Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

ik las vandaag dat het een ex werkneemster was (oja stond in het weekend…)

wat leuk voor pascal… zat net 3 fm te kijken en bedacht me dat ook net van wanneer zou er een 2e komen…

@nu.nl wrote:

Joey McIntyre kondigt derde kind aan

Uitgegeven: 24 december 2010 18:39

Laatst gewijzigd: 24 december 2010 18:39

AMSTERDAM - Joey McIntyre heeft de komst van zijn derde kind aangekondigd. De New Kids On The Block-zanger verwacht zijn spruit in de zomer, bevestigt een woordvoerder aan het Amerikaanse blad People.

© WENN

“Barrett en ik zijn erg gezegend en dankbaar voor de nieuwe kleine die onderweg is”, reageert de 37-jarige McIntyre. “We zullen onze handen er straks vol aan hebben.”

De zanger en zijn vrouw hebben al twee zoontjes, de 1-jarige Rhys Edward en de 3-jarige Griffin Thomas. De jongste telg is gedeeltelijk doof.

McIntyre werd bekend door de jongensgroep New Kids On The Block. De band werd eind jaren tachtig opgericht, ging in 1994 uit elkaar en kwam twee jaar geleden weer bijeen.

De mannen gaan in de zomer op tournee met de Backstreet Boys.

© Novum

Aahhh Joey :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Alanis Morissette bevallen

Alanis Morissette heeft sinds dit weekend haar eigen kerstkindje in huis.

De zangeres beviel op 25 december van haar eerste kind, een jongetje dat de naam Ever Imre Morissette-Treadway kreeg. "Iedereen is gezond en gelukkig", zo laat de woordvoerder van Alanis weten aan People.com

De Canadese en haar man rapper Mario 'Souleye' Treadway maakten afgelopen augustus bekend in verwachting te zijn. Het koppel stapte op 22 mei in het huwelijksbootje.

Ohhh die Joey, wat leuk!!! :inlove:

Uitgegeven: 27 december 2010 18:42

Laatst gewijzigd: 27 december 2010 18:55

AMSTERDAM - Actrice Natalie Portman is zwanger van haar eerste kind en heeft zich verloofd met haar vriend Benjamin Millepied.

© WennDit meldt het Amerikaanse tijdschrift People maandag. De 29-jarige Hollywoodactrice ontmoette Millepied tijdens de opnames van de film Black Swan, waar Millepied werkte als choreograaf.

Black Swan, een film over een ballerina, gespeeld door Portman, draait vanaf februari in de Nederlandse bioscopen. Sinds december draait de film al in de Verenigde Staten.

De rol heeft de actrice nominaties voor een Golden Globe en de Screen Actors Guild Award opgeleverd.

Gemaakt: 28, dec., 2010, 1:59 | Door Novum

Elton John is vader geworden

Elton John is deze kerst vader geworden van een jongetje. De baby heet Zachary Jackson Levon Furnish-John en hij kwam eerste kerstdag ter wereld.

Reageer

Je beveelt dit aan31%Je beveelt dit niet aan69%Deel dit

Copyright 2010, Novum

Elton John is vader geworden

(Novum/AP) - Elton John is deze kerst vader geworden van een jongetje. De baby kwam eerste kerstdag ter wereld en heet Zachary Jackson Levon Furnish-John. De zanger en zijn echtgenoot David Furnish kregen hun zoon met behulp van een draagmoeder.

De kersverse ouders zijn dolbij met hun zoon. “Zachary is gezond en maakt het goed”, liet het koppel in een verklaring weten. “We zijn overspoeld door geluk en blijheid door deze hele speciale gebeurtenis.” De identiteit van de draagmoeder blijft geheim.

Zachary is het eerste kind van de 63-jarige Elton en zijn 48-jarige man. Het stel trouwde in 2005. Het koppel gaf al eerder aan graag een kind te willen adopteren. Een poging vorig jaar om een Oekraïens weesje te adopteren, mislukte. John werd te oud bevonden. Bovendien erkent het land geen homopartnerschappen.

Ah wat leuk zeg…

Nou moet ik zeggen dat 63 wel erg oud is om nog vader te worden (mag je blij zijn om de 18e verjaardag van je zoon nog (bewust) mee te mogen maken), maar het is natuurlijk wel heel leuk voor hen!

gelukkig is zijn partner pas 48 :mrgreen:

Het kindje zal in elks geval een mooi leven gaan leiden met veel liefde, maakt niet uit hoe oud ze zijn. :inlove:

AMSTERDAM - Alanis Morissette is op eerste kerstdag moeder geworden. De 36-jarige zangeres beviel van haar zoon, laat een woordvoerder van Morissette weten aan het Amerikaanse tijdschrift People.

© Wenn.com Bekijk video

“Ever Imre Morissette-Treadway is op 25 december geboren”, liet de woordvoerder weten aan People. “Iedereen is gezond en gelukkig.”

Vader van het knulletje is Mario ‘Souleye’ Treadway, de 30-jarige rapper met wie Morissette in mei trouwde. Dat de zangeres een jongetje kreeg, onthulde ze vorige maand.

Verrassing

Morissette maakte haar eerste zwangerschap in oktober wereldkundig. De zangeres moest opbiechten dat het een verrassing was.

Tijdens een routinecontrole bij de huisarts ontdekte de zangeres dat ze in verwachting was. “Ik dacht er helemaal niet aan. Ik zei tussen neus en lippen door dat ik over tijd was”, vertelde Morissette destijds.

Leuk voor Alanis…

Aparte namen …

Dirk Zeelenberg (41) wordt weer vader. De vrouw van de acteur is vier maanden in verwachting. “Suus is nu vier maanden zwanger en voelt zich uitstekend”, vertelt hij in De Telegraaf. De krullenbol zegt geen voorkeur te hebben voor een zoon of dochter. “Ze denken te zien dat het opnieuw een jongetje is, maar eigenlijk maakt ons dat helemaal niet uit.”

Dirk Zeelenberg had zich zijn toekomst vroeger heel anders voorgesteld. “En dan te bedenken dat ik eerst geen kinderen wilde. Ik dank God nu echt dat ik ze heb. Ik wil er wel tien.”

Peter Phillips, zoon van prinses Anne, en zijn echtgenote Autumn zijn woensdag voor de eerste keer ouders geworden. Het meisje kwam ter wereld in het Gloucestershire Royal Hospital, de naam van de baby is nog niet bekend gemaakt.

De achterkleindochter van koningin Elizabeth is twaalfde in de lijn van troonopvolging.

Rooike - gefeliciteerd met je zoontje :thumbup:

@Bella wrote:

Rooike - gefeliciteerd met je zoontje :thumbup:

:oops: Dank je wel :-* :oops:

@tijgertje1982 wrote:

Dirk Zeelenberg (41) wordt weer vader. De vrouw van de acteur is vier maanden in verwachting. “Suus is nu vier maanden zwanger en voelt zich uitstekend”, vertelt hij in De Telegraaf. De krullenbol zegt geen voorkeur te hebben voor een zoon of dochter. “Ze denken te zien dat het opnieuw een jongetje is, maar eigenlijk maakt ons dat helemaal niet uit.”

Dirk Zeelenberg had zich zijn toekomst vroeger heel anders voorgesteld. “En dan te bedenken dat ik eerst geen kinderen wilde. Ik dank God nu echt dat ik ze heb. Ik wil er wel tien.”

Wie zijn dit…?! :eh:

@Anneke wrote:

@tijgertje1982 wrote:

Wie zijn dit…?! :eh:

Dirk Zeelenberg (Rotterdam, 11 maart 1969) is een Nederlands acteur.

Hij was te zien in films als Antonia en Zwartboek en in televisieseries, waaronder Wij Alexander, All Stars: De serie en Lotte.

Verder had hij veel gastrollen in televisieprogramma’s, waaronder Baantjer, Russen, Costa, Grijpstra & De Gier, Samen, ZOOP, Kinderen geen bezwaar en In de Vlaamsche Pot.

Ook is hij bekend van de LOI-reclame waarin hij de rol van Wouter speelde.

Dirk Zeelenberg