Ik vind het ook een leuk kindje hoor. Sterker nog, ik heb foto’s van mijn eigen zoon waar hij wel op lijkt. Die van mij is prima opgedroogd, dus het komt vast goed allemaal. :inlove:
ik vind dat kindje van travolta net een aapje :inlove:
Ik weet dat er een :inlove: achter staat, maar kun je geen ander antwoord geven dan dit?
Zou jij het wel leuk vinden als een ander zou zeggen, ook al is het met die smilie erbij, dat je kind op een aapje lijkt? :think:
Ik vind hem een lekker jong en JT mag er ook nog best wezen!
Is niet om iemand zijn antwoord goed te praten, maar als ik babyfoto’s van mezelf terug zie, lijk ik ook op een klein baby aapje ( ben dan wel met 30 weken geboren en lig op de meeste foto’s met slangetjes en alles…
Acteur en topmodel hebben hun pasgeboren zoon nog geen naam gegeven
Orlando Bloom (33) is vorige week voor het eerst vader geworden toen zijn vrouw Miranda Kerr (27) donderdag beviel van een gezonde zoon. De nieuwbakken ouders hebben hun baby alleen nog geen naam gegeven. De acteur zou het moeilijk vinden om de perfect naam te vinden voor zijn kind.
De filmacteur en het Victoria’s Secret-model zouden ‘in extase’ zijn met de geboorte van hun kindje, maar het jongetje moet vooralsnog naamloos door het leven, omdat ze het niet eens kunnen worden over een naam.
Hierbij iets uitgebreider nieuws over de zwangerschap van Kate hudson:
Kate Hudson is zwanger
Actrice verwacht een kind met Matt Bellamy
Kate Hudson (31) en haar vriend, Matt Bellamy (32) zijn in verwachting van een kindje samen. De actrice, die pas sinds negen maanden een relatie heeft met de Muse-frontman, zou nu 14 weken zwanger zijn.
Dit wordt het tweede kindje voor Kate, die al zoontje Ryder (7) heeft met haar ex-man, Chris Robinson. “Het is niet gepland, maar ze vinden het leuk en omarmen het,” vertelt een bron in Us Weekly. “Ze is blij voor Ryder dat hij nu eindelijk een broertje of zusje krijgt.”
Kate, de dochter van filmster Goldie Hawn, had eerder een relatie met Owen Wilson die toevallig eerder deze week ook aankondigde een kind te krijgen.
ik vind dat kindje van travolta net een aapje :inlove:
Ik weet dat er een :inlove: achter staat, maar kun je geen ander antwoord geven dan dit?
Zou jij het wel leuk vinden als een ander zou zeggen, ook al is het met die smilie erbij, dat je kind op een aapje lijkt? :think:
Mijn jongste werd ook altijd aapje genoemd. Hij leek er ook echt op :mrgreen: En hij was super cute als aapje :inlove: Ik zie er dus ook geen belediging in..
Leuk voor Kate trouwens!
Wat een hoop babynieuws weer he?!
Al is het nog zo cute en nog zo lief bedoeld met 10 :inlove: erachter, IK zou het dus echt niet leuk vinden als iemand MIJN kind een aapje zou noemen, hoe liefkozend bedoeld…
Al is het nog zo cute en nog zo lief bedoeld met 10 :inlove: erachter, IK zou het dus echt niet leuk vinden als iemand MIJN kind een aapje zou noemen, hoe liefkozend bedoeld…
Maar goed…
:mrgreen:
En dat mag ook gewoon. :mrgreen: In het geval van Travolta denk ik niet dat hij het zal lezen.