Door Novum, Vernieuwd: 12-11-2010
Susan Smit verwacht een meisje
Copyright 2010, Novum
Susan Smit verwacht een meisje
(Novum) - Susan Smit is in verwachting van een meisje. De schrijfster en haar vriend Peter verwachten hun eerste kindje in februari. De ouders in spe zijn druk bezig met de babykamer en Susan heeft inmiddels een heuse rompertjesverslaving ontwikkeld.
“De zwangerschap verloopt goed. Het kindje groeit goed en mijn concentratie en energie zijn na de eerste drie moeizame maanden helemaal teruggekeerd”, vertelt de schrijfster aan Novum Nieuws. Voorlopig blijft Smit nog aan het werk. “Ik ben nog even heel hard bezig met interviews en lezingen over mijn laatste boek Wijze Mannen, maar vanaf de feestdagen wil ik het rustiger aan gaan doen.”
De aanstaande ouders kraken hun hersenen momenteel over een naam voor hun dochter. “Peter en ik zijn enorm aan het brainstormen over namen, maar onze top drie verandert zo’n beetje om de week”, zegt Smit. “We hebben het gevoel dat we haar eerst in de ogen moeten kijken voordat we weten welke naam bij haar past.”
Ook de babykamer wordt flink aangepakt. “De kamer vult zich langzaam met knuffels en boekjes die we cadeau krijgen van lezers en vrienden. We hebben een antieke commode gevonden en mijn moeder is de wieg waarin ik en mijn broer hebben gelegen, opnieuw aan het bekleden. Zelf heb ik een ernstige verslaving aan rompertjes ontwikkeld.”
Door Novum, Vernieuwd: 12-11-2010
Maaike Widdershoven met spoed geopereerd
Copyright 2010, Novum
Widdershoven met spoed geopereerd
(Novum) - Maaike Widdershoven is donderdagnacht met spoed geopereerd. De 41-jarige musicalster heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
Theaterproducent Hans Cornelissen laat aan RTL Boulevard weten dat het inmiddels een stuk beter gaat met Widdershoven. “De operatie is goed verlopen. Het belangrijkste is nu dat ze goed herstelt”, zegt hij. “Ze had vrij veel bloed in haar buikholte, wat natuurlijk ernstig is.”
Widdershoven is getrouwd met de zes jaar jongere theatermaker Daniël Staakman. De twee kregen begin 2009 een dochtertje, genaamd Noa. De musicalster was al enige tijd bezig om middels een IVF-behandeling opnieuw zwanger te raken.
Oh das sneu voor Maaike…
Kathleen Aerts geen last van zwangerschapskwalen
van onze redactie
AMSTERDAM - De zwangerschapskwalen zijn ex-K3-zangeres Kathleen Aerts tot nu toe bespaard gebleven.
“Ik moet nog twaalf weken, dat is superspannend”, vertelt Kathleen (32) aan Novum Nieuws. “Negen maanden hebben nog nooit zo lang geduurd.”
De zangeres voelt zich zo goed, dat ze nog steeds in staat is om te sporten. “Ik ben zwanger en niet ziek. Ik mag nog veel bewegen en lekker dansen. Je moet wel vaker plassen…”
Kathleen is begin februari uitgerekend. Eind september liet ze weten dat ze in verwachting is van een jongetje. In juni stapte ze in het huwelijksbootje met politieagent Steven van Hoof.
John Travolta vliegt naar bevalling
AMSTERDAM - De vrouw van John Travolta kan elk moment bevallen. Travolta was in Australië voor promotiedoeleinden en heeft daarom meteen het vliegtuig naar huis gepakt, schrijft entertainmentwebsite Radar Online.
De 56-jarige acteur, die een vliegbrevet heeft, zit zelf achter de stuurknuppel.
Preston was eigenlijk pas over drie weken uitgerekend, maar haar man hield al rekening met een vroege geboorte. “Ik moet 22 uur terugvliegen”, zei Travolta vorige week. “Dus als ik een telefoontje krijg, moet ik meteen weg.”
John Travolta en Kelly Preston maakten in mei bekend opnieuw ouders te worden. Dat nieuws was opvallend, aangezien Preston al 47 jaar is. Het acteurskoppel heeft al een dochter van 10 jaar. Hun 16-jarige zoon Jett overleed begin vorig jaar aan een beroerte. Hij leed aan de ziekte van Kawasaki.
Een naam voor de nieuwe aanwinst van het gezin is al bekend. Travolta en Preston geven hem de naam Benjamin.
Spannend ben benieuwd ofdat ie dat nog gaat redden.
Ik zet mijn geld op not :lol: :lol:
Reports that John Travolta was forced to cut short a trip to Australia because wife Kelly Preston went into labor are not true, the actor’s rep tells PEOPLE.
“This story is 100 percent false,” says the spokesperson. “She’s not in labor. John is in route back to the U.S. as was always the plan for him to return this weekend.”
The baby is due later this month. Recently, Preston told PEOPLE that the entire family was in major preparation mode for their new addition as her pregnancy nears its end.
8)
Dochter voor zanger Ne-Yo
15-11-10 09:56Madilyn Grace Smith werd twee maanden te vroeg geboren
Zanger Ne-Yo en zijn vriendin Monynette Shaw hebben een dochtertje gekregen
© Fame Pictures
Ne-Yo is voor de eerste keer vader geworden. Monyetta Shaw, de vriendin van de zanger, beviel vrijdagnacht twee maanden te vroeg van hun dochtertje Madilyn Grace Smith.
“Ik ben eerder verliefd geweest, maar nog nooit op deze manier”, zo liet de kersverse vader in een verklaring weten.
Madilyn, die pas in januari werd verwacht, kwam ter wereld in een ziekenhuis in Atlanta.
Ne-Yo was vrijdagavond op een benefietavond voor zijn stichting toen hij een telefoontje kreeg dat zijn vriendin aan het bevallen was. Hij was op tijd in het ziekenhuis om bij de geboorte te zijn.
@mamma van sharondenise wrote:
Pink is zwanger
Vorige week gingen er al geruchten dat ze een babybuikje heeft, maar nu is het dan definitief bevestigd. Pink is ontzettend blij dat ze zwanger is en zal een geweldige moeder zijn, aldus Us Weekly.

Wie maakten ze in RTL boulevard bekend weet iemand dat??? dat stukkie heb ik net gemist…
@Rooike wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Pink is zwanger
Vorige week gingen er al geruchten dat ze een babybuikje heeft, maar nu is het dan definitief bevestigd. Pink is ontzettend blij dat ze zwanger is en zal een geweldige moeder zijn, aldus Us Weekly.
![]()
Waar is dat buikje dan??
Wel leuk voor haar!
Ik heb zo’n vermoeden dat Pink normaal wat slanker is en je met een beetje fantasie er wel een beginnende zwangerschap in kan zien.
@sensje wrote:
@Rooike wrote:@mamma van sharondenise wrote:Pink is zwanger
![]()
Waar is dat buikje dan??
Wel leuk voor haar!
Jij schrijft het, ik dacht het.
Liefs Suzanne
@suzusuzu wrote:
@sensje wrote:@Rooike wrote:@mamma van sharondenise wrote:Pink is zwanger
![]()
Waar is dat buikje dan??
Wel leuk voor haar!
Jij schrijft het, ik dacht het.
Liefs Suzanne
Volgens mij is ze normaal gesproken wel wat slanker inderdaad.
Maar ik snap Sensje wel, ze zou ook gewoon mollig kunnen zijn, ik vind dit ook nog niet echt een babybuikje.
Wieneke is zwanger
Zij was bekend geworden met Op zoek naar Evita.
@Bella wrote:
Ik heb zo’n vermoeden dat Pink normaal wat slanker is en je met een beetje fantasie er wel een beginnende zwangerschap in kan zien.
Ze is niet veel slanker, maar ja, we kunnen er slechts een buik van 6 maanden aan verwachten als ze nog eens niet zover is…

Wat ik begreep is Wieneke die van de musical Sound of Music die nu speelt, zij en Herr von Trapp krijgen een kleintje
aanvullende info:
Wieneke Remmers in verwachting
AMSTERDAM - Wieneke Remmers en haar partner Rein Kolpa verwachten een kindje.
De musicalactrice, die momenteel hard aan het repeteren is voor Toon de musical, is inmiddels 12 weken zwanger. “Rein en ik waren wel aan het nadenken over een baby. We wilden het heel graag maar zoiets moet toch maar lukken. En toen bleek ik al in verwachting.”
Het stel is ontzettend blij met hun aanstaande kindje. Wieneke: “Ik besef dat het een voorrecht is. We hebben inmiddels twee echo’s gehad. Ik kon het hartje al horen kloppen.” Wieneke zal ook straks willen weten of ze een jongetje of meisje krijgt. “Ja, dat maakt het nog veel echter.”
De actrice is uitgerekend voor 26 mei. “Dan is Toon al afgelopen maar ik denk niet dat ik zo lang door zal spelen.”
wieneke