Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

goh helemaal gemist dat ellemieke weer zwanger was joh

maar erg leuk voor haar leuke namen ook!!

Nog een berichtje over Isabelle Brinkman met foto van de kleine meid!

@rtlboulevard wrote:

Isabelle Brinkman bevallen van dochter

Babynieuws! Vrijdagochtend is oud-TMF-vj Isabelle Brinkman bevallen van een dochter. De kleine spruit heet Sidney Mirjam Anna.

Isabelle Brinkman bevallen van dochter

“Donderdag begon ik vruchtwater te lekken en besloten ze om me de dag erna in te leiden�, vertelt de kersverse mama trots aan RTL Boulevard. “Ik had mijn tas al gepakt, maar uiteindelijk was het niet meer nodig. ’s Nachts kreeg ik namelijk spontaan weeën en toen ging het allemaal heel snel.�

“We hebben voor de naam Sidney gekozen, omdat mijn man Rick geboren is in Australië. Mirjam is vernoemd naar mijn moeder die begin vorig jaar overleed en Anna naar Ricks moeder.�

Inmiddels is Isabelle gelukkig weer thuis nadat de (radio)presentatrice een dag in het ziekenhuis verbleef. Moeder en kind maken het goed.

Laatst gewijzigd: maandag 20 december 2010, 15:19

@tamx wrote:

Ik hoorde net op shownieuws dat Ellemieke Vermolen voor de tweede keer moeder is geworden, ze is gisteren bevallen van een zoontje: Senna Jeremy Michel. Jeremy naar haar broer, en Michel naar de broer van haar man. Zij en haar man waren al ouders van Noah.

Zowel op Nu.nl als op Rtlboulevard staat dat de naam Zenna is en niet Senna.

Klopt, die naam staat op haar blog ook met een Z geschreven.

Dat zou inderdaad kunnen, ik had het alleen gehoord. :wink: :thumbup:

Ik zit net tv makelaar te kijken en weet niet of het oude uitzendingen zijn, maar ik vind Froukje de Both echt een zwanger buikje hebben …

Dat zijn oude afleveringen, daar was ze zwanger van haar dochtertje Emma.

Ok weet ik dat ook weer, vond het al een beetje vreemd dat ze alweer zo’n buikje zou hebben …

@nu.nl wrote:

Tijl Beckand vader van een dochter

Uitgegeven: 22 december 2010 18:22

Laatst gewijzigd: 22 december 2010 18:22

AMSTERDAM - Tijl Beckand is dinsdagavond vader geworden. De 36-jarige komiek en zijn vriendin Nicolette zijn de trotse ouders van dochter Fine Willemtje Marie. Het meisje kwam om 20.02 uur ter wereld en maakt het goed.

© ANP

“Alles verliep voorspoedig en ze zijn dolgelukkig”, laat de manager van Beckand weten. Het meisje weegt 3700 gram. “Moeder en kind maken het goed. En Tijl is een trotse vader.”

“Pas als je zoiets overkomt, dan realiseer je je wat er allemaal kan gebeuren en dan is het allemaal heel serieus”, zei Beckand eerder over de komst van de baby.

Fine is Tijls eerste kind. Zijn vriendin had al een dochtertje genaamd Bente.

@nu.nl wrote:

David Schwimmer wordt vader

Uitgegeven: 22 december 2010 22:10

Laatst gewijzigd: 22 december 2010 22:10

AMSTERDAM - David Schwimmer wordt vader. Zijn vrouw is in verwachting van hun eerste kindje. De 44-jarige Friends-acteur trouwde in juni met zijn vriendin Zoe Buckman.

© Wenn.com

Het koppel is dolblij met de zwangerschap. “Ze zijn ontzettend opgetogen”, laat de woordvoerder van Schwimmer, die bekend werd als Ross in de komische serie Friends, aan het Amerikaanse tijdschrift People weten.

Schwimmer maakte er nooit een geheim van dat hij graag vader wilde worden. “Ik denk dat ik moet wachten tot ik ga settelen”, zei hij vier jaar geleden. “Het gebeurt als het goed voelt.” Een jaar later ontmoette hij de achttien jaar jongere fotograag Zoe in Londen.

© Novum

@nu.nl wrote:

Ricky Martin wil adopteren

Uitgegeven: 23 december 2010 10:11

Laatst gewijzigd: 23 december 2010 10:10

AMSTERDAM - Ricky Martin gaat mogelijk een kindje adopteren. De Puerto Ricaanse zanger is al vader van de 2-jarige tweeling Matteo en Valentino, die hij alleen opvoedt.

© Wenn.com

“Hoewel ik al vader ben door draagmoederschap, is adoptie waarschijnlijk mijn volgende stap”, onthulde de 38-jarige zanger in het Amerikaanse programma Extra.

“Adoptie is geweldig.” Martin deed deze week mee aan de CBS-show A Home for the Holidays, waarbij aandacht werd gevraagd voor adoptie."

De homoseksuele zanger wenst voor het komende jaar dat zijn twee kinderen gelukkig zijn. “En ik wil dat ze gezond zijn.”

Zag van de week op tv dat Keith Bakker vader van een tweeling gaat worden, ben ik spuit 11?

Ik hoorde het ook gisteren - al met al veel gedoe rondom hem. De moeder in spe schijnt ook een ex-client te zijn :shifty:

Het nieuws van Keith Bakker hoorde ik gister ook voor het eerst bij Shownieuws… Dus je ben geen spuit 11 hoor ! :smiley:

@Bella wrote:

Ik hoorde het ook gisteren - al met al veel gedoe rondom hem. De moeder in spe schijnt ook een ex-client te zijn :shifty:

Ik las dat dat niet klopte, maar dat het een ex-medewerkster van zijn kliniek is.

@gismolo wrote:

@Bella wrote:

Ik las dat dat niet klopte, maar dat het een ex-medewerkster van zijn kliniek is.

Klinkt iig al een stuk gezonder :shifty:

@Bella wrote:

@gismolo wrote:
@Bella wrote:

Klinkt iig al een stuk gezonder :shifty:

Haha ja inderdaad!

Er werd ook bij verteld dat Keith HIV heeft en dat zijn vriendin op een speciale manier (spermawassing) zwanger is geworden…

Gemaakt: 24, dec., 2010, 3:50 | Door Novum

Bløf-zanger wordt weer vader

Paskal Jakobsen wordt voor de tweede keer vader. Dat onthulde de 36-jarige Bløf-zanger donderdagavond in het Glazen Huis. Jakobsen is al vader van zoontje Sem.

Reageer

Je beveelt dit aan50%Je beveelt dit niet aan50%Deel dit

Copyright 2010, Novum

Bløf-zanger wordt weer vader

(Novum) - Paskal Jakobsen wordt voor de tweede keer vader. Dat onthulde de 36-jarige Bløf-zanger donderdagavond in het Glazen Huis van 3FM. Jakobsen is al vader van zoontje Sem.

Jakobsen werd 10 januari voor het eerst vader. Het eerste kindje van de zanger en zijn vrouw Doortje liet even op zich wachten, Doortje was namelijk op 1 januari uitgerekend. “Ik ben absoluut de gelukkigste man op aarde”, zei Jakobsen toen het zover was.

Wanneer het tweede kind wordt verwacht, is niet bekend. Paskal en Doortje trouwden in 2008.

@Tante Soesa wrote:

Er werd ook bij verteld dat Keith HIV heeft en dat zijn vriendin op een speciale manier (spermawassing) zwanger is geworden…

Dat heb ik ook bij Shownieuws gehoord. Patty Brard ging het even snel uitleggen hoe dat in zijn werk gaat…