Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

@Pattycoat wrote:

Jan Kooijman wordt vader

GTST-acteur/presentator Jan Kooijman (29) wordt binnenkort vader.

Zijn vriendin Henna is ruim drie maanden in verwachting. Jan en zijn vriendin, die werkt als docente, zijn al negen jaar samen. Het stel ontmoette elkaar 9 jaar geleden bij het Scapino Ballet in Rotterdam.

Henna en Jan zijn heel erg blij en erg benieuwd of het een jongetje of meisje zal worden. Ze verwachten de kleine in juli.

Oh, wat een klein danswonder zal dat zijn! :inlove:

@Pitje27 wrote:

ik hou er niet van mensen die liegen, en als je zwanger bent en je verteld het nog niet, vind ik dat niet liegen, maar als je zegt wij willen geen kinderen meer en dan 1 wk later ben je al 3 mnd zwanger, dan denk ik… had je mond dan die week gehouden.

dat je het niet verteld dat is je eigen keuze en had ze dat intervieuw of beter gezegd de tekst hiervan al mnden geleden uitgelekt dan zou ik er niks van zeggen, maar 1 wk er tussen dan denk ik waarom moest je er vorige wk over liegen.

hopenlijk snap je wat ik bedoel.

ik iig niet :angel:

Ik vind sowieso bij celeberties dat ze lekker zelf moeten weten wat ze wanneer naar buiten brengen en dat je niet altijd eerlijk hoeft te zijn over je prive-leven. Als jij het niet voor een bepaalde datum aan de bladen, het volk of wie dan ook wilt vertellen, of je wilt het eerst met je familie en vrienden delen voordat de hele wereld het weet, en je krijgt dan zo’n vraag, dan is zwijgen of erom heen draaien natuurlijk gewoon ‘ja’ zeggen, dus dan isda t niet echt een alternatief op liegen…

en ik -als niet-celeb 8) - heb ook gewoon gelogen toen een vriend van me een dag nadat ik positief getest had belde en vroeg of ik al zwanger was. Ik vind dat echt iets waar je gewoon zelf het moment voor mag uitkiezen (en de volgorde van wie het eerst op de hoogte gebracht wordt en zo), en ik kan me niet voorstellen dat die vriend van mij bv vervolgens gepikeerd zou zijn geweest toen ik later vertelde dat ik zwanger was, en dus ook al toen hij dat vroeg… :think:

Je weet bovendien nooit wanneer het interview is afgenomen en die bladen schrijven ook vaak maar wat.

Kan me ook wel voorstellen dat je van alles zegt om iedereen van je af te houden. Als je zegt och ooit misschien - gaan ze je ook heel erg in de gaten houden.

Leuk nieuws van Jan Kooijman …

weet niet of dit al bekend was :

Owen Wilson wordt vader

11-1-11 13:51

Eerste kind voor acteur wordt binnen een paar dagen verwacht

Owen Wilson (42) wordt vader. De acteur en zijn vriendin, Jade Duell, verwachten hun eerste kindje samen, zo heeft zijn woordvoerder bevestigd aan People. “Owen is heel erg blij en betrokken bij de zwangerschap. Ze willen alles op zo’n natuurlijk mogelijke manier doen,” onthult een bron aan Us Weekly.

“Owen heeft zich helemaal ingelezen en probeert er zoveel mogelijk over te leren. Hij zit er helemaal in en stelt heel veel vragen zodat hij iedere fase precies weet wat er gebeurt.” Vermoedelijk wordt de baby geboren op Hawaï, waar Jade momenteel woont.

