En 22 uur terugvliegen :think: . Tis te hopen dat ze beebje zolang binnen kan houden asl het begint :lol: .
Tja dan moet hij dat vliegtuigje toch maar verruilen voor een straaljager :mrgreen:
No way dat ik mijn vent nu 22 uur ver weg laat gaan
@Marieke_5000 wrote:
Tja dan moet hij dat vliegtuigje toch maar verruilen voor een straaljager :mrgreen:
No way dat ik mijn vent nu 22 uur ver weg laat gaan![]()
Sjee marieke dat dacht ik nu ook… Nu nog even 22 uur verweg zitten…omg

22 uur? Dikke kans dat als ie vertrekt wanneer de weeen beginnen dat ie te laat komt.
John Travolta verklapt naam ongeboren zoon
8-11-10 10:39
Baby Benjamin wordt over drie weken verwacht
© Stella Pictures
John Travolta (56) heeft de naam van zijn nog ongeboren zoon verklapt. De acteur, die zijn derde kind met echtgenote, Kelly Preston (48) verwacht, heeft volgens Star magazine verklaart dat hij zijn zoon Benjamin zal noemen.
Het echtpaar liet afgelopen mei weten zwanger te zijn. “Het is onmogelijk om een geheim te bewaren… zeker als het zoiets fantastisch is als dit,” zeiden zij toen in een verklaring. “Wij willen de eerste zijn om aan iedereen te vertellen dat wij een nieuwe aanwinst op ons gezin verwachten.”
pink is zwanger. dus.
Leuk voor Pink.
Hollands trots, ze is prachtig :inlove: :inlove:
Pink is zwanger
LOS ANGELES - Zangeres Pink (31) en haar man, motorcrosser Carey Hart, verwachten hun eerste kind samen.
“Ze is drie maanden zwanger en dolblij. Ze wilde tussen twee tournees in een kind krijgen, en dat zal dus lukken”, aldus een bron.
Pink, echte naam Alecia Beth Moore, brak in 2008 met Hart maar de twee verzoenden zich een jaar later. Ze is vastbesloten om de relatie te verstevigen en solide te maken.
Vorige week gingen er al geruchten dat ze een babybuikje heeft, maar nu is het dan definitief bevestigd. Pink is ontzettend blij dat ze zwanger is en zal een geweldige moeder zijn, aldus Us Weekly.
Zwangere Miranda Kerr poseert naakt
© afp
Het Australische supermodel Miranda Kerr heeft hoogzwanger en naakt geposeerd voor het jongste W Magazine.
Miranda Kerr poseerde lingerie, voordat ze zwanger werd. FOTO BRUNOPRESS Miranda Kerr werkte in de glossy mee aan een special over beroemde families. “Voor mij is mijn familie mijn leven”, zegt Kerr (27). “De beslissing om zelf een familie te beginnen was dus helemaal niet moeilijk.”
De Australische ontdekte dat ze in verwachting is toen ze in Parijs was voor een modeshoot. “Ik vroeg me al af waarom ik me daar zo misselijk voelde”, lacht ze.
Ook Kim Kardashian naakt
Speculaties over een zwangerschap deden al de ronde sinds het onverwachte huwelijk van Kerr en Orlando Bloom deze zomer, in W Magazine toont Kerr dat ze zich heel comfortabel voelt in haar toestand.
Voor W Magazine is het al de tweede stunt op rij: de novembereditie werd gesierd door een naakte Kim Kardashian op de cover, al stonden daar nog wel tekstbandjes over strategische lichaamsdelen geplaatst
Ik hoor net bij Giel! op de radio dat Jacqueline Govaert bevallen is. Volgens mij hoorde ik dat het een dochter was, naam heb ik niet onthouden.
prachtige foto.
Jacqueline Govaert is bevallen van een dochter. Dat maakte de 28-jarige zangeres op de radio bekend aan Giel Beelen. Het meisje kreeg de naam Sis. Jacqueline en haar vriend Ivo zijn al ouders van het 1-jarige jongetje Billie. Het gezin is dolblij met de nieuwe aanwinst.
Jacqueline stond tot vlak voor de geboorte nog hoogzwanger op het podium voor de promotietoer van haar eerste soloalbum Good Life. De zangeres beloofde niet meteen weer de bühne op te gaan. “We gaan eerst gezellig Sinterklaas vieren. We zijn met z’n allen nu gezellig”, zei de zangeres.
Jacqueline Govaert was zangeres van de band Krezip, die in 1997 werd opgericht. In 2000 scoorde de groep haar eerste hit met I Would Stay. Negen jaar later gaf Krezip haar laatste concert en besloot Jacqueline solo te gaan. Haar cd Good Life kwam in augustus uit.
Sis, ik vind het niet verkeerd eigenlijk.
Wauw mooie buik foto,…zit nog wel hoog zo te zien maar heel mooi om te zien.
Blijft toch bijzonder he :inlove:
Sis, afgeleid van “sister”?! :roll:
Wauw wat leuk voor Pink. ben benieuwd wat voor klein rockertje zij op de wereld zet.
En leuk voor jacqueline, een meisje! Heeft ze een koningskoppel nu. Sis, nee niet mijn smaak. Maja dat is Billie ook niet :mrgreen:
En een prachtige foto zag ik, de hele vrouw ken ik niet, maar vind d’r buik super mooi!
Dochter voor presentator Harm Edens
AMSTERDAM - Dit Was Het Nieuws-presentator Harm Edens en zijn vriend zijn tegenwoordig de trotse ouders van een dochtertje.
Het vrolijke nieuws werd onthuld door prinses Laurentien (44) in haar speech tijdens de Dag van de Duurzaamheid in Amsterdam. De 49-jarige presentator en zijn vriend zijn dolgelukkig met de 9,5 pond wegende aanwinst meldt RTL Boulevard.
Het meisje kwam twee weken later dan uitgerekend maar maakt het goed. Harm en prinses Laurentien zijn geen onbekenden van elkaar. De twee onderhielden de laatste maanden nauw contact over het verwachte kindje van de presentator.
Sis vind ik dus echt een super gave naam!
Wat leuk voor Harm zeg :inlove:
Ik hoorde Jacqueline op de radio vanochtend bij Giel. Ze klonk heel erg gelukkig :inlove: :inlove:
Harm Edens vader van dochtertje
AMSTERDAM - Harm Edens is de trotse vader geworden van een meisje. “Een wolk van een baby”, laat de trotse vader donderdag weten aan RTL Boulevard.
De 49-jarige presentator en zijn vriend hebben hun dochter Imme genoemd. Het meisje kwam woensdagnacht ter wereld en weegt ongeveer 9,5 pond.
“Het was een pittige bevalling”, onthult Edens bij RTL Boulevard. Het was het echter allemaal dubbel en dwars waard. “Ze is het allermooiste meisje. En in dit geval is het nog waar ook.”
Prinses Laurentien was de eerste die het nieuws wereldkundig maakte. Ze deed dat donderdag tijdens een toespraak in het kader van de Dag van de Duurzaamheid. De prinses en Edens zijn goed bevriend met elkaar.