Is eigelijk oud nieuws en weet niet of hij voorbij is gekomen hier…
Eind september nieuws…
Rod Stewart en Penny Lancaster hebben zich tot in-vitro fertilisatie (IVF) moeten wenden om hun tweede kind te krijgen. Twee jaar probeerden ze vruchteloos op natuurlijke wijze zwanger te raken, maar uiteindelijk schakelden ze vruchtbaarheidsexperts in. Rod en Penny hebben een zoon van vier, Alastair.
Lood in vis
Een dokter adviseerde Penny vis van het menu te schrappen omdat ze hoge concentraties lood in haar bloed bleek te hebben. Na de derde IVF-poging bleek ze zwanger.
"Een homeopatische dokter zei me dat mijn loodwaarden zeer hoog waren. Ik eet graag vis, maar ik wist niet dat vissoorten als tonijn, zwaardvis en heilbot zulke hoge loodconcentraties hebben. De dokter zei me dat het ongezond is om zoveel lood in je lichaam te hebben en dat het de conceptie hindert. Na twee maanden zonder vis op het menu was mijn loodwaarde gehalveerd".
Tranen van geluk
Toen ze ontdekte dat ze zwanger was, barstten zowel zij als Rod in tranen uit. "Ik kon het niet geloven, ik begon te huilen van geluk. Ik belde Rod, die zei 'ik zit hier in een restaurant in Rusland te huilen als een kind'. Ik moest mezelf knijpen, we konden het maar niet geloven. De blik op Alastairs gezicht toen ik hem zei dat hij een grote broer zou worden, was kostelijk. Zijn geluk maakte de ellende van de IVF-behandelingen goed".
Rod heeft zes kinderen uit eerdere relaties. (bang/lb)
De kersverse international kwam begin deze maand in het nieuws omdat hij een zware bekeuring kreeg wegens roekeloos rijgedrag. Royston reed na vier uur 's nachts met een snelheid van 160 tot 180 kilometer per uur door de binnenstad van Alicante.
AMSTERDAM - Prinses Margarita en haar echtgenoot Tjalling ten Cate verwachten aankomend voorjaar hun tweede kindje.
Het secretariaat van de prinses heeft het blijde nieuws, na afloop van het huwelijk van Margarita’s broer prins Carlos, bevestigd aan royaltyonline.nl.
Het echtpaar heeft al een dochter, Julia. Zij werd op 3 september 2008 geboren. Margarita’s moeder, prinses Irene zou ‘zeer verheugd’ hebben gereageerd op het nieuws dat ze weer oma wordt.
Sabia Boulahrouz opnieuw zwanger
van onze redactie
AMSTERDAM - Sabia Boulahrouz verwacht samen met haar man, voetballer Khalid Boulahrouz, haar derde kindje. Het stel verwacht in februari een jongetje.
De zwangerschap kwam wel onverwacht: "Het was absoluut niet gepland. Ik had net acht maanden met een dikke buik rondgelopen en was blij dat ik weer in mijn oude kleren paste", vertelt Sabia aan Grazia.
In 2008 werd het geluk van Sabia en Khalid tijdens het EK voetbal bruut verstoord toen ze hun te vroeg geboren dochtertje Anissa verloren. Hun tweede kindje, Amaya, werd in maart dit jaar geboren.
De voetbalvrouw is nog niet heel druk met de zwangerschap bezig: "Omdat ik 24/7 met Amaya bezig ben, vergeet ik vaak gewoon dat ik zwanger ben.
Leuk! Maarre wat heeft die enorme tas met tijgerprint ermee te maken dan :lol:
die zat vol met teiltjes om in over te geven, foliumtabletten, rennies, tissues tegen hormoonhuilbuien, zwangerschapstesten voor als de twijfel toeslaat, kleertjes voor als het kindje eerder komt dan verwacht, en luiers die in de aanbieding waren. denk ik.
wat is alanis idd veranderd, niet echt in positieve zin als je het mij vraagt, al heeft ze wel een prachtige buik.