Leuk voor Jan zeg! En ook voor owen! Blijkbaar heeft hij zijn leven weer op de rit. Gelukkig!

ik las net dat zangeres Jewel moeder wordt… in jawel… juli… (wordt een drukke maand… :mrgreen: )

Doutzen Kroes wil bevallen

“Hij heeft andere plannen geloof ik”

Doutzen Kroes (25) kan niet wachten om eindelijk te gaan bevallen. Zo zou het topmodel het fantastisch hebben gevonden om dinsdag haar kindje op de wereld te hadden kunnen zetten. Zo twitterde zij: “Ik weet wat ik vandaag wens… Maar hij heeft andere plannen geloof ik haha. Goedemorgen allemaal! Het is vandaag 11.1.11. Doe een wens!” Helaas was de kleine nog niet zover.

De zwangere Doutzen was voor eind december uitgerekend, maar moet tot op heden nog even geduld hebben.

Jan Rot verwacht vierde kindje

Zanger Jan Rot en zijn vrouw Daan verwachten een vierde kindje.

Het muzikale gezin heeft al een dochter, Elvis, en twee zoons, Rover en Wolf. De vijf wonen in het Noord-Brabantse Ossendrecht. De zanger werd zelf 53 jaar terug geboren in Indonesië.

Helemaal zeker is het tot de geboorte natuurlijk nooit helemaal, en maandag is ook pas de twintigwekenecho, maar de zanger gokt zelf dat ’Rotje4’ weer een meisje is.

@Rooike wrote:

Jan Rot verwacht vierde kindje

Zanger Jan Rot en zijn vrouw Daan verwachten een vierde kindje.

Het muzikale gezin heeft al een dochter, Elvis, en twee zoons, Rover en Wolf. De vijf wonen in het Noord-Brabantse Ossendrecht. De zanger werd zelf 53 jaar terug geboren in Indonesië.

Helemaal zeker is het tot de geboorte natuurlijk nooit helemaal, en maandag is ook pas de twintigwekenecho, maar de zanger gokt zelf dat ’Rotje4’ weer een meisje is.

En dat is nou zo leuk eraan, hier heb ik namelijk ook jaaaaaaaaaaaaaren gewoond. Tot mn 24ste!!!

Hij woont 1 straat verwijderd bij mn ma vandaan!!!

En ja regelmatig ziet mn ma hem, heel grappig.

Maar wel leuk nieuws!!!

Armin van Buuren wordt vader

12-1-11 13:00

Eerste kindje voor ‘de beste dj van de wereld’

Armin van Buuren (34) wordt vader. De Nederlandse dj kondigde het blijde nieuws vandaag zelf aan via Twitter. “YES!! I’m going to be a DAD! Erika and I are expecting a little one this summer. Let’s hope it’ll be my best production ever…”

Het is het eerste kindje voor Armin, in oktober voor de vierde keer op rij tot beste dj ter wereld werd verkozen, en zijn vrouw Erika van Thiel. Het stel gaf elkaar vorig jaar september in Wassenaar het ja-woord.

Cover met de eerste babyfoto van Benjamin Travolta

Kate Hudson zwanger van de tweede

Armin was al genoemd, dus we zijn weer bij :lol: :lol:

leuk weer zwangere erbij…

enne leuke foto, van john travolta… maarre ik had een knapper baby verwacht… :silenced:

tja lijkt op zijn vader he :silenced:

@wannie wrote:

tja lijkt op zijn vader he :silenced:

en vroeger vond ik m echt knap…

ik vind dat kindje van travolta net een aapje :inlove:

Volgens msn video’s :

Kate Hudson pregnant

Kate Hudson is reportedly fourteen weeks pregnant with boyfriend Matthew Bellamy baby after dating nine months

Report: Khloe Kardashian pregnant

Rumor has it Khloe Kardashian is pregnant with her first child after the star stepped out in this loose-fitting gown

Ik durfde het bijna niet te zeggen, maar aangzien jullie het ook doen.

Het is een hele, hele, hele lieve baby.

Maar er is nog genoeg hoop kijk maar naar grote zus, zij is in ieder geval een uitzonderlijk knap meisje.

Ik vind het een cutie hoor :inlove: :inlove: Lekker kereltje van John

Er gaan ook geruchten dat Paris Hilton zwanger zou zijn.