Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Met die foto zal de vrouw van Dirk blij zijn 8) . Meeste mensen kennen hem wel als Wouter, van de LOI reclame.

Wouter van de LOI zegt me wel iets.

Maar die foto, ik kan me hem niet voor de geest halen… :think:

Stoute wouter :mrgreen:

“Leidse onderwijs instelling, Merel”

:mrgreen:

Mounira Hadj Mansour is zondag bevallen van een zoontje. Noah is het eerste kindje van de Spangas-actrice en haar man Alex Nassenstein. Aan De Telegraaf vertelt de kersverse moeder het volgende over de zware bevalling: “Ik heb twaalf uur lang weeën gehad, maar toen ik in het ziekenhuis om een ruggenprik vroeg kon ik die niet krijgen omdat er geen anesthesist aanwezig was. Ik kreeg te horen dat ‘ik het wel aan kon’, maar soms zijn er gewoon momenten in je leven dat je niet zo stoer bent.”

Noah en Mounira maken het inmiddels allebei goed. “Het geluk dat je voelt als je in de ogen van je eerste kindje kijkt is onbeschrijfelijk. Het is een ontzettend mooi mannetje”, aldus de 25-jarige actrice, die van 2008 tot 2010 de rol van Marjana El Asmi in Spangas vertolkte.

Ik dacht dat ze daar wat aan zouden doen, aan dat niet aanwezig zijn van een anesthesist :? Dat iedere vrouw gewoon recht heeft op pijnbestrijding ookal is het weekend of nacht ofzo :think:

Wat ik uit eigen ervaring weet, is dat je het recht wel hebt, maar dat de anestesist van huis moet komen. Daarom doen ze het liever niet ne proberen ze of je het toch zonder kunt. Erg vervelen maar zo werkt het soms wel helaas.

Liefs Suzanne

@suzusuzu wrote:

Wat ik uit eigen ervaring weet, is dat je het recht wel hebt, maar dat de anestesist van huis moet komen. Daarom doen ze het liever niet ne proberen ze of je het toch zonder kunt. Erg vervelen maar zo werkt het soms wel helaas.

Liefs Suzanne

Dit mag dus niet meer.

Ieder ziekenhuis moet een anesthesist in huis hebben, geloof dat ziekenhuis anders geen bevallingen mogen doen.

@ollie wrote:

@suzusuzu wrote:

Liefs Suzanne

Dit mag dus niet meer.

Ieder ziekenhuis moet een anesthesist in huis hebben, geloof dat ziekenhuis anders geen bevallingen mogen doen.

Zoiets ligt mij ook bij. Anders was degene die snachts of in het weekend beviel altijd de klos.

AMSTERDAM - Barbara Barend is woensdag bevallen van een zoon. De naam van het pasgeboren kindje is Sebastiaan Bram Barend, met als roepnaam Seb.

Dit liet Frits Barend donderdagavond weten aan RTL Boulevard.

Volgens de vader van Barbara Barend was de bevalling erg zwaar. “Maar alles is goed verlopen. Het is geen keizersnede geworden.”

De trotse opa zegt verder dat alles goed gaat met zijn dochter en kleinzoon.

VInd Seb wel grappig :thumbup:

Aaaah leuk :inlove:

Vind ik ook erg leuk nieuws!! :inlove:

KOPENHAGEN - De Deense kroonprinses Mary heeft zaterdag het leven geschonken aan een tweeling. Het zijn een jongen en een meisje, zei kroonprins Frederik tegen journalisten in het ziekenhuis.

08/01/11 17u20

@nu.nl wrote:

‘Zoon voor Miranda Kerr en Orlando Bloom’

Uitgegeven: 8 januari 2011 15:18

Laatst gewijzigd: 8 januari 2011 16:15

AMSTERDAM - Supermodel Miranda Kerr en acteur Orlando Bloom zijn ouders van een zoontje geworden. Het jongetje werd geboren in een ziekenhuis in Los Angeles.

© Wenn

Hoewel het paar de geboorte nog officieel bekend moet maken, heeft een goede vriend van het koppel het heugelijke nieuws al bevestigd tegenover de Australische krant The Sydney Morning Herald. Ook een familielid van het 27-jarige Australische model heeft laten weten dat Kerr is bevallen.

Amerikaanse media speculeerden er op los nadat een fotograaf van entertainmentsite X17 Online acteur Bloom verheugd over een zoontje hoorde praten.

Kerr werd op 1 januari al naar het ziekenhuis gebracht en bracht familie ervan op de hoogte dat de bevalling was begonnen. Het bleek echter vals alarm.

Huwelijksbootje

Het Victoria’s Secret-model en de 33-jarige Britse acteur stapten in juli vorig jaar in het huwelijksbootje. Een maand later maakten ze bekend in verwachting te zijn.

Kerr heeft laten weten na de geboorte voorlopig te willen stoppen met werken, maar de Australische krant The Sun-Herald schrijft dat het model in mei alweer aan de slag gaat voor de zomercatalogus van David Jones.

@Pleuntje wrote:

AMSTERDAM - Barbara Barend is woensdag bevallen van een zoon. De naam van het pasgeboren kindje is Sebastiaan Bram Barend, met als roepnaam Seb.

Dit liet Frits Barend donderdagavond weten aan RTL Boulevard.

Volgens de vader van Barbara Barend was de bevalling erg zwaar. “Maar alles is goed verlopen. Het is geen keizersnede geworden.”

De trotse opa zegt verder dat alles goed gaat met zijn dochter en kleinzoon.

Grappig, zag haar vandaag in de zwanger in de Helden staan. En vroeg me af of ze inmiddels al bevallen was. Ja dus, leuke naam ook, Seb.

@Pimpernella wrote:

@nu.nl wrote:
Tijl Beckand vader van een dochter

Uitgegeven: 22 december 2010 18:22

Laatst gewijzigd: 22 december 2010 18:22

AMSTERDAM - Tijl Beckand is dinsdagavond vader geworden. De 36-jarige komiek en zijn vriendin Nicolette zijn de trotse ouders van dochter Fine Willemtje Marie. Het meisje kwam om 20.02 uur ter wereld en maakt het goed.

© ANP

“Alles verliep voorspoedig en ze zijn dolgelukkig”, laat de manager van Beckand weten. Het meisje weegt 3700 gram. “Moeder en kind maken het goed. En Tijl is een trotse vader.”

“Pas als je zoiets overkomt, dan realiseer je je wat er allemaal kan gebeuren en dan is het allemaal heel serieus”, zei Beckand eerder over de komst van de baby.

Fine is Tijls eerste kind. Zijn vriendin had al een dochtertje genaamd Bente.

heb pics gevonden, zijn alweer 2 weken oud maar dat geeft niet.

Het blijkt maar weer dat een man met een baby er aantrekkelijker uit gaat zien hè? :wink: :mrgreen:

:inlove:

wat een leuke foto, vindt hem sowieso de leukste uit de lama’s :inlove:

Mooi kindje :inlove:

maar zij lijkt mij al zo oud :think: :shifty:

vergeleken met Tijl dan…

En Seb, de naam je moet er van houden, heb nog geen foto gezien!

wel ontsettend leuk voor het stel zeg :thumbup: :inlove: