Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

Zeg, kan iemand mij uit de brand helpen? Ik loop meestal erg achter de feiten aan, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn, maarrrrrr … Is Kristel van K3 zwanger? :shifty:

dat meende ik ook te zien… :wink:

@mamalena wrote:

Zeg, kan iemand mij uit de brand helpen? Ik loop meestal erg achter de feiten aan, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn, maarrrrrr … Is Kristel van K3 zwanger? :shifty:

Alweer, ik meen dat ze toch pas een tweede kindje heeft gekregen, of is dat al langer geleden?

Nou ja zou kunnen natuurlijk, derde kindjes zijn heel erg leuk!! :wink:

Thomas Acda pappa, leuk hoor.

Geweldig twitter bericht :thumbup: mooie naam :inlove:

Ja, dat bedoel ik dus, het kan goed zijn dat dat al laaaaaaang geleden aan de orde was. Ik weet nooit hoe oud de beelden zijn die ik zie.

Het tweede kindje van Kristel is van omstreeks oktober 2006.

Dus dat is inmiddels al 4 jaar oud.

Het was natuurlijk Karin die dit jaar bevallen is.

En ex k3 Kathleen die op punt van bevallen staat.

Is het hier al bekend dat pink een meisje krijgt? Of was het gewoon een grap op de radio?

Ze hadden het op qmusic over dat Pink al een jongensnaam had bedacht. Naar een wiskey merk. Dat ze dat zielig vonden en gelukkig voor het kind word het een meisje. Maar of dat nu waar was?

Ik ga ff zoeken :mrgreen:

Wat leuk voor Thomas, een dochter. Leuk aangekondigd ook. :inlove:

Ik zat gisteren boer zoekt vrouw te kijken en óf yvon is wat aangekomen óf ik zag een beginnend babybuikje óf ik had de kleppen niet goed eraf.

Heb even gegoogeld, officieel is het nog niet maar ze denkt dat ze een meisje krijgt:

Pink krijgt een meisje

17-11-10 12:15:32

De zangeres en haar partner Carey Hart krijgen naar eigen zeggen een dochter

Pink heeft nu ze zwanger is een goede intuïtie ontwikkeld. Ze is er namelijk zelf heel erg van overtuigd dat ze een meisje krijgt. “Ik voel dat het een meisje wordt. Mijn moeder heeft me altijd een dochter toegewenst net zoals ik was. Ik ben bang dat ze net zoals ik zal worden en dat één van ons in de gevangenis zal belanden,� aldus de zangeres.

Ik hoorde Thomas vanmorgen bij Giel.

Mooie namen heeft zijn dochter gekregen! :inlove:

Ik weet niks van een zwangere Kristel,

de oudste Nanou wordt in januari 6 en de jongste, Lily is in oktober net 4 geworden. Zou het leuk vinden voor Kristel en haar man Gene, maar volgens mij zijn ze tevreden zo.

En Karen heeft Sky en Kathleen staat op springen hahaha.

Josje zie ik nog niet zo snel kinderen krijgen.

@Mutsie86 wrote:

Pink heeft nu ze zwanger is een goede intuïtie ontwikkeld. [/img]

dat moet nog maar blijken toch?

@fiep klophout wrote:

@Mutsie86 wrote:

Inderdaad. Soms laat je intuïtie je toch echt in de steek. Ik was overtuigd dat mijn oudste een dochter was. En ook dat mijn jongste een zoon was. Ik had écht een goede intuïtie :liar: :liar: :liar: :liar: .

@fiep klophout wrote:

@Mutsie86 wrote:

haha, ja, ik dacht ook zo. Was ervan overtuigd dat we een zoon zouden krijgen. Intuitie hahahaha.

Ik zie dat niemand deze beroemdheid nog niet heeft gemeld :mrgreen:

Bokito vader geworden
ROTTERDAM - De beroemde gorilla Bokito uit de Rotterdamse Diergaarde Blijdorp is afgelopen weekeinde vader geworden. Dat heeft een woordvoerder van de dierentuin maandag laten weten.

De moeder van het jong is de 15-jarige Aya. Moeder en haar jong maken het goed. Het is nog onduidelijk of de 'kleine aap' een jongen of een meisje is. Volgens een woordvoerster van de dierentuin is Bokito een „echte familieman� maar zoals het een stoere gorilla betaamt, houdt hij zich niet bezig met de opvoeding van het jong.

Het pasgeboren jong ligt gewoon in het binnenverblijf van de gorilla's. Bezoekers van het park hebben daarom kans een glimp van het jong op te vangen. Andere gorilla's nemen allemaal een kijkje bij de kersverse moeder, maar die houdt de nieuwsgierige apen nog wel op afstand.

De groep gorilla's in Blijdorp telt nu negen exemplaren. Het is overigens niet de eerste keer dat Bokito vader werd. Hij zorgde had al voor drie nazaten. Aya bracht al twee jongen groot.

Bokito (14) werd in mei 2007 in een klap wereldberoemd, toen hij uit zijn verblijf wist te ontsnappen. De ontsnapping trok de aandacht van internationale media. Vier personen raakten gewond en de dierentuin moest het verblijf van de gorilla aanpassen om volgende uitbraken te voorkomen.

:lol: :clap:

Haha beroemd/berucht en bevallen :thumbup:

Ik zat namelijk naar de nieuwe dvd van K3 te kijken (daar zit Josje natuurlijk al in) en ik dacht daar een buikje te zien bij Kristel. Vandaar mijn vraag. Heeft dus niks te maken met de zs van 2006. Of zou ze gewoon een vrouw zijn en ook gewoon een buikje krijgen zoals zovelen van ons? :smiley: Ja, beste mensen, ook de meiden van K3 zijn echte mensen.

met de show afgelopen november kon ik niets ontdekken…

welke dvd heb je gezien?

:clap: voor Bokito :mrgreen:

@mamalena wrote:

Ik zat namelijk naar de nieuwe dvd van K3 te kijken (daar zit Josje natuurlijk al in) en ik dacht daar een buikje te zien bij Kristel. Vandaar mijn vraag. Heeft dus niks te maken met de zs van 2006. Of zou ze gewoon een vrouw zijn en ook gewoon een buikje krijgen zoals zovelen van ons? :smiley: Ja, beste mensen, ook de meiden van K3 zijn echte mensen.

Goh ja, wieweet zijn het wel echte mensen! :lol:

(niet dat ik dat nog niet wist… heb ze van hun meest menselijke kant gezien vandaar dat ik “fan” ben/was en ze altijd een bijzonder plekje blijven houden).

Leuk voor Bokito, en Aya! :lol:

Ik zat het Wensspel te kijken. Maar ik kan het helemaal mis hebben he. :shifty:

wo 08 dec 2010

Céline Dion showt baby’s

Céline Dion showt voor het eerst haar pasgeboren baby’s aan de buitenwereld. De zangeres staat met haar tweeling op de cover van Hello! Magazine.

De broertjes Eddy en Nelson werden twee maanden geleden geboren, maar zijn tot nu toe uit de publiciteit gehouden. De foto’s zijn genomen in het tropische stulpje van Céline in Florida en zijn onderdeel van een uitgebreide fotoreportage.

“Ze hebben heel verschillende karakters”, vertelt de trotse moeder aan het blad. Ook geeft ze toe dat ze, net als alle kersverse moeders, nauwelijks aan slaap toekomt. “Als René vraagt of ik goed geslapen heb, kan ik hem alleen maar uitlachen. Niemand komt aan slapen toe met twee baby’s!”

Het is te hopen voor Céline dat ze snel uitgerust is. Haar Las Vegas-show begint al in maart 2011.

Ik heb de beebs van Celine nog niet voorbij zien komen, dacht ik, dus bij deze:

Babynieuws in voetballand. Charlotte-Sophie Heitinga is zwanger, zo heeft Shownieuws dinsdag kunnen onthullen. De voetbalvrouw van Johnny Heitinga is tien weken in verwachting, zo laat ze weten aan Shownieuws.

Johnny en Charlotte-Sophie stapten afgelopen zomer op Ibiza in het huwelijksbootje. Shownieuws hoorde het nieuws al een paar weken geleden, maar toen kon er niets bevestigd worden.

Kus Moon