Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

@melanie wrote:

maar zij lijkt mij al zo oud :think: :shifty:

vergeleken met Tijl dan…

Waar lees jij haar leeftijd dan want ik zie het niet te staan?
Tijl is 36 jaar dus ben wel benieuwd nu naar haar leeftijd.

@Rooike wrote:

@melanie wrote:

maar zij lijkt mij al zo oud :think: :shifty:

vergeleken met Tijl dan…

Waar lees jij haar leeftijd dan want ik zie het niet te staan?
Tijl is 36 jaar dus ben wel benieuwd nu naar haar leeftijd.

Dat is het hem die kan ik niet vinden , maar er staat ook "zij lijkt mij al zo oud "

of ze heeft een oud hoofd :wink: [/u]

Denk dat ze ook gewoon van zijn leeftijd is hoor, vind het wel meevallen eigelijk....?

@Rooike wrote:

Denk dat ze ook gewoon van zijn leeftijd is hoor, vind het wel meevallen eigelijk…?

Vind je ?

Als je tegen mij zegt hoe oud denk je dat ze is zeker zo tussen de 40/45 vind ik dan :wink:

Ja ik vind dat meevallen ja, misscdhien het verkeerde kapsel voor die avond, dat kapsel maakt haar wat ouder voor anderen.

:mrgreen:

Het bolle buikje van Pink en Mariah:

Oeh… Mariah heeft niet een al te flatteus outfit aan :lol:

Ik vind haar er ook oud uitzien hoor! Maar goed, sommige vrouwen hebben dat nu eenmaal :wink:

@Eppo wrote:

Oeh… Mariah heeft niet een al te flatteus outfit aan :lol:

Ik vind haar er ook oud uitzien hoor! Maar goed, sommige vrouwen hebben dat nu eenmaal :wink:

vond mariah ook niet echt mooi gekleed…

pink wel weer

vrouw van tijl… tja ben het met melanie eens… dacht precies hetzelfde…

Tijl :drool: Vind hem ook de leukste van de lama’s. Lekker koppie.

Vind zijn vriendin er ook veel ouder uitzien. Had eerlijk gezegd ook een heel ander typje bij hem verwacht :think:

Mooi buikje al van pink!

En mariah :wall: :wall: Heb over d’r gedroomd deze week :wall: :wall: Ben ik nog niet van bijgekomen!

Aaah leuk voor Tijl!

Is dat echt zijn vriendin wel dan? :oops:

Mariah… wat leuk toch voor haar (en ze had uuh blijkbaar niet gerekend op een fotograaf?)… Mutsie dromen van Mariah? Huuu, hahaha moet wel erg heftig zijn geweest dan!

Ik was vroeger echt zwaar fan van haar trouwens!

Victoria Beckham is zwanger. Woordvoerder heeft het aan People bevestigd.

@Debbie & Lana wrote:

wat vreemd… vorige week werd er gezegd dat ivm leeftijd ze geen kinderen meer wilde… :think:

@Pitje27 wrote:

@Debbie & Lana wrote:

wat vreemd… vorige week werd er gezegd dat ivm leeftijd ze geen kinderen meer wilde… :think:

Ik zei ook altijd dat ik het maar bij 1 kind hield. En kijk mij zitten met 2 kinderen (bewust gezegd overigens zodat niemand zou vragen of iets in de gaten zou hebben… zelfs mij ma geloofde me :wink: )

@Marite wrote:

Aaah leuk voor Tijl!

Is dat echt zijn vriendin wel dan? :oops:

Ik denk het wel als ik deze foto zie ;) Ik vind haar er ook ouder uit zien trouwens, ik schat haar wel rond de 40 eigenlijk...

Leuk dat Tijl papa is geworden! :inlove:
Ik vond tijl, samen met Ruben Nicolai de leukste van de lama's :D

Ik begrijp wel een beetje wat er wordt bedoeld… Maar tis een mooie vrouw…

@~Marion~ wrote:

Hier ziet ze er wel weer jonger & beter uit! Mooie vrouw op deze foto!

Tijl heeft aardig meegezwangerd :mrgreen:

@~Marion~ wrote:

Ik begrijp wel een beetje wat er wordt bedoeld… Maar tis een mooie vrouw…

Meningen verschillen daarover :wink: vind het niet veel bijzonders eigenlijk, maar over smaak valt niet te twisten :wink:

Victoria Beckham zwanger …36 valt wel mee voor een zwangerschap vind ik .

Soms is het maar net hoe je leven loopt, als je geen man hebt gevonden, tuurlijk heb je allerlei technieken tegenwoordig maar niet iedereen wil dat, maar was hij het toen niet die vreemd gegaan was :think:

@Debbie & Lana wrote:

@Pitje27 wrote:
@Debbie & Lana wrote:

Ik zei ook altijd dat ik het maar bij 1 kind hield. En kijk mij zitten met 2 kinderen (bewust gezegd overigens zodat niemand zou vragen of iets in de gaten zou hebben… zelfs mij ma geloofde me :wink: )

oh nee dat bedoel ik niet… maar dit betreft een intervieuw van vorige week…

bedoel of je hebt vorige week ontzettend gelogen of ze is niet zwanger.

ze had iets gezegd in de trant dat ze niet meer zwanger wilde worden, ook ivm de leeftijd van de andere kindern.

oja debbie wil natuurlijk niet zeggen dat jij verkeerde info of hier neer zet hoor. of je liegt… maar vind het vreemd van victoria dat ze de ene week dit zegt en de andere week dat…

(beetje mariah verhaal… :silenced: )