Pitje, zo bedoelde ik het ook niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gaat lekker zo hahaha.
Wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat als iemand iets zegt, dat het niet per definitie de waarheid is
Dus ja, of ze heeft gelogen dat ze niet meer een kind wilde (zoals ik :mrgreen: ) of ze is nu niet zwanger.
Maar kan dat interview niet van een tijd terug zijn. Voor de tijd dat ze zwanger was. Interviews kunnen makkelijk een paar weken liggen helaas.
ik meen dat het iets van vogue ofzo was…
zij was hoofdredacteur…
(tijdschrift moet geloof ik nog uitkomen)
maar ach… ze moeten het zelf weten.
@Pitje27 wrote:
@Debbie & Lana wrote:@Pitje27 wrote:@Debbie & Lana wrote:Victoria Beckham is zwanger. Woordvoerder heeft het aan People bevestigd.
wat vreemd… vorige week werd er gezegd dat ivm leeftijd ze geen kinderen meer wilde… :think:
Ik zei ook altijd dat ik het maar bij 1 kind hield. En kijk mij zitten met 2 kinderen (bewust gezegd overigens zodat niemand zou vragen of iets in de gaten zou hebben… zelfs mij ma geloofde me)
oh nee dat bedoel ik niet… maar dit betreft een intervieuw van vorige week…
bedoel of je hebt vorige week ontzettend gelogen of ze is niet zwanger.
ze had iets gezegd in de trant dat ze niet meer zwanger wilde worden, ook ivm de leeftijd van de andere kindern.
oja debbie wil natuurlijk niet zeggen dat jij verkeerde info of hier neer zet hoor. of je liegt… maar vind het vreemd van victoria dat ze de ene week dit zegt en de andere week dat…
(beetje mariah verhaal… :silenced: )
Dat jij dat interview een week geleden las, houdt niet in dat zij dat een week geleden heeft gezegd natuurlijk.

Ik vind het wel leuk voor Victoria, als het waar is. Soort tweede leg alleen dan met dezelfde man (neem ik aan :lol: )
@D. wrote:
@Pitje27 wrote:@Debbie & Lana wrote:@Pitje27 wrote:@Debbie & Lana wrote:Victoria Beckham is zwanger. Woordvoerder heeft het aan People bevestigd.
wat vreemd… vorige week werd er gezegd dat ivm leeftijd ze geen kinderen meer wilde… :think:
Ik zei ook altijd dat ik het maar bij 1 kind hield. En kijk mij zitten met 2 kinderen (bewust gezegd overigens zodat niemand zou vragen of iets in de gaten zou hebben… zelfs mij ma geloofde me)
oh nee dat bedoel ik niet… maar dit betreft een intervieuw van vorige week…
bedoel of je hebt vorige week ontzettend gelogen of ze is niet zwanger.
ze had iets gezegd in de trant dat ze niet meer zwanger wilde worden, ook ivm de leeftijd van de andere kindern.
oja debbie wil natuurlijk niet zeggen dat jij verkeerde info of hier neer zet hoor. of je liegt… maar vind het vreemd van victoria dat ze de ene week dit zegt en de andere week dat…
(beetje mariah verhaal… :silenced: )
Dat jij dat interview een week geleden las, houdt niet in dat zij dat een week geleden heeft gezegd natuurlijk.Daarnaast vind ik dit zoiets persoonlijks, zoiets dat op basis van gevoel gebeurt dat we ons allemaal wel kunnen voorstellen dat je zégt dat je er klaar mee bent, terwijl dat wellicht niet het geval is.
ik heb nooit gezegd dat ik dit heb gelezen. dit was vorige week op tv dat ze hoofdredacteur was en dan er geen 4e kindje zou komen.
Ze gingen niet voor een meisje.
hoe het zit weet ik niet… maar ik hou er niet zo van dan je dingen zegt en dan op zo;n korte termijn zeggen van nee ik ben toch zwanger…
het komt bij mij net zo over van: er moet over mij gepraat worden…
maar als hun het willen moeten het doen… ik gun iedereen kinderen en zwangerschappen dat even terzijde.
Ik heb al gekeken of ik iets zie… maar zie alleen dat ze zwanger is
ach vind het wel leuk voor hun, hun moeten er gelukkig mee zijn, en dat is toch iets wat het belangrijkste is…

@Pitje27 wrote:
ik heb nooit gezegd dat ik dit heb gelezen. dit was vorige week op tv dat ze hoofdredacteur was en dan er geen 4e kindje zou komen.
hoe het zit weet ik niet… maar ik hou er niet zo van dan je dingen zegt en dan op zo;n korte termijn zeggen van nee ik ben toch zwanger…
het komt bij mij net zo over van: er moet over mij gepraat worden…maar als hun het willen moeten het doen… ik gun iedereen kinderen en zwangerschappen dat even terzijde.
ach vind het wel leuk voor hun, hun moeten er gelukkig mee zijn, en dat is toch iets wat het belangrijkste is…![]()
Ik snap je, ik dacht dat ik had gelezen dat het om een interview ging: my bad. Dat terzijde snap ik echt totaal niet wat je bedoelt, waarom je ‘er niet van houdt’. Mensen mogen toch echt helemaal zelf weten wat ze los laten over welk onderwerp dan ook? :eh:
@D. wrote:
@Pitje27 wrote:ik heb nooit gezegd dat ik dit heb gelezen. dit was vorige week op tv dat ze hoofdredacteur was en dan er geen 4e kindje zou komen.
