Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

@Sooki wrote:

Ik vind het een vreselijk filmpje. Grappig bedoelt of niet… :silenced:

Ik deel je mening :thumbdown:

Als oud Mariah fan vind ik het erg leuk nieuws! :inlove:

@mamaMarije wrote:

Naast Josje zijn ze nu allebei dik :o

Die is echt mega slank.

Haha zo grappig, voor de kinderen kwamen was Kristel altijd een lat! Nu is ze gewoon mooi. Karen was altijd al wat steviger maar tjonge, ook zij kan korte rokjes aan en dat kun je van mij niet zeggen (dat zou te schokkent zijn!).

En ik zou 't niet weten hoor of Karen alweer zwanger is, maar als t zo is denk ik niet dat ze dat zo op 't podium gaan vertellen…

Lu. Hoe laat waren jullie zaterdag?

Wij waren er om 11 uur! :stuck_out_tongue:

Christina rocks 8)

Brings back good old Kelly Bundy memories :lol: :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

Christina rocks 8)

Brings back good old Kelly Bundy memories :lol: :lol:

dat laatste dacht ik ook… alleen vond ik het niet zo plezierig om naar te kijken… :silenced:

Zou Femke Halsema zwanger zijn? Ze gaat stoppen vanwege een positieve reden… Ze is wel al even in de 40 geloof ik maar het zou kunnen.

@lindyLindy wrote:

Zou Femke Halsema zwanger zijn? Ze gaat stoppen vanwege een positieve reden… Ze is wel al even in de 40 geloof ik maar het zou kunnen.

Schoot mij daarnet ook even te binnen. :smiley:

@lindyLindy wrote:

dat dacht ik ook meteen…

@lindyLindy wrote:

niet dus. zie persco op politiek24.

hier dachten we even hetzelfde.

M’n geluid doet het niet ineens. Maar ze kijkt wel blij. Ben benieuwd…

Jennifer Connelly is zwanger

16-12-10 09:02Acteurskoppel verwacht tweede kindje samen

>> 1234

© Stella Pictures Jennifer Connelly (40) en Paul Bettany (39) verwachten hun tweede kindje samen. Dat heeft een woordvoerder van het echtpaar bevestigd aan Us Weekly.

Het acteurskoppel heeft al een zoon Stellan (7) en ook is Paul stiefvader van Jennifer’s zoon, Kai (13), uit haar vorige relatie met fotograaf, David Dugan.

In een interview met de Daily Mirror vorig jaar, vertelde Jennifer over de veranderingen die haar kinderen in haar leven teweeg brachten: “Er is heel wat veranderd nu ik moeder ben. Ik heb geleerd om meer verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf en voor mijn leven. Het ouderschap veranderde alles. Het belangrijkste voor mij is nu dat mijn kinderen veilig opgroeien en een gelukkig leven leiden. Dat is al genoeg voor mij,” aldus de actrice

@nu.nl wrote:

Jongste Hanson-broer opnieuw vader

Uitgegeven: 17 december 2010 22:00

Laatst gewijzigd: 17 december 2010 22:00

AMSTERDAM - Zac Hanson is vader geworden van een dochter. De 25-jarige drummer van de Amerikaanse band Hanson, bekend van het nummer Mmmbop, had al een zoontje.

© WENN

Zac en zijn echtgenote Kate hebben het meisje Junia Rosa Ruth genoemd.

“We konden ons geen beter kerstcadeau indenken dan dit lieve, kleine meisje”, zegt de drummer tegen het Amerikaanse tijdschrift People. Zac en Kate werden 2,5 jaar geleden al ouders van zoon Shepherd.

Zac en zijn twee broers Isaac en Taylor scoorden in 1997 een hit met Mmmbop. Het trio heeft net een Amerikaanse tournee achter de rug. Isaac, de oudste broer, heeft ook twee kinderen.

Middelste broer Taylor heeft vier kinderen.

© Novum

Vrijdagochtend is oud-TMF-vj Isabelle Brinkman bevallen van een dochter. De kleine spruit heet Sidney Mirjam Anna.

Het complete bericht van Isabelle:

@nu.nl wrote:

Dochter voor Isabelle Brinkman

Uitgegeven: 20 december 2010 15:53

Laatst gewijzigd: 20 december 2010 15:53

Voormalig TMF-VJ Isabelle Brinkman en haar vriend Rik zijn afgelopen vrijdag de trotse ouders geworden van een meisje.

© NU.nl/Chris Heijmans

Sidney Mirjam Anna werd vrijdagochtend om 10.05 uur geboren, zo meldt De Telegraaf.

De baby is vernoemd naar Isabelle’s moeder (Mirjam) en schoonmoeder (Anna). Moeder en dochter maken het goed.

De oud-TMF-presentatrice moest het de laatste weken van haar zwangerschap rustig aan doen vanwege bekkeninstabiliteit. Hierdoor moest ze tot haar bevalling plat liggen.

© NU.nl

Gave naam!!! :inlove:

Die hadden wij ook als meisjesnaam!!!

Ik hoorde net op shownieuws dat Ellemieke Vermolen voor de tweede keer moeder is geworden, ze is gisteren bevallen van een zoontje: Senna Jeremy Michel. Jeremy naar haar broer, en Michel naar de broer van haar man. Zij en haar man waren al ouders van Noah.

Ook al leuk nieuws!!! :lol:

We weten hier al van de geboorte van Emma, dochter van jan smit…

op boulevard was het liedje wat hij voor haar schrijft en uitbrengt…

hier een voorproefje

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2010/12_december/entertainment/jan_smit_liedje_emma.xml

:inlove: :inlove: :inlove:

Acteur Vince Vaughn is vader geworden van een dochtertje.

Vince Vaughn Dit meldt Showbizspy. De echtgenote van Vince, Kyla Weeber, is bevallen van Locklyn Kyla Vaughn.

“Ze zijn allebei in de wolken met de komst van hun dochtertje”, meldt een bron.

Vince, die eerder in verband werd gebracht met Jennifer Aniston, trouwde in januari met Kyla, die makelaar is van beroep. Hij was het jaar daarvoor op Valentijnsdag voor haar op de knieën gegaan.

Jeetje wat een babynieuws in ene zeg, leuk hoor.

Sidney voor een meisje, nee, vind het echt helemaal niet leuk, ik vind dat toch echt een jongensnaam.

Vind het voor een meisje zelfs niet eens stoer.

Locklyn, nog nooit van gehoord, daar word ik ook niet warm van, Kyla vind ik dan 100 maal leuker.

Senna, is niets mis mee natuurlijk, :wink:

Rooike, welkom terug meis, gelukkig niet al stiekem bevallen :-*