeder te worden, aan het Amerikaanse blad People.

“Ik ben voorbestemd om moeder te zijn. Toen ik 2 was, wilde ik al moeder worden. Ik kan niet wachten om zwanger te zijn”, fantaseerde Silverstone in april.

De blondine kan zich nu voor gaan bereiden op het moederschap. Haar eerste spruit moet later dit jaar het levenslicht zien.

Silverstone en haar echtgenoot Christopher Jarecki, zanger van de Underdogs, trouwden in 2005. De actrice, bekend van films als Clueless en Batman & Robin, en de 40-jarige rocker waren toen al acht jaar bij elkaar.

@Madre wrote:

AMSTERDAM - Alicia Silverstone is in verwachting van haar eerste kind. Dat bevestigt een woordvoerder van de 34-jarige actrice, die naar eigen zeggen ‘voorbestemd’ is om moeder te worden, aan het Amerikaanse blad People.

“Ik ben voorbestemd om moeder te zijn. Toen ik 2 was, wilde ik al moeder worden. Ik kan niet wachten om zwanger te zijn”, fantaseerde Silverstone in april.

De blondine kan zich nu voor gaan bereiden op het moederschap. Haar eerste spruit moet later dit jaar het levenslicht zien.

Silverstone en haar echtgenoot Christopher Jarecki, zanger van de Underdogs, trouwden in 2005. De actrice, bekend van films als Clueless en Batman & Robin, en de 40-jarige rocker waren toen al acht jaar bij elkaar.

Oh leuk nieuws zeg :inlove:

toevallig van de week nog clueless gekeken,en wat denk ik je ik kon gewoon nog alles mee zeggen met de film, echt te erg :oops:

AS IF, Project, whaaaaaaah 8) :lol: :lol:

Is het nog geen tijd voor Doutzen?

Ben wel heel benieuwd naar haar baby en naar de naam.

Owen Wilson is vader

van onze redactie

AMSTERDAM - Acteur Owen Wilson is de trotse vader geworden van een zoontje.

Het jongetje kwam vrijdag op Hawaï ter wereld, meldt People. “Iedereen maakt het goed”, laat zijn woordvoerder weten.

Owen (42) heeft de zwangerschap van zijn vriendin Jade Duell goed geheim weten te houden. Pas vorige week werd bekend dat zijn partner elk moment kon bevallen.

Het babygeluk staat in schril contrast met de donkere periode in 2007, toen de Little Fockers-acteur een zelfmoordpoging deed… Owen werd daarna succesvol behandeld voor zijn depressie.

@Anneke wrote:

Het laatste nieuws is van 11-01, maar aangezien ze al eind dec was uitgerekend denk ik wel dat het kindje er inmiddels is.

@mamma van sharondenise wrote:

@Anneke wrote:

Het laatste nieuws is van 11-01, maar aangezien ze al eind dec was uitgerekend denk ik wel dat het kindje er inmiddels is.

Volgens mij klopte die berichtgeving niet. Volgens mij was ze in januari uitgerekend. (net als ik :wink: )

@mamma van sharondenise wrote:

@Anneke wrote:

dan verzwijgt ze het wel heel bewust, ze twitterde afgelopen 24 uur nog over onzin ditjes en datjes.