het komt bij mij net zo over van: er moet over mij gepraat worden…maar als hun het willen moeten het doen… ik gun iedereen kinderen en zwangerschappen dat even terzijde.
ach vind het wel leuk voor hun, hun moeten er gelukkig mee zijn, en dat is toch iets wat het belangrijkste is…![]()
Ik snap je, ik dacht dat ik had gelezen dat het om een interview ging: my bad. Dat terzijde snap ik echt totaal niet wat je bedoelt, waarom je ‘er niet van houdt’. Mensen mogen toch echt helemaal zelf weten wat ze los laten over welk onderwerp dan ook? :eh:
ik hou er niet van mensen die liegen, en als je zwanger bent en je verteld het nog niet, vind ik dat niet liegen, maar als je zegt wij willen geen kinderen meer en dan 1 wk later ben je al 3 mnd zwanger, dan denk ik… had je mond dan die week gehouden.
dat je het niet verteld dat is je eigen keuze en had ze dat intervieuw of beter gezegd de tekst hiervan al mnden geleden uitgelekt dan zou ik er niks van zeggen, maar 1 wk er tussen dan denk ik waarom moest je er vorige wk over liegen.
hopenlijk snap je wat ik bedoel.
Hierbij de bevestiging van Victoria Beckham…
Victoria Beckham in verwachting van vierde
‘Brooklyn, Romeo en Cruz verheugen zich erg op de komst van hun nieuwe broertje of zusje’
Victoria Beckham is zwanger. De vrouw van topvoetballer David Beckham is in verwachting van haar vierde kindje.
Het nieuws wordt naar buiten gebracht door een woordvoerder van het stel aan de website van het Amerikaanse tijdschrift People. “David en Victoria zijn blij om te bevestigen dat ze aankomende zomer hun vierde kindje verwachten. Brooklyn, Romeo en Cruz verheugen zich erg op de komst van hun nieuwe broertje of zusje,� aldus de woordvoerder.
Victoria gaf eerder in de media aan dat ze maar al te graag meer kinderen wilt. “Het zou fantastisch zijn als we gezegend zijn met meer kinderen. Drie jongens is veel en we genieten van onze kinderen. Maar ooit willen we er misschien nog wel een kleintje bij.�
Ik hoop alleen dat ze niet voorover valt… :shifty:
@Anneke wrote:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@Pitje27 wrote:
ik hou er niet van mensen die liegen, en als je zwanger bent en je verteld het nog niet, vind ik dat niet liegen, maar als je zegt wij willen geen kinderen meer en dan 1 wk later ben je al 3 mnd zwanger, dan denk ik… had je mond dan die week gehouden.
dat je het niet verteld dat is je eigen keuze en had ze dat intervieuw of beter gezegd de tekst hiervan al mnden geleden uitgelekt dan zou ik er niks van zeggen, maar 1 wk er tussen dan denk ik waarom moest je er vorige wk over liegen.
hopenlijk snap je wat ik bedoel.
Nou, ‘liegen’ vind ik wat overdreven. Blijkbaar wilden ze het nog niet delen, of waren ze ermee bezig maar wist ze nog niet dat het al gelukt was, of of of… Er zijn genoeg redenen te bedenken, waarom mensen die je totaal niet kent iets ‘kwalijk nemen’? Want zo lijkt het een beetje.
@Anneke wrote:
Het voordeel is in ieder geval dat ze niet meer wegwaait :mrgreen:
:lol:
Gewoon een rugzak met een paar bakstenen en ze is weer in ‘balans’… :mrgreen:
@Anneke wrote:
:lol:
Gewoon een rugzak met een paar bakstenen en ze is weer in ‘balans’… :mrgreen:
Wel eentje van Louis Vuitton hè :lol: :lol:
.........
Ik heb ook een gloedhekel aan liegen maar als je beroemd bent, heb ik er minder problemen mee.
Ik denk dat wij niet kunnen voorstellen hoe erg het is als de papparazzi echt dag en nacht in je nek zit te hijgen en er continue bullshit over je geschreven wordt. Dan deel ik mijn nieuws wanneer ik dat wil, en niet omdat iemand je op dat manier iets probeert uit te lokken.
Verder vind ik het een dommig schaapje, maar leuk voor haar dat ze zwanger is hoor.
madre… die rugzak… :mrgreen:
mis alleen de bakstenen… hihi… maar ja die moet ze zelf steeds aanvullen…
Jan Kooijman wordt vader
GTST-acteur/presentator Jan Kooijman (29) wordt binnenkort vader.
Zijn vriendin Henna is ruim drie maanden in verwachting. Jan en zijn vriendin, die werkt als docente, zijn al negen jaar samen. Het stel ontmoette elkaar 9 jaar geleden bij het Scapino Ballet in Rotterdam.
Henna en Jan zijn heel erg blij en erg benieuwd of het een jongetje of meisje zal worden. Ze verwachten de kleine in juli.
Wow wat een leuk nieuws van Jan! :thumbup: :inlove:
En ook voor de Beckhams leuk nieuws! :thumbup:
Marion Cotillard verwacht haar eerste kindje samen met Guillaume Canet. :inlove:
En Sasha Alexander (Isles van Rizzoli & Isles) is bevallen van haar tweede kindje: Leonardo Fortunato. Ze had al een dochtertje: Sofia Lucia.
Bron: celebritybabies.com