Jeetje wat een mooie kindjes zeg van Celine Dion :inlove:
Niet eeneiïg toch? maar ze lijken wel precies als 2 druppels water op elkaar.
Nieuws van Johny Heitinga had ik op boulevard gehoord.
Ben nu al benieuwd hoe het brusje van Jezebel gaat heten :shifty:
@mamalena wrote:
Zeg, kan iemand mij uit de brand helpen? Ik loop meestal erg achter de feiten aan, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn, maarrrrrr … Is Kristel van K3 zwanger? :shifty:
Wij zaten afgelopen zaterdag op rij 2 en ik heb alleen een slanke Kristel gezien! Karen zat wel aardig strak in haar jurkje, maar goed, dat is normaal

Zal wat beeldmateriaal bijvoegen

op basis van die 2e foto zou je eerder denken dat Karen weer zwanger is, maar dat is vast een afte baby buikje.
Hoe oud is die kleine van haar eigenlijk?
@mamaMarije wrote:
op basis van die 2e foto zou je eerder denken dat Karen weer zwanger is, maar dat is vast een afte baby buikje.
denk een maandje of 6
@Pitje27 wrote:
@mamaMarije wrote:op basis van die 2e foto zou je eerder denken dat Karen weer zwanger is, maar dat is vast een afte baby buikje.
denk een maandje of 6
Karen is ook altijd al de “dikste” geweest van alledrie hè
Let op de aanhalingtekens hè :shifty:
Naast Josje zijn ze nu allebei dik :o
Die is echt mega slank.
Ik heb Karin qua figuur altijd wel het mooist gevonden, ik houd wel van ronde vormen :mrgreen:
Josje is idd erg slank, met een smalle taille. Daardoor lijkt Karen ook wel ‘dikker’. Maar ondanks dat, nog steeds mooi slank! :thumbup:
@mamaMarije wrote:
Naast Josje zijn ze nu allebei dik :o
Die is echt mega slank.
ik zag josje in november… maar die is a (vond ik dan) vrij klein en die heeft een figuur waar je u tegen zegt…

maar ja… zij heeft ook nog geen kinderen gekregen
maar klopt Karen was altijd al de stevigste van de 3…
alhoewel ik ze in de show soms niet echte flateuse kleren aan vond hebben… :silenced:
@Lu wrote:
Josje is idd erg slank, met een smalle taille. Daardoor lijkt Karen ook wel ‘dikker’. Maar ondanks dat, nog steeds mooi slank! :thumbup:
ik wou dat ik het figuur van karen had…
zij is slanker als ik (na bijna 1.5 jaar geleden te zijn bevallen…)
@Pitje27 wrote:
@Lu wrote:Josje is idd erg slank, met een smalle taille. Daardoor lijkt Karen ook wel ‘dikker’. Maar ondanks dat, nog steeds mooi slank! :thumbup:
ik wou dat ik het figuur van karen had…
zij is slanker als ik (na bijna 1.5 jaar geleden te zijn bevallen…)
same here

Amen!
Ik ben zelf niet naar K3 geweest. Maar een andere moeder vertelde mij dat K3 zelf op het podium vertelde dat Karen weer zwanger is. ´we staan hier met z´n 4-tjes´ en dat soort opmerkingen.
gr. Nienke
@nienke2 wrote:
Ik ben zelf niet naar K3 geweest. Maar een andere moeder vertelde mij dat K3 zelf op het podium vertelde dat Karen weer zwanger is. ´we staan hier met z´n 4-tjes´ en dat soort opmerkingen.
gr. Nienke
bij ons werd dat niet verteld… maar ach… we horen het vanzelf wel…
Nu alweer zwanger?!? Die laat er geen gras over groeien zeg! Ik vond haar buikje ook best bol, maarja, dat zegt niks. Je zou die van mij eens moeten zien. :roll:
@mamalena wrote:
Nu alweer zwanger?!? Die laat er geen gras over groeien zeg! Ik vond haar buikje ook best bol, maarja, dat zegt niks. Je zou die van mij eens moeten zien. :roll:
haha… is niet ongebruikelijk hoor…
onze oudste was 8 mnd toen ik alweer zwanger was… en ik weet dat er hier sommige zijn dat het nog korter op elkaar zit…

Mariah Carey en haar man Nick Cannon krijgen niet één, maar twee baby’s!
Nick Cannon bevestigde dit vandaag in zijn eigen radioshow Rollin’ With Nick Cannon. De R&B zanger en radio-dj kon het nieuws niet meer langer voor zich houden.
Niemand minder dan Barack Obama hoorde het babynieuws als eerste. Tijdens een optreden in Washington afgelopen zondag, vroeg Barack Mariah naar de zwangerschap. “Hij vroeg mijn vrouw of we een tweeling krijgen. Mariah was zo blij en enthousiast dat ze het geheim aan de president verklapte”, zo vertelde de trotse papa in spé.
Wanneer Mariah uitgerekend is en wat het geslacht is van de tweeling, wil Nick niet vertellen. In 2008 was het koppel ook al in verwachting, maar dat liep niet goed af. De dokters adviseerden hen daarom het nieuws voor zich te houden.
http://www.youtube.com/watch?v=_pvJfuLTJpc&feature=player_embedded
De hoogzwangere actrice Christina Applegate laat zien hoe een zichzelf respecterende ‘sexy mama’ in vorm blijft.
Als paaldanseres Roxy Fedaro demonstreert ze op hilarische wijze dat een zwangere buik een stevige paaldanssessie niet in de weg hoeft te zitten…
Ex-borstkankerpatiënte Christina (38) maakte in juli van dit jaar bekend dat zij en haar Nederlandse verloofde Martyn Lenoble (42) een meisje krijgen. Het wordt het eerste kind voor het stel.
:lol: Super grappig dat filmpje van Christina :mrgreen:
Mariah een tweeling! Verhaal is nu ook wel duidelijk waarom ze het voor zich hebben gehouden.
Ik vind het een vreselijk filmpje. Grappig bedoelt of niet… :silenced: