Beroemd en zwanger/bevallen/geadopteerd...

@debbel wrote:

Leuk! Maarre wat heeft die enorme tas met tijgerprint ermee te maken dan :lol: . Ik snap de clou niet geloof ik :think: .

Sowieso is het stukje stom geschreven.

Waarom zou zwanger zijn een goede reden zijn om te trouwen?

Maar goed,

Hij is er:

John Travolta and Kelly Preston Welcome a Son

BY ELIZABETH LEONARD AND SARA HAMMEL

Wednesday November 24, 2010 02:10 AM EST

John Travolta and Kelly Preston

Michael Doven

FacebookTwitterE-mailJohn Travolta and wife Kelly Preston are parents to son Benjamin, who was born Tuesday in a Florida hospital.

The baby weighed 8 lbs., 3 oz.

“John, Kelly and their daughter Ella Bleu are ecstatic and very happy about the newest member of the family,” they say in a statement. “Both mother and baby are healthy and doing beautifully.”

Preston, 48, told PEOPLE recently that the entire family was in major preparation mode for their new addition as her pregnancy neared its end.

“I’ve been cleaning out everything in the house,” Preston said in September. “Ella has been helping too. She’s looking forward to being a big sister.”

Wat leuk voor John Travolta! :inlove:

Jorinde Moll (39), ex-presentatrice van Veronica, is bevallen van een dochtertje.

Het meisje heet Sunnah. “Alles zit erop en eraan, het is alsof ze er altijd al was”, vertelt Jorinde aan RTL Boulevard.

De blondine stapte in 2007 in het huwelijksbootje met de Marokkaans-Duitse freefighter Chalid Arrab. Op 7 april 2008 kwam hun eerste kindje ter wereld: dochtertje Loubna.

Leuk voor John Travolta dat zijn zoon al is geboren… Is ie toch nog op tijd geweest met het vliegtuig…

Leuk een dochtertje voor Jorinde ! Beetje aparte naam , maar vind hem niet heel raar …

@nu.nl wrote:

Vierde kindje voor Stella McCartney

Uitgegeven: 25 november 2010 12:13

Laatst gewijzigd: 25 november 2010 12:45

AMSTERDAM - Britse ontwerper Stella McCartney is pas bevallen van haar vierde kindje. De kledingdesigner werd met spoed naar het Portland Hospital in Londen gebracht. Door middel van een keizersnede kwam de baby ter wereld.

Het is nog onbekend welk geslacht en naam de baby heeft. Het kind kwam ter wereld in het The Portland Hospital in Londen.

Stella McCartney heeft samen met haar man Alasdhair Willis nog drie kinderen: Miller (vijf jaar oud), Bailey (drie jaar) en de jongste Beckett (twee jaar).

Geen verlof

De ontwerpster heeft eerder al onthuld dat ze niet van plan is op zwangerschapsverlof te gaan. De ontwerpster staat erop te blijven werken na haar bevalling.

De 39-jarige McCartney zou het te druk hebben met het ontwerpen van haar nieuwe collectie.

Wow dr 4e al?

Wist ik niet joh, wat leuk voor haar!

Gezinntje Smit: wat een plaatje!

Wat een plaatje! Jan Smit en Liza trotseerden gisteren de winterkou om te gaan wandelen met hun kleine Emma. Een collega-mama keek vol bewondering in de wagen naar de kleine meid, die vorige week werd geboren. Ook papa Jan Smit liep vol trots achter de kinderwagen. Het geluk straalt van het jonge gezinnetje af.

Sharon den Adel moet de Europese tour van haar band Within Temptation verzetten, omdat ze onverwacht zwanger is van haar derde kindje.

“De zwangerschap was niet gepland”, schrijft de zangeres op de website van de Nederlandse rockband. “Maar we zijn er erg gelukkig mee en beschouwen onze kinderen als een verrijking van ons leven.”

Sharon en Robert hebben al twee kinderen: Aiden (1) en Luna (4).

De Europese tour van Within Temptation zou in het voorjaar van start gaan, maar is nu verzet naar het najaar van 2011. Tickets blijven gewoon geldig

Agos Jan trotse papa.

heb verder helemaal neits met hem, maar dit vind ik toch wel weer aandoenlijk om te zien.

Leuke laarzen heeft Liza aan, vraag me enkel af welk dier daarvoor is vermoordt. :lol: :lol:

Ik vind net of ze poedelpootjes heeft :wink: .

Ik ben niet zo’n fan van zoveel haren aan je benen.

@mamma van sharondenise wrote:

Agos Jan trotse papa.

heb verder helemaal neits met hem, maar dit vind ik toch wel weer aandoenlijk om te zien.

Leuke laarzen heeft Liza aan, vraag me enkel af welk dier daarvoor is vermoordt. :lol: :lol:

Ik vind ze vreselijk, maar wel een mooie meid hoor, die Liza. Ben benieuwd of haar eerste dochtertje op haar lijkt, nog nooit ergens gezien. (Maar ik lees dan ook geen roddelbladen. :wink: )

Ik zat eerder te kijken naar die afschuwelijke kinderwagen :lol: Ik ben geen bugaboo fan.

Maar wat zijn ze trots :inlove:

@mamma van sharondenise wrote:

Geen één dier, het zijn de nieuwste Uggs… 8)

ugggghh :sick: :mrgreen:

Zijn supercool die Uggs… :thumbup:

Tis dat ze zo duur zijn… :frowning:

De uggs van Liza is ook niet echt mijn smaak …

Vind het echt een leuke meid om te zien… 10000000000000000000 xxx beter als miss cabauvankassabergen :mrgreen:

@nachtvliinder wrote:

Vind het echt een leuke meid om te zien… 10000000000000000000 xxx beter als miss cabauvankassabergen :mrgreen:

Dat zeker!!! :thumbup:

@Nu.nl wrote:

Thomas Acda vader van dochter

Uitgegeven: 5 december 2010 18:18

Laatst gewijzigd: 5 december 2010 18:13

AMSTERDAM - Thomas Acda is vader geworden van een dochter. Het meisje heeft de naam Lucia Maria gekregen.

© ANP

De acteur en zanger maakte het nieuws wereldkundig op Twitter. “Goede Sint Nicolaas, ze is geboren, met alle mooie toebehoren”, schrijft hij. “En dan ook nog op uw dag, die u voortaan met Lucia Maria (Lucy) delen mag.”

Het is het eerste kindje voor Thomas en zijn vriendin Esmee. Hij kreeg tijdens zijn huwelijk met jeugdliefde Joanneke al een zoon.

ow leuk jan smit en liza, heb ze in volendam ontmoet, zo normaal en vriendelijk. Samen met jan smit op de foto, dochtertje van liza zat ook aan tafel te eten.

Was erg leuk ze te ontmoetten en te zien hoe rustig jan blijft als iemand vraagt om een foto. ( met dank aan Spooky :inlove: )

Ja mooi plaatje jan en liza achter de kinderwagen